Това е превод на книгата "Stranded", написана от BurkahRae12 .
Мирисът на сол и риба покриваше ноздрите ти, докато си поемаше въздух. Той побеждаваше сетивата ти, но честно това не ти пречеше в този момент. Той беше разсейващ във време като това.
Ти правеше всичко по силите си да запазш спокойствие и да не загубиш самообладание, докато гледаше как всичките ти принадлежности биват натоварени на малкото извинение за лодка, докирано до кея. Лодката се клатеше напред-назад под краката на работниците, които толкова безгрижно подхвърляха багажа ти.
Това наистина се случваше. Ти ще бъдеш изпратана и също като багажа, подхвърлена на някого като подарък. Свободата ще е несъществуваща оттук-нататък.
„Наистина съжалявам, скъпа, но ти знаеше, че това щеше да се случи все някога. Не трябва да се тревожиш, Джунхо ще се грижи добре за теб."-долетя гласът на баща ти от отзад. Думите му сякаш минаваха през теб. Беше чувала всичко това и преди.
Не каза нищо, а баща ти въздъхна и се оттегли, за да говори със собственика на лодката.
„Ето го мястото. Моят бъдещ зет притежава цял остров и иска да се ожени за нея на него. Сватбата е след седмица, но той иска да се срещне с нея преди това."-говореше той със старият човек, който внимателно взимаше координатите от баща ти.
Самотна сълза се търкули по бузата ти. Как може да се омъжиш за непознат? Ти винаги си поставяла любовта преди всичко останало в животът си, но това, което си принудена да направиш сега прекъсва такива ценности и къса мечтите ти на парчета.
Седмица? Толкова време ли наистина ти бе останало? И това пътуване с лодка, което едновременно играеше роля на ужас и на последена глътка свобода, бе начинат на всичко това да се случи. Мразеше го безкрайно, но в същото време искаше да го запазиш като последните ти няколко моменти със себе си, преди да се срещнеш с богатият бизнесмен, който технически те купи от баща ти.
Макар и той да бе човекът, който го уреди, все пак не можеше да го виниш. Бедната компания на баща ти страдаше и бе пред срив. Бе така от дълго време и сега единственият начин да я съживи и да работи, за да издържа семейството ти бе чрез този брак.
Това означаваше, че нещата бяха в твой ръце. И затова се съгласи, но това не означаваше, че сърцето ти бе по-малко наранено.
ESTÁS LEYENDO
Stranded| Suga x Reader
Fanfic! Това е превод на книгата "Stranded", написана от @BurkahRae12 ! "От всички хора на света, трябваше да заседна тук с теб?" "Защо спиш по време на ситуация на живот и смърт?!" "Не очаквай да падна в клише капанът на омраза превърнала се в любов... И...