Usa se deschide si pe ea intra Dylan urmat de 2 garzi.
Dylan: Imi pare rau ca va intrerup dar timpul a expirat draga mea SOTIE!!:)))
Marco&Amy: CE????!!!!!!
Dylan: Va surprinde acest lucru?? Pai am stat si m.am gandit si mi.am dat seama ca cea mai grea pedeapsa pentru voi doi e sa stati despartiti si asta e singurul mod....pentru ca Marco stie ca odata ce tu devii a mea nu mai poate face nimic.Exiata un cod si el nu il poate incalca deci imi pare rau...
Amy: Si daca eu nu vreau?
Dylan: Pai va trebui sa accepti daca nu vrei ca scumpul tau iubitel sa moara sfasiat de tigri sau chinuit cu biciu sau carbuni incinsi sau si mai bine....bagat intr.un cuptor gigantic :))))))
Amy: Esti nebun!!!
Dylan: Dupa tine poate
Marco: Amy nu accepta....nu o sa patesc nimic....nu ar fi in stare sa ma omoare din moment ce stiu unde se afla iubirea vietii lui...Ioana
Dylan: Poftim???? Tu vorbesti serios???? Unde e..ce i.ai facut????
Marco: Asta e treaba mea....daca nu o lasi pe Amy in pace ramai fara iubitica ta!:)
Dylan: Nu te cred....am nevoie de dovezi
Marco: Uite un filmulet...( si ii arata filmuletul...era filmat live)
Dylan: Dami.o inapoi!!!!
Marco: Nu pana nu o lasi pe Amy cu mine si nu ne mai deranjezi!!!!
Dylan: Nu prea cred....o sa o gasesc singur
Marco: Problema e ca daca in 1 ora nu ajungi la ea....ea va muri
Dylan: Poftim??? cum adica va muri?? de unde ai stiut ca voi avea nevoie de ea fix acum??? de unde???
Marco: Am eu sursele mele...deci batem palma?
Dylan:...
CITEȘTI
IUBIREA CARE M.A SCHIMBAT
WerewolfEste vorba despre o fata vampir ce v.a cunoaste iubirea cu persoana pe care o ura cel mai mult.