"Θα τα πούμε αύριο" τον άκουσα να φωνάζει απο πίσω.
Αρχισα να τρεχω γιατι πρωτον πρεπει να διαβασω για αύριο και δεύτερον ο Tae μου είπε να πάω σήμερα νωρίς στο σπίτι δεν ξέρω τον λογο απλά αυτο μου ζήτησε.
Έφτασα στο σπίτι και έβγαλα τα κλειδιά απο την τσέπη μου, ξεκλείδωσα και μπήκα μέσα. Το πρωτο πράγμα που είδα ήταν τα αγόρια να κάθονται αλλά ήταν τέσσερις
"Omg Namjoon ήρθες!!" Φώναξα χαρωπά.
"Τι κάνεις;; Γιατί άργησες τόσο;;" είπε ανήσυχος
"Ο καθηγητής μου με κράτησε περισσότερο απο όσο έπρεπε"
"Δεν θέλω να ξανα γίνει τρόμαξα" είπε αγχωμένος. Ανησυχεί πολυ ο αδερφούλης μας για τα αδέρφια του. Μου έχει λείψει τόσο πολυυυ.
"Πως τα πήγατε;;" ρώτησα αφού πρώτα χαιρέτισα τον Jin.
"Μια χαρά εσείς εδώ;;" ρώτησε ο Jin
"Μια χαρά και εμείς"
"Χαίρομαι, θελετε να παω να σας φτιάξω κάτι για μεσημεριανό. Δεν πάω τσάμπα σε σχολή στην Αμερική" είπε και πήγε μέσα στην κουζίνα.
"Αρετή πάμε πάνω που θέλω λίγο να σου μιλήσω" είπε ο Rm και σηκώθηκα απο τον καναπέ.
Πήγαμε πανω στο δωμάτιο μου και καθίσαμε στο κρεβάτι μου.
"Κατώ ήταν ο Jimin τώρα όμως ήμαστε οι δυο μας θέλω να μου πεις αλήθεια όντως έγινε σε κρατήσει κάποιος καθηγητής ή* άρχισε να χαμογελάει* είναι κάνα αγόρι;; Ξέρεις ότι εμένα μπορείς να με εμπιστεύεσαι"
"Ξέρεις ότι αν γινόταν κάτι τέτοιο θα στο έλεγα, από τότε που έφυγε η μαμα και ο μπαμπάς περνώ συνέχεια τηλέφωνο εσένα για το ότι γίνεται γιατί φοβάμαι μην τους ενοχλήσω"
"Ωραία δηλαδή αν γίνει το οτιδήποτε θα μου το πεις;"
"Φυσικά" απάντησα και αγκαλιαστήκαμε. Κατεβήκαμε κάτω και καθίσαμε στο σαλόνι.
Αφού φάγαμε αποφασίσαμε να πάμε μια βόλτα οι 5 μας. Έτσι όπως βγαίναμε πριν 4 μήνες.
⚠️ Θα κάνουμε κάποιες μικρο αλλαγές δηλαδή ο Jungkook δεν θα ειναι φιλος του Tae θα δείτε τι θα γίνει στα επόμενα κεφάλαια😁⚠️
[...]
Την επόμενη μέρα
Σημερα είναι ο χώρος και το μεσημέρι μετα απο το σχολείο θα παω να αγοράσω κάποια ρούχα που άρεσαν.
YOU ARE READING
Teacher?!
FanfictionΤι γίνετε όταν η Αρετή Kim γνωρίζει τον Min Yoongi?? Πως θα εξελιχθεί αυτή η τυχαία συνάντηση??