PAPÍRY📑📄

34 0 0
                                    

Probudím se a ležim na zemi, hned kouknu na telefon a tam 6:36 , 4 nepřijaté hovory od Maxmiliána a 1 zpráva od Basta. Hned hledám Maxe v mobilu a píšu mu omluvnou esemesku " Ahoj Maxi omluvám se že jsem nepřišla a neozvala jsem se , něco mi do toho vešlo , musela jsem zůstat na rodinnou večeři  , rodiče šak to znáš! Ještě se ozvu a omlouvám se pa El."  Po chvilce přepnu na telefonu na zprávu od Basta a nemůžu uvěřit co to čtu!: " Dneska si to přehnala, nechtěl sem ti to říkat takhle , ale nedáváš mi na výběr ! Dost jsem se teď změnil za tu dobu co si byla v nemocnici. Můj život teď nabral trochu jiné míry života, tak si na mě dávej pozor ! Tvůj B." Sotva jsem to dočetla už mi někdo klepal na dveře , kdo jiný než moje máma. Posadila se na postel a spustila to svoje " Byl tu Bast a nerada jsem zaslechla že jste se pohádali , co se stalo ? Jsi v pořádku ? Víš Bast je moc hodný a milý kluk a i hezký chápu proč jsi do něho zamilovaná, ale je moc hodný a neni to kluk pro tebe! Je upřímný a na tebe až moc hodný " V tu chvíli jak řekla že je na mě až moc hodný jsem si v duchu řekla : " By ses divila jak umí bý zlý !!!!" Pořád něco vykládala a já ji už moc neposlouchala měla jsem v hlavě jen tu Bastovou esemesku. V tu mě mamka vytrhla s mojeho myšlení. " Tady je nějaká obálka a v tom asi papíry to je co ? To je tvoje ? " Už to měla skoro v ruce a já ji to vytrhla s ruky se slovy :" Jo to je moje nějaké poznámky do školy ! " ufff uvěřila protože se jen usmála a v tichosti odešla s pokoje.
........
Já si šla napustit vanu a pro pyžamo když v tu jsem se neudržela a obálku s papírama vzala sebou do koupelny. Vlezla jsem si do teplé vany a chvilku přemýšlela zda to mám otevřít nebo ne. Nakonec mi zvědavost nedala a vytáhla složku s papírama. Koukla jsem na první stranu a nechápala :o . Bylo tam nepsané velkým BOOS EXITURS FRESH. Pod tím jméno Sebastiána, rodné číslo , datum narození no prostě vše. A na druhé straně cizí jméno. Aspoň pro mě jediné co se schodovalo bylo jejích příjmení. Procházela jsem papíry dál , nic zajimavého jen paragrafy a další hovadiny, když jsem přešla na poslední stránku byli tam dva podpisy ručně podepsané! Basta a toho chlápka jmenoval se John Rollin Přešla jsem o řádek nahoru a nemohla jsem to pochopit stálo tam : "  Tato smlouva je vyhotovena ve dvou exeplářích, zde podpis o převedení firmy a o mlčení  ohledně  firmy!." 
........
Vyšla jsem s vany a papíry vložila zpět do obálky. A začala jsem přemýšlet co to má vše zmamenat ! Byla jen jedna možnost jak to zjistit a to taková že jsem popadla telefon a vytočila Bastovo číslo . Chvilku to zvonila a pak to zvedla nějaká dívka :" Haló tady Rozzali ldo volá ? " Zase ta děvka ! To si dělá už legraci ne ?? A on mě nemá v telefonu uloženou ? Nasraně řeknu : " Tady Eleanora , kde je Bast ? A co ty vůbec zvedáš cizí telefon ! " hned se ozvalo " Jo Sebastián je ve svojí pracovně s jeho otcem vyřídím že si volala měj se !" Najednou už jenom slyším " pííp pííp "  Ona my zavěsila ? Nasraně třísknu telefonem o postel a začnu brečet. Po chvíli beru telefón a píšu Bastovi esemesku : " Tak tohle byla poslední kapka, vydržuj si tu svoji děvku co ti zvedá telefony, ale já tě varuju jenom se ke mě přiblížiš a budu volat policajty ! Ty grázle ! " hned jak sem to odeslala jsem si na jednu stranu ulevila a na druhou začala šíleně brečet. Po chvíli se podívám na telefon a vidím tam 22:35 naši už asi spí je v domě až moc velké ticho. Sejdu schody a jdu do ledničky pro džus, naliju si do sklínky a jdu zpět do pokoje , přijdu a vyčerpaně lehám do postele. Kouknu na telefon a v duchu si říkám " Určitě tu zprávu ani nečetla , ta děvka ji určitě smazala."  Položím mobil na noční stolek a uléhám do říše spánku.

Sebastián
Ta holka se mi jenom zdá tak včera byla uplně v pohodě a dneska byla jak šílená! Ale tohle si dovolovat nebude už nejsem ten školní kluk. Kvůli tátově rozrustajíci firmě jsem musel přestat se školou ! Kadeřníka mám, ale podnikáni mi chyběl rok na dodělání. No co teď je ze mě zástupce tátovi firmy a tak trochu šéf mafiánské firmy! Mám teď moc práce tak nemám čas jako předtím, zachvíli čekám otce na další poradu. Jen mi hlavou problikne " Co asi teď děla Eleanor? "   A najednou přicházi otec i s Rozzali vyjeveně koukám a nemám slov!.  Všichni si sedáme do moji pracovny a táta začína mluvit : " Tak si synu jak už víš tohle je Rozzali bydlí teď naproti , ale to je teď jedno. Co se týka našeho obchodu máme zítra převést 4 kamiony zbraní přes hranice, problém ale je že nikdo nesmí vědět že v tom máš prsty ty! A proto jsem uspořádal na zítra ples kde pozvu známe mafiány a i ty kteří nám to budou chtít překazit! Já tam budu do 8 do večera a pak se vytratím abych zařídil odvoz přes hranice , ale ty mě budeš muset zakrýt a lhát kdyby se někdo ptal rozumíš tomu synu ?! "   

Nechápaně jsem poslouchal celou akci jak ji táta vymyslel bylo to dokonale naplánované. Ale jedna otázka mi vrtala hlavou tak sem se musel zeptat :"   A jakou roli v tom hraje Rozzali ? "   Táta se usmál a pronesl : " Ta bude na zítra tvoje přítelkyně ! "

V hlavně mi jen zaznělo cožee!!!!
———————————
Dneska delsi cast snad se bude líbit 😊 jinak pardon za chyby a klidne komentujete mam vas rada

Bojím se, že tě stratím ...Kde žijí příběhy. Začni objevovat