El este Nathan Lee , un baiat un pic arogant , inalt , nu prea se descura la scoala , dar are o pasiune , iubeste Karate . El este un copil foarte destept , dar ceva il trage in jos , faptul ca tatal lui a murit . Tatal sau a murit intr-un meci de karate , acel meci alegea cine v-a ajunge campionul Japoniei . Dupa ce a auzit tragedia , a decis sa ajunga locul unu ca sa-l razbune pe tatal sau . Avea foarte multe chestii pe cap , invatatul, meditatiile , familia si o iubita pe nume Mirela Cole . El cu iubita sa se intelege foarte bine si tin unul la altul dar parintii Mirelei nu il suporta pe Nathan si nici mama lui , Emily Lee nu suporta familia Cole pentru un fapt pe care Nathan nu trebuie sa-l stie. Tatal Mirelei , care este plecat in America pentru cauze nestiute .l-a invins pe tatal lui Nathan in finala si ucigand-ul in acelas timp . In acel moment familia Lee se descura foarte prost cu banii si Nathan pentru a ajuta , se ducea la confrutarii ilegale de karate . Era renumit pentru meciurile castigate in lumea ilegala . Dupa win-strike-ul care l-a facut cunoscut a ajuns in finala cu un anonim care se zbovonea ca a fost de un interlop sa gasesca luptatorii de calibrul lui pentru a fii capturati si pusi sa lupte pentru el si sa-si formeze o brigada de elita .