Bölüm 1 - Her Sene Aynı Rüya!

150 6 1
                                    

Aaron koşuyordu. Ölmemek için koşuyordu. Eğer yeterince koşmazsa, o insanımsı yaratıklar onu yakalayacak ve öldüreceklerdi. Etrafta en ufak bir su birikintisinden,yerin altından,kısacası her yeri delip dışarı çıkıyorlardı. Sesleri giderek yaklaşıyordu. Aaron cesaretini toplayıp arkasına döndüğünde ise sesler kesildi ve yaratıklar kayboldu. Aaron tam rahatlamışken teker teker çıkmaya başladılar. En son ise en çirkinleri ve o yaratıkların kralları olduğunu zannetiği yaratık çıktı. O çıkınca hepsi delirmiş gibi tıslamaya başladılar. O yaratık arkasına döndü ve " Ssessiz olun." dedi. Tekrar Aaron'a döndüğünde ise "Aaron Jonesss. Bissi tanımana çok ass kaldı." dedi ve tıslamaya başladı. Diğerleri de tısladılar ve hepsi "Aaron Joness! Aaron Joness!" diye bağırmaya başladı. Aaron'ın üstüne yürüyorlardı. Aaron yere düştü ve...

"Aaron! Uyan hadi,okulunca geç kalacaksın!" . Julia'nın sesiydi bu. Gerçek annesi değildi ama Aaron Julia için her şeyi yapardı. Aaron uyandı ve Julia'nın yanağına bir öpücük kondurdu. Julia " Doğum günün kutlu olsun Aaron Jones!" dedi ve Aaron'a bir kol saati uzattı. Sonra da  kalktı ve kapıya doğru yöneldi. Aaron arkasından bağırdı; "Julia! Okul çıkışında toplantı var! Eğer gelmezsen Bayan Garcia bana kızabilir!".

Aaron servise bindiğinde herkes her zamanki gibi ona bakıp gülmeye başladı. "Ezik Jones! Julia'cığın nerede? Yoksa bugün mamanı yedirmeye gelmedi mi?". Bunları söyleyen okuldaki en pis çocuklardan biri olan Jim'di. "Kol saatin yeni mi Jones? Belki bana vermek istersin." dedi.  Aaron'da içinden "Umarım bana bağırmaya çalışırken yere düşersin seni gerizekalı p*ç" diye geçirdi. O sırada Jim yere düştü ve bu sefer herkes ona gülmeye başladı. Aaron'da "Bak işte, düştün. Seni pislik. " dedi kendi kendine.  Bunu yüksek sesle söylemiş olmalıydı ki, herkes ona bakıyordu. Jim ayağa kalktı ve "Seni beyinsiz! Sen ne cüretle bunları söylersin?" dedi.  Aaron'a doğru gitti. Yumruğunun kalktığını gören Aaron gözlerini kapadı,ama yumruk inmemişti. Gözlerini açınca okuldaki tek arkadaşı olan George'un  Jim'in elini kavramış olduğunu gördü. George yazları babasının yanında çalıştığı için yapılı bir çocuktu. Jim tam küfrediyordu ki ortadan kayboldu. Ondan geriye bir tek otobüsün dibinde açılmış olan delik kalmıştı. Çocuklar olanların şokunu atlatamadan bir şey otobüsü yer altına çekmeye başladı. Aaron baktığında ise o çirkin yaratıkları gördü...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 11, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Saklı GüçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin