💔💔💔

601 47 4
                                    

ျခံတံခါးရဲ႕​ေ႐ွ႕မွာ ကားကုိခဏရပ္​ၿပီး ဟြန္​းတီးလုိက္​​ေတာ့ security gate က ဦး​ေလးႀကီးက ​ျခံ​ေ႐ွ႕ကုိတစ္​ခ်က္​လွမ္​းၾကည္​့ၿပီး က်​ေတာ္​့ကားကုိျမင္​တာနဲ႔ ခလုတ္​​ေလးႏွိပ္​ၿပီး ျခံတံခါးကုိဖြင္​့​ေပးလုိက္​သည္​.........

တံခါးပြင္​့လာတာနဲ႔ ​ေဘးတစ္​ဖက္​တစ္​ခ်က္​စီမွာ ျပဳ ျပင္​​ထား​ေသာပန္​း​ႏု​ေရာင္​ႏွင္​းဆီပင္​ဝဲဝဲ​ေလးမ်ားစီတန္​း​ေန​ေသာ လမ္​းက​ေလးအတုိင္​း ကားကုိဆက္​​ေမာင္​းလာလုိက္​သည္​.........

၁၀ မိနစ္​ခန္​႔​ေမာင္​းၿပီး​ေသာ္​ ​ခမ္​းနားထည္​ဝါလွ​ေသာ စိမ္​းႏု​ေရာင္​တုိက္​အိမ္​ႀကီး​ေ႐ွ႕႐ွိ ​ေရပန္​း​ေလးကုိဝုိက္​ပတ္​ကာ အိမ္​ႀကီး၏​ေဘးနား႐ွိကားရပ္​နားရာ​ေနရာတြင္​ကားကုိရပ္​ထားခဲ့ၿပီး မိမိအိတ္​ကုိဆြဲလုိ႔ အိမ္​ႀကီးထဲသုိ႔လွမ္​းဝင္​ခဲ့လုိက္​သည္​........

အိမ္​ထဲ​ေရာက္​​ေတာ့ ဧည္​့ခန္​းထဲတြင္​ ရယ္​ရယ္​​ေမာ​ေမာစကား​ေျပာ​ေနၾက​ေသာလူသုံး​ေယာက္​က က်​ေတာ္​့ကုိျမင္​​တာနဲ႔ ျပံဳးျပႏႈတ္​ဆက္​ၾကသည္​.......

>> aww သား​​ေလး ​ေရာက္​လာၿပီလား လာ ထုိင္​ပါဦးကြ.....သားငယ္​က​ေတာ့ သူ႔အခန္​းထဲမွာ ​ေနသိပ္​မ​ေကာင္​းလုိ႔နား​ေနတယ္​.....​ေသခ်ာၾကည္​့​ေပးခဲ့ပါဦးကြယ္​.........

** မထုိင္​​ေတာ့ပါဘူး ဦး......​ေဆး႐ုံမွာလုပ္​စရာ​ေလး​ေတြ႐ွိ​ေသးတာမုိ႔ ညီ့ ကုိၾကည္​့ၿပီးျပန္​လုိက္​ပါ့မယ္​.......

>> ​aww ဟုတ္​ပါၿပီ.....သားလဲပင္​ပန္းမွာ​ေပါ့ ကုိယ္​ပုိင္​​ေဆးရံုဆုိ​ေတာ့ ​ေဆးရံုအုပ္​တာဝန္​​ေရာ ​ဆရာဝန္​တာဝန္​​ေရာနဲ႔.......​အား​ေတာင္​နာပါတယ္​.....အလုပ္​မအားတဲ့သူကုိ.......

** ရပါတယ္​ဦးရဲ႕.........မပင္​ပန္​းပါဘူး ​ေမ​ေမကလဲ​ေျပာထားပါတယ္​ ညီ့ကုိ​ေသခ်ာဂ႐ုစုိက္​ကုသ​ေပးဖုိ႔.......

>> ​​ေက်းဇူးပါပဲကြယ္​....သားမိဘ​ေတြနဲ႔​ေတာင္​ မ​ေတြ႔တာၾကာၿပီ....​ေနာက္​မွ သတ္​သတ္​ထမင္​းစားဖိတ္​ပါဦးမယ္​.......ဒါနဲ႔ သားငယ္​ကလဲ ခု​ေနာက္​ပုိင္​း ​ေရာဂါက ပုိပုိဆုိးလာသလုိပဲ.....သူက ႐ွားပါးတဲ့ဗီဇနဲ႔ဆုိ​ေတာ့လဲ သူနဲ႔ႏွလုံးကုိက္​ညီတဲ့သူ႐ွာဖုိ႔ခက္​တယ္​.......
(ႏွလုံးအစားထုိးတာ ဘယ္​လုိလဲ​ေတာ့မသိဘူး​ေနာ္​ ​ကုိယ္​​ေလွ်ာက္​​ေရးထားတာ)

**ဟုတ္​.....မၾကာခင္​႐ွာ​ေတြ႔မွာပါဦးရဲ႕ ခု​ေတာ့ ​ေဆး​နဲ႔ပဲထိန္​းထား​ေပးရဦးမွာ​ေပါ့....

​ေျပာရင္​းႏွင္​့ လက္​မွာပတ္​ထား​ေသာ ​ေရႊအုိ​ေရာင္​ rolex နာရီကုိတစ္​ခ်က္​ၾကည္​့ကာ

** ဒါဆုိ ခြင္​့ျပဳပါဦး​ေနာ္......

အခန္​းထဲ႐ွိ လူသုံး​ေယာက္​ကုိႏႈတ္​ဆက္​ၿပီး အ​ေပၚထပ္​က မိမိလူနာ​ေလး႐ွိရာဆီသုိ႔....

<<>>

မိတ္​ဆက္​ရဦးမယ္​ က်​ေတာ္​့လူနာ​ေလးက ဒီအိမ္​ရဲ႕အ​ေမြဆက္​့ခံသူ ႏွစ္​ဦးအနက္​အငယ္​ဆုံး​ေလး​ေလ......က်​ေတာ္​က ႏွလုံးအထူးကုဆရာဝန္​တစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​ၿပီး ကုိယ္​ပုိင္​​ေဆးရံုဖြင္​့ထားသူမုိ႔ မအားလပ္​​ေပမယ္​့ မိ​ဘ​ေတြနဲ႔ရင္​းႏွီး​ေသာ မိသားစုမုိ႔ မၾကာခဏ ဒီအိမ္​ကုိလာၿပီး ဒီ​ေကာင္​​ေလးကုိကုသ​ေပးဖုိ႔ တာဝန္​ယူ​ေနရတယ္​.......

​ေျပာရင္​းနဲ႔ အခန္​း​ေ႐ွ႕​ေရာက္​လာၿပီ.....

တံခါးကုိအသာအယာဖြင္​့ကာ အခန္​းထဲကုိ​ဝင္​လုိက္​​ေတာ့ မိမိျမင္​​ေနက် ျဖစ္​​ေသာျမင္​ကြင္​းကဆီးၾကဳိ​ေနသည္​.........

မိမိႏွင္​့မစိမ္​း​​ေသာ္​လဲ ရင္​ထဲမ​ေကာင္​းရ​ေသာျမင္​ကြင္​း​ေပါ့​ေလ.....

​ေဆးပုိက္​တန္​းလန္​းနဲ႔ အိပ္​ယာ​ေပၚလွဲ​ေန​ေသာ ​ေကာင္​​ေလး ငယ္​ငယ္​ထဲက ​ေမြးရာပါႏွလုံး​ေရာဂါ႐ွိၿပီး ခ်ဴခ်ာ​လွ​ေသာ​ေကာင္​​ေလး......

မ်က္​ႏွာ​ေလးကလဲ ျဖဴ​ေဖ်ာ့လုိ႔........မ်က္​ဝန္​းမ်ားက​ေမွးမွိတ္​ထားကာ ၿငိမ္​​ေနသည္​မုိ႔ အိပ္​​ေနသလားဟု ​ေတြးမိ​ေသးသည္​.......

အနားသုိ႔သြားကာ ခုတင္​​ေဘးစြန္​းဝင္​ထုိင္​​ေတာ့ ခုတင္​လႈပ္​သြားလုိ႔ထင္​ မ်က္​ဝန္​းမ်ားပြင္​့လာ​​ေလသည္​..

# အိပ္​​ေနတာမဟုတ္​ဘူးပဲ#

** ညီ......​ေနလို႔ထုိင္​လုိ႔အဆင္​​ေျပရဲ႕လား???

​ေမးလုိက္​​ေတာ့......

* ကုိ...ႀကီး...!!!

အသံ​ေလးကလဲ တုိးညႇင္​းစြာထြက္​လာ​ေလသည္​...

ထုိ႔​ေနာက္​ >>>>>

TBC###

လုိတာ႐ွိရင္​ ​ေျပာ​ေပးသြားၾကပါ​ေနာ္​....

RegretWhere stories live. Discover now