! Vedat'ın yeni planı ne?

30 2 0
                                    

Sen Anlat Karadeniz son bölümü ile ekrana geldi. Dizinin bitmesinin ardından da 29. bölüm fragmanı yayınlandı. Sen Anlat Karadeniz 29. yeni bölüm fragmanında Vedat, Nefes'e karşı son kozunu oynar. Elindeki bir pakete "Nefes için cehenneme bir bilet" der. Yayınlanan son bölümde ise; Vedat'ın Yiğit'in velayetini alması ve onu kendi evine götürmesi Nefes'i perişan eder. Tahir, Nefes'e destek olmaya çalışsa da çaresizdir. Vedat, Yiğit'e yakınlaşmaya çalışsa da başarılı olamaz ancak vazgeçmeye de niyeti yoktur. İşte Sen Anlat Karadeniz 29. yeni bölüm fragmanı ve son bölüm özeti...


  Sen Anlat Karadeniz 28

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Sen Anlat Karadeniz 28. son bölüm ATV'de bu akşam yayınlandı. Oyuncu kadrosunda Ulaş Tuna Astepe, İrem Helvacıoğlu, Mehmet Ali Nuroğlu, Öykü Gürman, Sinan Tuzcu gibi isimlerin yer aldığı Sen Anlat Karadeniz son bölümde; Vedat amacına ulaşmıştır. Yiğit'in velayeti artık ondadır. Yiğit'i zorla da olsa annesinden koparmayı başarmıştır. Nefes oğlunun elinden alınmasını çaresizce kabullenmek zorunda kalmıştır. Tahir, Yiğit'i geri getirmenin yolunu bulacağını söylese de yapacak çok da birşey yoktur. Bu arada Vedat Mercan'ın iyileştiğini anlar. Konuşma ihtimaline karşı, Mercan ve Nazar'ı tehdit etmeyi de ihmal etmez... Sen Anlat Karadeniz yeni bölümde hangi sorulara yanıt aranacak? Dizinin 29. yeni bölüm fragmanı yayınlandı. Sen Anlat Karadeniz'in 28. son bölümünde neler yaşandı? İşte son bölüm özeti ile dizi hakkında merak edilenler...

Sevdalandum NEFTAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin