Telefonun alarm sesiyle uyandım. Zar zor olsada hızlıca yataktan kalkıp odaları dolaştım. Yağmur ve Gülçin hala uyuyorlardı, onları uyandırmadan mutfağa geçip hızlı bir şekilde kahvaltı hazırladım.
Biz Gülçin, ben ve Yağmur üçlüsü olarak aynı evde kalıyoruz. Hepimiz polislikten yeni mezun olmuş, tabiri caizse "taze mezunlarız" :)
Kızlarıda çağırdıktan sonra birlikte güzel bir kahvaltı yaptık. Kahvaltıdan sonra hazırlanıp evden erkence çıktım. Bugün karakola yürüyerek gidecektim. Çünküü dışarıda kar var vee ben kara bayılırım.
Dışarı çıkar çıkmaz hava beni muhteşem soğukluğuyla karşıladı. Yolda ellerim cebimde kulağımda kulaklık Karadeniz şarkısı dinleyerek merkeze gidiyordum. Karlarla oynaya oynaya yol çok eğlenceliydi. Bi ara küçük bir kardan adam yapmaya dalmışım. Sonra kendime gelip saate baktığımda geç kalmak üzere olduğumu farkettim. Ve hızlanarak yola devam ettim
Issız bir sokağa geldiğimde arkamda olan birinin beni takip ettiğini hissettim. Arkamı dönüp bakmak istedim ama cesaret edemedim. Bi an cesaretimi toplayıp arkamı döndüğüm anda her kimse ağzıma bir peçete tuttu ve o an gözlerim kapanmaya vücudum ağırlaşmaya başladı.
Uyandığımda...
İçerisi zifiri karanlıktı, hiçbir şey gözükmüyordu. Sanırım depo gibi bi yerdi. Allahım neydi bu yaşadığım. Tir tir titriyorum ama soğuktan mı yoksa korkudan mı bilmiyorum. Etrafa bakınmak için doğrulduğumda ellerimin arkaya sıkı bir şekilde bağlı olduğunu hissettim. Bu beni daha da korkuttu. Napacağımı bilmiyordum. Bir süre sonra gözlerim ağırlaştı ve yavaş yavaş kapanmaya başladı. Kapını açılma sesiyle uyandım. O sesten tahmin ediyorum ki kapı demirden. Kapının açılmasıyla içeri müthiş şekilde ışık girdi. Gözlerimi elimle kapatmak istedim ama ellerim bağlıydı. Açan kişinin önce ayaklarını gördüm çünkü yerde yatıyordum. Kafamı kaldırdığımda tüm vücudu gözüküyordu ama ben göremedim. Çünkü ışıktan parlıyordu. Gördüğüm ve tahmin edebildiğim kadarıyla siyah takım elbiseliydi. Tamamen korku filminden fırlamış gibi duruyordu. Bi anda bana doğru yaklaşmaya başladı. O kadar korkmuştum ki bayıldım.