GoldPimil

617 38 6
                                    

Merhabaa ben "GoldPimil Hikayeleri Farklıdır." cümlesiyle başlamak istiyorum :D  Bu kızın tüm hikayelerini okumuş bulunuyorum ve onunla röportaj yapacağım için çocuk gibi heyecanlıyım..

* Alya Ece meraba! Röportaj teklifimi kabul ettiğin için teşekkür ederim beni çok mutlu ettiğini bildirmek isterim.

GP: Ne demek, her okurum önemlidir benim için. Merak ettiklerini tabi ki sorabilirsin.

* Teşekkürler, ben sana daha önceden bahsettiğim gibi birazcık kişisel hayatından da sormak istiyorum. Lise öğrencisisin, okulunda inek misin? Biraz kabaca oldu ama...

GP:  İnek değilim. Derslerim -matematik hariç- iyidir. Sınav öncesinde pek çalışmam ama hep iyi not alırım. Almancadan nefret ediyorum onu kenara ayırın  :D

* İnek bir yazarımız yok arkadaşlar  :D Pembe renginden nefret ettiğini duydum neden?

GP: Bana sahte bir kişiliği anımsatıyor, belki de çocukluğumuzdan beri bize işlenen düşünceden dolayıdır "Hayat toz pembe değildir." İnce düşünen arkadaşlarım, o da pempe :D Olsun o da pempe.

* Pempe demeyi daha çok seviyorsun gibi. Bana düğünde uyuduğunu söylemiştin... O kadar gürültüde nasıl uyuyorsun?

GP: Evet seviyorum :D  Tuhaf biriyim kabullendim bunu. Bazılarının aksine her yerde uyuyabilme kabiliyetim var. Düğün veya bol metal dinlenen bir yer.. Farketmez. Ayrıca çay ve Türk kahvesi uykumu getirmiyor. Aksine uyuşup uyuyorum  :D

* Evet benden de sana bir "Tuhaf" damgası :) 2  hikayen için 2 soru sormak istiyorum. İlk olarak bir anda patlayan hikayenden başlayayım. KKZE. Kötü Kızla Zoraki Evlilik. Çakır dede nereden aklına geldi? Kimin karakterist özelliğinden esinlendin?

GP: Hayal kurarken aklıma geldi. Çakır dede = Ben :D Fesat biriyim ve -kimseyi kırmayacak ama gercekleri de saklamayacak kadar- açıksözlüyüm. Çöpçatanlık yapmam ama ikna edebilirseniz sevdiğiniz kişi dibinizde ;) :P ifadelerini çok seviyorum :D Yani Çakır dedeniz tamamiyle benim, aslında tüm hikaye benim ama neyse siz karıştırmayın :D

* Ahahah Fesat biri olduğunu duymuştum bir de çok objektifmişsin? Şimdi Sherlock'luk yapıyorum biraz ama belki pek kimse dikkat etmese de benim dikkatimi çekti. Azra'nın ve Tuğberk'in babasının tanışmasındaki sır ne? yada biraz ipucu?

GP:  Evet objektif biri olduğum söylenir. Bunu zamanla açıklayacaktım ama birazcık ipucu verebilirim... Azroş'un babası ve Tuğbiş'in babasının bir davette karşılaştığını söyledi Sümeyra Hanım [ Azra'nın annesi] ama babasının vasiyetinin Necdet Beyde [ Azra'nın babası] olması biraz garip değil mi? Ve bir anda tüm şirket hisselerinin ona geçmesi? Aralarında sandığınızdan daha gizemli bir sır var. Bu kadar yeter vermiyorum daha fazla olmaz cınım :D

* Daha da meraklandım bak. Peki KKZE sorusu hakkım bitti :D Açgözlü olmayalım. BG. Bilinmeyen Güzellik. Alya karakterini bize biraz anlatır mısın?

GP:  Alya benim. Tüm kişiliği de benim. Çok berbat espirilerim var ama arkadaşlarım seviyor(biliyorum) . Keman değil de gitar ve piano çalmayı seviyorum ama keman sesini hep sevmişimdir. Çok fazla yıldızlara bakıp hayal kuruyorum. Klasik müzik dinlerim ama diğerlerinden kendimi mahrum bırakmam. İki farkım var. Birincisi benim ailem gece dışarı çıkmalarına katiyen karşı :D İkincisi de hisslerimi asla dışarı vurmam. Bilemezsiniz beni :)

* Bunu beklemiyordum gerçekten. Neden hislerini dışa vurmak istemiyorsun? Ve Batu ve Emrenin ayrılması nasıl sonuç verecek?

GP: Biraz anlamışsınızdır bu yüzden açıklayayım. Okul ikiye bölünecek :D Emre taraftarları ve Batu taraftarları diye. İki taraf arasında büyük bir kavga çıkacak ve aralar açılacak. Sevgililer ayrılacak, dostluklar zarar görecek. Hislerimi açıklamak istemiyorum. Bu kadar.

* Peki eşelemiyorum, okul kavgasını okumak için heyecanlıyım. Kitap sorularım bitti son olarak bir iki kişisel sorumu daha sorup bitirecek ve seni rahat bırakacağım. İlk röportajında bebeklerin kafasını hayvanların başına montelediğini yazmışsın anlatır mısın?

GP: Tuhaf olduğum konusunda başta da anlaşmıştık. Akşam ailem işten geldiklerinde ikisi de bana barbie bebek almışlar. Ben itiraz etmişim ama sonradan almışım bebekleri. Dikiş kutusunu alıp amatörce bebeklerin saçlarından oyuncaklarımın boyun kısmına dikmiştim. Ailem sürekli anlatır.

* Ahahahah harikasın Alya :DDDDDD Hangi erkek oyunlarını seviyorsun en beğendiklerin hangileri?

GP: Counter Strike Online'da çok iyiyimdir. Gerçekten profesyonelce oynarım. Zombi modlarında beni kimse alamaz.. Outlast var, başta kuzenim tavsiye etmişti ama bir anda en sevdiklerim arasına girdi. Crysis serisine bayılıyorum ki hepsini bitirdim. PES oynamayı seviyorum ama elimde telefon veya yb varsa dokunamuyorum.. ;)

* Biraz fransız kalsam da ... Yok bir şey anlamadım yine :D Son olarak bize ne söylemek istiyorsun?

GP: Hayal kurun. Film bitince "Ahh çok güzel bitti değil mi Isabella?" demeyin :D filmi devam ettirin ve karakterlerin hareketlerini gözünüzde canlandırın. Sahneleri aklınızda değiştirin. Kendi konuşmalarınızı da katın.  Böylece türetkenliğiniz de artacaktır.

* Seninle sohbet etmek güzeldi hiç sıkılmadım :D

GP: Soruların güzeldi cevaplamaktan zevk aldım. Merak ettiklerinizi cevaplamaya her zaman hazırım. [ Tuvalette, yemekte veya yb yazarken değil  :DD ]

* GOLDPİMİL HİKAYELERİ FARKLIDIR'ı kısaltarak böyle bir kelime çıkardım "GoldPimilist" bence çok hoş.

GP: Kesinlikle harika  :D

* O zaman GoldPimil severlerin dikkatine "Goldpimilist'siniz  :D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 11, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GoldPimil RöportajımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin