32: Bizim Okula Gelme Sebebin de...

2.3K 140 119
                                    

       Yazılan konuşmalaraın hiç biri gerçek değildir. Videonun türkçe alt yazılısını koymadım. Çünkü tamamen kendi kurgum olsun istiyordum. Bu arada videoyu kesinlikle izleyin. Multide var zaten. Harika...

Muhteşem ötesi Yazarınız...
(EGOİST YAZAR😘)


   ~Jennie~

    Sabah, Jisoo zorla uyandı. Lisa'da üzerine örtü alıp salondaki koltuğa geçti. Rose'de onların yanındaydı. Ben de işim var deyip mutfağa geçtim. Pankek yapacaktım. Bu yüzden malzemeleri ayarladım ve hamurunu yaptım. Sonra da kaşık yardımıyla minik tavanın içine döktüm.

   Biraz bekledikten sonra kaşık yardımı ile çevirdim ve ah... Olmadı. Hamur bozuldu. Ama neyse, birşey olmaz.

   Diğerini de yaptım. Evet, eve... Ah, olmadı. Ama diğerine gore biraz daha iyi.

   Üçüncüsüne geldim ve döktüm. Biraz bekledikten sonra çevirdim ve... Ah, bu güzel olmuştu. Ama yandı.

   Sonuncusunu da hallettim. Ve gerçekten bu çok güzel oldu. Kesinlikle bunu ben yemeliyim.

    Kızları çağırma sırası.

  "Kızlar..." diye bağırdım ve hepsi geldi.

  "Pan kek!" dedi Rose ve hemen tezgahın etrafına geldiler. Lisa, mal gibi dans ediyordu. Zaten hep öyle. Evde bile en küçük şeye memnun olur.

   "Süsleyelim hadi." dedim ve birlikte soslar ve krem şantilerle süsledik. Lisa tabi bir yerde hata yaptı. Daha doğrusu çileğin birini, pankekin üzerindeki krem şantiye düşürdü. Ama sorun olmadı. Çünkü başka çilekler ile de süsledik..

 
       ~Rose~
 
     Jennie'nin yaptığı pankekli kahvaltıdan sonra odalarımızda çıktık. Tabi biz dün okuldan sonra eve geldik. Ama bizim ev değil, direkt buraya. Jisoo unniem sürpriz yaptı. İşte yerleştik falan.

   Her neyse, ben bir fake hesaba bakayım. Gerçi anlamış. Acaba nereden gördü? Ah, tabi ya. Aptal kafamam. Aynı hesap maili. Kahretsin.

   Hesaba girince bir sürü takip olduğunu gördüm. Hiç birine bakmadan kendi hesabıma girdim. Takip isteği vardı.

   Dört tanesi hayranlardan, biri ise Jimin'den di. Hemen hepsini kabul ettim ve Jimin'den mesaj bekledim. Nihayet attı.

  "Selam, müsait misin?" yazdı. Aman ne kadar nazik.

  "Evet, sorun mu vardı?" yazdım.

  "Evet, 'sorum' var. Neden parti iptal oldu?" yazdı. E haklı. Bu arada partinin iptal olma sebebi daha yeni geldiğimiz için biraz toparlanıp öyle parti yapmak. Bu arada ben sorun derken o sorum yazdı. Ne kadar espirksel?

  "Canımız öyle istedi. Neden olacak? İşimiz var belki. Bu arada bu gün okul var mıydı?" yazıp yolladım.

  "Evet, neden ki?" yazdı.

  "Hiç, ben gelmedim de." yazdım.

  "Farkındayım..." yazıp yolladı. Ne yani? Benim olup olmadığımın farkında mı? Gerçi her gün oburlar gibi kantine çöktüğüm için normal.

EZİYET | RosMin [Düzenleniyor] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin