- Mit fogunk tenni? - csapta össze a két tenyeremet energia dúsan.
- Mit tennénk? - ráncolta össze szemöldökét Jerome.
- Hát, téged ismerve nem fogunk csak ülni, és várni, hogy a rendőrök kopogtassanak az ajtón. - mosolygtam oldalasan, majd Jerome közelebb sétált, kezeit pedig vállamra csúsztatta.
- Igazad van, Jenna. Nem fogunk várni, hanem megyünk éa mi kopogtatunk az ő ajtajukon. - nevetett fel, majd intett egyet Madárijesztőnek. - Hívd ide a többi csapatot is. Meglepjük Gordonékat!
- Mi? Milyen csapat? - értetlenkedtem a többieket bámulva. Úgy éreztem valamiből kihagytak engem, halvány lila fogalmam sem volt arról, mit szeretne ezzel elérni, és milyen csapatra gondolt. Csak pár napig voltam Arkhamban, mégis olyan volt, mintha már éveket ültem volna ott, és kihagytak volna mindenből.
- Tudod, mi nem csak ennyien vagyunk. Jerome hírneve elterjedt az egéaz országban. Az őrültek csapatot alkottak, és Jerome mellé álltak. - vázolta fel a helyzetet Tűzbogár. Már kezdett összeállni a kép, de néhány dolog még mindig ködös volt az elmémben. Fegyverünket magunkhoz ragadtuk, majd úfy indultunk el a rendőrségre. A hatalmas épület előtt álltunk, mikor hatalmas tömeg tömörült mögénk, akiknek nagy része őrültekből állt. A rendőrök a tömeg láttán próbáltak bezárkózni, ám mi nem hagytunk, betörtük a hatalmas ajtót. Fegyvereiket ránk fogták, mi pedig megálltunk az ajtó előtt, majd előkaptuk a mi fegyvereinket is.
- Üdv mindenkinek! - mosolygott Jerome egy lég puskát szorongatva kezében. - Milyen napuk van?
- Mit akartok tőlünk? - szólalt fel Jim válaszra várva.
- Jöttünk bulizni! - sétált előre a vörös, majd fehér kesztyűvel borított ujjaival intett felénk. Az egész tömeg megindult, mindenki harcolni kezdett a rendőrökkel. A papírok a levegőben repültek, mindenhol a pisztoly hangját lehetett hallani. Tűzbogár emberek tömbkelegét gyújtotta fel, Fagy pedig szokásosan lefagyasztotta az ellenséget, majd örökre elpusztította őket. Jerome tekintetével James Gordon nyomozót kereste, majd én is csatlakoztam és együtt szaladtunk fel az emeletre, a nyomozó után kutatva. Körbenéztük a szobákat, sokszor bevágott elénk egy - egy őr, akiknek testébe golyót repítettem. Lenéztem a lézengő tömegre, eszméletlen látvány volt, ahogy a két csapat egymásnak esve gyilkolják egymást. Nem tudom mi történt abban a pillanatban velem, de egész végig tudtam volna nézni a két fél vesződését, ám akkor volt jobb feladatom is, megölni James Gordont.
ESTÁS LEYENDO
HELLO, MY FRIEND!
Fanfic¬ egy lány, kinek hazája gotham. a hely, ahol annyi ember vesztette életét, viszont mégis jenna szeretett otthona. jerome, az őrült fiú régi barátja, jenna újból gotham utcáira merészkedik annyi hosszú év után, ám a város korántsem olyan, mint amily...