Výlet 🚌

33 1 2
                                    

Eleanor
Vzbudím se celá vyděšená. Kouknu na hodiny a na hodinách 5:30 je ještě tma. Dneska už opravdu musím do školy. Jelikož nemám nic na sebe jenom ten župan co jsem měla celou dobu tak beru tepláky od Basta a velkou mikinu. Mám všechno velké no jo pánska velikost. Vycházím s pokoje a jdu k hlavním dveřív všude klid a ticho, nastupuju do výtahu když v tom se tam objeví Bast . Hned vyjdu s výtahu a jdu k němu :" Baste máš ležet a jak si věděl že jdu pryč pojď si sednout. Děkuju že si mě zachránil, ale musím dneska už do školy." Stál pořád na místě a pak naštvaně řekl :" Co si kurva myslíš že děláš? Ty ses zbláznila? Budeš tady a nikam nepůjdeš jinak uvidíš! A teď vypadni do pokoje ! " já stála jako opařená a nemohla uvěřit v tom zařval " Dělej dohajzlu!" Najednou se v předsíňi objevil doktor , a ti 2 chlapy . Já začala brečet a začala řvát:" Co ty si to dovoluješ ? Já nejsem žádný tvůj otrok takhle si mluv se svými lidmi s mafie,ale semnou ne ty parchante! Teď musím jít a ty mě nech napokoji ! Až se uklidníš a vybiješ si svojí mafianskou náladu tak mi napiš nazdar.!" Všichni koukali a já šla k výtahu v tom Bast začal řvát :" To si ze mě děláš prdel ne ? Pojď sem kurva!" V tom se zavřel výtah.
....
7:20
Vycházím s pokoje když v tom mě sekne mamka u dveří  se slovy :" Konečně tě vidím , kde si byla 3 dny ! To se neumíš ani ozvat ! No halvně že jsi doma a v pořádku, dneska jedete se školou na výlet do Seatllu na nějakou výstavu, máte přijet až v 10 večer tak tě budu čekat pa zlato musím do práce." Dám jí pusu a říkam si bezva výlet a zrovna dneska !
.....
U školy
Stojím a čekám na učitelku když v tom vidím někoho nového , je to kluk a pořad na mě kouká . Je docela pohledný, pořád se usmívá když v tom řekne s dálky učitelka :" Nastupovat do autobusu !!! Jedeme !" Jdu k autobusu a vidím jak jde ke mě , v tom si stoupne za mě a řekne :" Ahoj taky nová ? Neviděl jsme tě tu ještě , jinak jsem Michal."  Usmála jsme se a jen řekla :" Jsem Eleanor." A nasedla do autobusu .
..........
Po asi 4 hodinách stojíme před nějakým muzeem . V tom mi příjde esemeska :" Proč se nebavíš ? Něco jsem udělal , jsi moc hezká a máš pěknou postavu." Koukla jsem na Michala a ten se usmál . Naštvaně jsme se podívala a dál si ho nevšímala.

......
22:34
Eleanor
Konečně doma , to muzeum bylo hrozné a navíc ještě k tomu ten Michal achjoo jedno se ale musí nechat je pěkný . A hlavně podle mě není mafián .  V tom mi do pokoje vleze Bast ! Ani jsem neslyšela zvonek . Hned jde ke mě a řekne:" Ahoj zlato , omlouvám se za to ráno měl jsem v sobě moc prášku a tak jsem vyjel omlouvám se . Nechtěl jsem ať odejdeš . Jak se cítiš už jsi v pořádku jak jsem tě tam viděl jak tě znásilňoval musel jsem ho zastavit, ale než jsem ho předal Lukovi střelil mě, ale to už víš. 2 dny jsme spolu nemluvili a pak jsem tak vyjel promiň.Miluju tě" Já ho hned objala a on sikl bolestí já se hned omluvila a posadila ho na postel. A řekla :" Chápu tě Baste, jo je mi lépe až na to že mě znásilnil cizí chlap,ještě že do mě zasunul jen 2x déle bych to už nedala . Miluju tě ,ale takhle už se ke mě chovat nebudeš. Mám s tebe pak strach. " posmutněl a začal mě líbat a sundávat triko já mu taky, ale pak jsem si uvědomila že má to zraněni a hned jsem ho stopla se slovy :" Neměli bychom tohle dělat , máš ještě to zranění ať se to nezhorší." Usmál se a pokračoval, já se ušklíbla a sundala mu kalhoty ale v tom mi přišla esemeska . Bast hned sáhl po mobilu a hned vstanul jak to dočetl . Naštvaně zařval :" Takže Michal jo ? Kdo to je za zkurvisina? Co tě chce ojet ? A kde k tobě přišel buzerant ! Chceš sním šukat že ! Ale to máš smůlu jsi moje .! " já v klidu řekla :" Je to nový kluk ve škole a ne nechci sním šukat , a říkala jsem ti že semnou tak mluvit nebudeš. ". Hnusně se podival a hodil mě na postel sundal si košili a měl tam obvazy na ramenu a břichu, a pak si sundal kalhoty. Já se docela bála díval se hladově . Pak mi sundal legíny i s kalhotkama , začal mi lízat a to už jsem se neudežela a vydechla slasti trvalo to asi 4 min a pak do mě vnikl jemně, a já hekla začal přirážet tvději a u toho řekl :" Jsi jenom moje a jenom já tě můžu šukat ! Udělej se pro mě El dělej !" Já začala hekat on přiražel pravidelně až jsem se udělala a pochvilce i on . Lehl si a najednou jsem to viděla :o  popraskali mu stehy a na obvazech se ukazovala krev hned jsem mu to řekla a začala brečet ale on vzal telefon a volal pak jsem slyšela :" Tady Bast popraskali mi stehy,potřebuju aby si přijel k El budu tě čekat . " Chytl mě a já ho taky pak jsem viděla jak pomalu zavíra oči.
.....
Zachvilku už u mě doma byl ten doktor co jsme se spolu bavili a začal mu šít ty rány . Já odešla ať můžou být samy a šla se po tom výborném sexu umýt .

——————-
Dalši cast tak snad se libi  ,omlouvam se za chyby

Bojím se, že tě stratím ...Kde žijí příběhy. Začni objevovat