Povestea se complica !

17 1 3
                                    

  Dupa antrenament , Nathan se relaxeaza pentru a nu inebunii de la atatea lucruri pe care le are de facut . Asa ,revenind , cand statea in pat intra ma-sa la el in camera si ii spune :                                   -Mama , haide un pic in bucatarie sa discutam .                                                                                                        Credea ca o sa vorbeasca despre notele la matematica , dar ii spune ca este ceva mult mai serios :                                                                                                                                                                                         -Nathan , stii , eu mi-am pierdut locul de munca si trebuie sa mergem in America la matusa Alexandra pentru ca numai avem bani .                                                                                                                       Nathan ramasese poker face :                                                                                                                                          -c,c,cee ?!!!!?? mama , o sa-ti gasesti alt loc de munca .. stii , cand  nu ai mai platit chiria si tot nu ne-a dat afara pentru ca eu fac niste lupte ilegale de karate si castig niste bani  ..                                    -LUPTE ILEGALE ?????? EU NU VREAU SA-TI RISTI SANATATEA !! VEZI CA MAINE PLECAM .                    Nathan nu mai a spus nimic dar isi facea planuri cum sa  scape de plecare ....



Nathan Lee !Where stories live. Discover now