Hey!!!!! Ik denk dat deze paar dagen de hoofdstukken erg kort zullen worden. :( Maar ik denk wel dat ik elke dag wel minstens een hoofdstuk kan updaten! :) Tenminste, ik probeer het...
Wacht even! OOHH JAAA IK BEN HET VERGETEN OVER DE OVERSTROMING!!! EN WAT!!!! HEB IK KRACHTEN!!!!! IK MOET DIT AAN SASHA VERTELLEN!!!! Ik sms'te haar dat ik een noodgeval heb en binnen een paar minuten ging de bel, in de tussentijd had ik al gedoucht, mijn kleren al aangetrokken, tandengepoetst en dat soort dingen. "Oohh jij bent het maar..." zei ik teleurgesteld, en nadat ik de deur heb opengedaan. "Ook hallo Alicia!" zei ze. Het was mijn buurmeisje, ze kwam vragen of ik een pakketje had gekregen dat voor haar was. "Ja. Even wachten, ik kom er zo aan!" zei ik terwijl ik naar boven liep om het pakket te halen. Ik liep weer naar beneden met het pakket en gaf het aan mijn buurmeisje. "Bedankt!" zei ze en ze liep weg. Niet lang daarna ging de bel weer. Het is Sasha! Ik trok haar aan haar arm mee naar boven naar mijn kamer. Ik deed de gordijnen dicht, de deur op slot zodat alles is afgesloten. Maar voor de zekerheid heb ik een laken over ons heen gedaan en een zaklamp gepakt. Nadat ik dat heb gedaan heb ik haar verteld wat ik van mijn echte moeder heb gehoord. Over mijn verloren zusje en mijn krachten, dat ik met mijn verloren zusje de overstroming moest tegenhouden. Toen ik klaar was keek Sasha me heel erg verbaasd aan. "We moeten je zusje dan maar snel vinden!" zei Sasha nadat ze klaar was met verbaasd naar me staren. "Maar waar moeten we zoeken???" vroeg Sasha. Ik sloot mijn ogen en ik zag een foto voor me van de stad en er stond een tijd op: 08:00 . "DE STAD!!! DAAR IS ZE!!! OM ACHT UUR 'S OCHTENDS!!!!" "Maar dat is over vijf minuten en dan begint school!" zegt Sasha. "Dan wordt het spijbelen en fietsen!" zei ik en ik rende naar beneden. Ik pakte een appel en ging naar buiten. Ik pakte mijn fiets uit de schuur en begon te fietsen. Ik keek achterom en zag Sasha achter me fietsen. Zij is een goeie vriendin! Ik fietste zo snel mogelijk naar de stad. Toen we daar waren keek ik om me heen. "Er is niemand!" zei Sasha. Ik sloot mijn ogen weer en ik zag weer een foto, maar dan van een restaurant. Ik rende naar de restaurant die ik in mijn hoofd zag en ik zag daar een meisje staan. Ze leek heel erg op mij, al zeg ik het zelf. Ze keek me aan. Ik zie een ketting om haar nek. "Jij bent mijn zusje..."
O jaaa!!!! Vergeten te vertellen. Alicia had al haar hele leven een ketting van de zon, maar ze wist niet waarvan en ze wist ook niet dat al haar kracht in die ketting zat. Haar zusje heeft dezelfde ketting, maar dan van de maan. Het is eigenlijk een soort vriendenketting, dat het bij elkaar hoort zeg maar. En als je de kettingen bij elkaar legt, dan activeer je de krachten die daar de hele tijd inzaten. Maar dat kan maar op 1 dag... Als er zonsverduistering is. En dat is in het verhaal vandaag....
Vote/Comment/Follow?
Ciaoooxxxx
JE LEEST
The Secret Shadow Man ✔ (AAN HET VERBETEREN)
Misteri / ThrillerAlicia is een normaal meisje, tenminste, dat dacht ze. Ze is enigskind en ze zit in de tweede. Haar beste vriendin is Sasha. Ze zitten allebei op cheerleaden en zijn ook de hoofdcheerleaders. Alicia krijgt een oogje op een jongen van het rugby team...