♔14. Bölüm ► Koyucağım ✔

14.3K 254 18
                                    


 

19.03.2021 Tarihinde Düzenlendi . 


Bölüm Şarkısı ; Little Mix - DNA

                                                                                         İyi Okumalar



" Dayak istiyorsun herhalde " dedi Klause , tek kaşını kaldırarak .Bunda bu kadar abartılacak ne vardı ki ? 

"Ya ama lütfen . Benim için yapmaz mısın " dedim dudak üzerek , şirin olma çabalarına girmiştim onun yüzünden . 

" Katherine saçma saçma konuşma . Asla yapmam " dedi emin bir tonda inatçı , ben inadını kırmayı bilirim . Oturduğum yerden yükselerek  kucağına oturdum . Yanaklarını avuç içine alarak burnunu öptüm 

" Lütfen sadece 1 kere hem evdekiler 2 gün sonra gelecek , kimsenin gelme ihtimali de yok , Kimsenin haberide olmayacak . Lütfen " dedim . Gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldı .Daha sonra gözlerin açtı . 

" Sadece bir kere " dedi . İşte bu . Sevinçle ellerimi çırptım ve  kollarımı ensesine doladım . Boynuna minik bir öpücük kondurarak kulağına doğru fısıldadım " Teşekkür ederim " dedim ve ayağı fırladım .Kollarından tutarak onu kendime doru çektim . Homurdanarak benim komutlarıma uyarak mutfağa kadar geldi . Onu tezgahın oraya kadar çektikten sonra ellerini bırakıp annemin pasta mazemelerini koyduğu yere ilerledim .

Evet . Zorda olsa onu ikna etmiştim ve birlikte pasta yapıcaktık !

Birazcı farklı olacaktı ama keki çikolatalı ama bir yandan da Portakal aramalı olacaktı . Dışına ise şeker hamuru ile bişiler yapıcaktım .  Tabi bunların hepsine Klaus ta yardım edecekti . Mazemeleri tezgaha koyduktan sonra dolaptan 1 tane portakal çıkardım . ve Klaus ' un yanına gittim . 

" Mixseri elina al Klaus . " dedim o da dediğimi yaptı . Büyük bir kaba unu , şekeri vs. mazemelerini yoyduktan sonra bol Kako ve Rende ile küçük küçük parçacıklar halinde alan Portakala kabuklarını içine attım . Nereye basıcağını gösterdikten sonra 

" Ben sana dur diyene kadar karıştır " dedi ve şeker hamurunu Nişasta yardımı ile açtım . Kirpikleriminin arasında Klaus ' a baktığımda kaşlarını çatmış bir şekilde yaptığı işe odaklanmış bir şekilde yapıyordu . Dudaklarımın arasından ufak bir kıkırdama kaçınca bana baktı ilk başta kaşlarını iyice çatsa da daha sonra kaşlarına havaya kaldırdı . 

" Ne oldu , yanlış bir şey mi yaptı " diye sordu . Dudaklarımı birbirine bastırarak kafamı hayır anlamında salladım . 

" Hayır, eline çok yakıştı hatta " dedim ve güven verici bir şekilde gülümsedim . İlk başta afallasa da daha sonra gülümseyerek işine geri döndü .

 -_-_-_-_-

" Ellerimize sağlık " dedim büyük bir gülümsemeyle . Uzun ve kaslı kollarını bana uzatarak beni kucağına aldı . Elimdeki tabaktan bir parça götürüp ağzına  verdim . " Senin ellerin deydi diye böyle " dedim ve kıkırdadım . Dudaklarını yanağımda gezdirerek gülümsedi . 

"Bence sen yaptığın için böyle " dedi ve yanağıma öpücük koydu ." Bu gün sizin yüzünüzden sigara da içemedim küçük hanım  , o yüzden kucağımdan inmek yok " dedi ve ceketine uzandı . Sigara içtiğini biliyordum hatta onunlayken kokusunu bile alıyordum ama hiç benim yanımda içmemişti , o gece hariç .Ceketinden mavi kaplı bir paket çıkartıp içinden bir tane aldı .  .

Cebinden Çakmağı da çıkartıp , dudaklarına götürdüğü sigarayı yaktı . İlk başta derince içine çekti . Sigarayı dudaklarını üstünden çekti  ve yüzüme doğru hafifçe bıraktı . Öksüreceğimi zanletse de öksürmedim .  Tekrardan dudaklarına götürdü bu sefer çok fazla çekti ve gene aynı harekette bulundu . Tekrar öksürmediğimi görünce kaşlarını çattı . Ben de bundan faydalanarak dudaklarının üstündeki sigarayı aldım ve kendi dudaklarımın üstüne götürüm içime çektim . Dumanı bırakmadan  Klaus ' un dudaklarını dudaklarımın arasına alıp dumanı bıraktım . 

İnliyerek duaklarıma iyice gömülürken bende onun gibi sert bir şekilde karşılık verdim .Bacaklarımda duran eli yükselerek kalçama çıktı ve sıktı . Bende inliyerek bacaklarımı iki yana açarak kucağında rahat bir yer edindim . Ellerini ensesine götürüp kendime çektim ki parmaklarımın arasında olan sigaraya dikkat ettim . 

Nefesimiz iyice bitince ayrıldık . Sigarayı tekrardan Klaus un dudaklaınındaki yere bıraktım . 

-_-_-_-_-_-

" Çıkışta beni beklicek misin yoksa taxi ile gidiyim mi " dedim emliyet kemerin çözerken . Kursa gelmiştik .  Zaten dün yediğim o kadar pastadan sonra küçük bir spor iyi olacak .

" Burada olacağım . Ben arabayı park edip geleceğim " dedi

" Kapıda bekliyim mi ? " dedim

"Hayır , Biliyorsun oradan da giriş var Herin . Sen git üstünü değiştir , birazcık geç kaldık zaten " Kafamı sallayıp onayladım onu arabadan hızla inerek kurs kapısına doğru yürüdüm .

" Ketherine " diye bir bağırma duydum . Sol tarafa döndüğümde Ronald ile karşılaştım 

"Ronald, nasılsın " dedim gülümseyerek . 

" Ben iyiyim sen nasılsın 2 gündür yoksun , dün de kursa gelmedin " dedi 

" Ahh . Şey biraz işim vardı da o yüzden . Bir sorun olmadı dimi ?" 

" Ah. Hayır sadece dün sizin takım yenildi o kadar " 

" Agyeness beni boğacak " dedim gözlerimi büyüterek . Çarpık bir gülümsemeyi bana yolladı

" Hadi gel içeri gidelim " dedi ve birlikte kursun içine girdik . Girer girmez tüm gözler bana döndü . Kaşlarımı çatarak onlara baktım . Bu kadar insan neden bana bakıyor . Gözlerimi Ronald' a çevirdim tekrardan o da etrafındakilere anlamamışçasına bakıyordu . Umursamamaya çalışarak ilerlemeye başladım . Ama tüm duyuru panolarında asılı olan resim ile donup kalmıştım . 

Bunlar ben ve Klaus'tı , sigara içerken hallerimizdi . Ama bunların buralarda ne işi vardı . Nerdeyse tüm panolarda vardı . Etrafıma bakınırken Kızgın iki göz ile karşılaştım . Beni suçluyordu . Kafamı olumsuz anlamda sallıyarak suçsuz olduğumu söylemeye çalışıyordum . Agyeness 'in adımı söylemesi ile Klaus ile olan bakışmalarımızı kestim . 

" Katherine "

" Kim yaptı bunları " dedim . Sesimin titremesine küfür ederek 

 " Galiba Rebecca , hatta bunları asarken ' O benim nişanlımı aldı , sevgilinizin tasmasını tutun ' diye bağırdığını söyliyorlar " dedi . Hırsla kızlar soyunma odasına gittim . Rebecca ve arkadaşları oradaydı . Yumruğumu sıkarak 

" O resimleri kim koydu oraya " dedim lafı ortaya atarak .  Rebecca ayağı kalkarak yakınıma geldi . 

" Ben koydum , Problem mi var " dedi alaycı bir sesle , gözlerimi sinirden kısarak 

" Bende sana koyucam " dememle yüzüne sıktığım yumruğumu geçirmem bir oldu . . . 


- Bölüm Sonu -

Vote & Yorularınızı bekliyorum . 


The Rule ♱Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin