Κεφάλαιο 1.

53 9 2
                                    

Καθόμουν και κοιτούσα αμίλητη τους γονείς μου να συζητάνε παλι για το τι θα κάνουμε τελικά. Η μαμά μου προσπαθει να πείσει τον πατέρα μου να μετακομισουμε εδώ στην Αγγλία, όπου μένει και η θεία μου. Ούτως ή άλλως ο πατέρας μου δουλεύει και μένει εδώ και τέσσερα χρόνια στην Γερμανία γιατι όπως και τους περισσότερους κατοίκους της Ελλάδας, μας χτύπησε και εμάς η οικονομική κρίση. Και έτσι τον βλέπουν δυο φορές τον χρόνο. Οπότε ενώ μπορούμε να έρθουμε να μείνουμε όλοι η οικογένεια εδώ μαζί, αυτός δεν θέλει! Η μαμά μου εχει ήδη βρει δουλειά. Επίσης εχει και πολυ καλό μισθό.

"Ρε Γιάννη... Το κράτος εδώ σε βοηθάει κιόλας όταν δεν έχεις αρκετά χρήματα και εσυ κόλλας ακόμα στο ότι οι Άγγλοι οδηγουν ανάποδα; Αρχίζει παλι η μαμά μου. "Το ξερω βρε αγάπη μου... Αλλα μήπως βιαζόμαστε λιγο; Να το σκεφτούμε και αν ειναι ερχόμαστε ξανα σε κανένα δίμηνο! Απαντάει ο μπαμπάς μου. Προσωπικά δεν μ'αρεσει καθολου η Ελλάδα. Ίσως επειδή μένω σε χωριό αλλα και παλι... Θελω τόσο πολυ να μετακομισουμε εδώ απο την πρώτη φορά που ήρθα στην Αγγλία, δηλαδή πριν τέσσερα χρόνια. Μπορείτε να με αποκάλεσε περίεργη ή ακόμα και φρικιο αλλα ειναι αλήθεια κοιτάω σχεδόν καθημερινά στο διαδίκτυο σπίτια και σχολεία![...]

"Ελευθερία παιδί μου αργεις κι άλλο;" Φωνάζει ο μπαμπά μου. Ποσο δεν μου αρέσει να με φωνάζει έτσι. Παλιά με φώναζε Ελφη και τωρα στα ξαφνικά Ελευθερία ενώ ξέρει ότι απεχθάνομαι το ονομα μου.

"Τώρα έρχομαι δένω τα παππούτσια μου" του φώναξα δυνατά μιας και είχε βγει έξω. Καθώς προχωρούσαμε προς το σούπερ μάρκετ για να πάρουμε τα απαραίτητα ηλικά μου λέει λες και διάβαζε την σκέψη μου ότι για να έρθουμε να μείνουμε εδώ, θα πρέπει πρώτα να πάμε Ελλάδα να πάρουμε τα διάφορα έγγραφα που χρειάζονται και τέτοια. Συμφώνησα μαζί του γιατι και η μαμά μου είχε και μια εγχείρηση μα κανει. Αφου τελειώσαμε με τα ψώνια πήγαμε σπίτι και ξαπλωσαμε. Εγω το μόνο που σκεφτόμουν ήταν αυτό. Ηθελα τόσο μα τόσο πολυ να μένω εδώ. Και με αυτές τις σκέψεις με πήρε ο ύπνος.

-ps-

Ευχαριστώ αν κάποιες απο εσάς αρχίσατε να διαβάζετε την ιστορία μου. Ίσως να την βρίσκετε βαρετή αλλα στα επόμενα θα εχει περισσότερο ενδιαφέρον:) Οπότε μιας και ειμαι καινούργια σε αυτό θα μπορούσατε να ψηφίσετε και να αφήσετε ένα σχόλιο τι σας άρεσε και τι όχι ώστε το επόμενο να ειναι καλύτερο! Εάν εχει συμμετοχή θα το συνεχίσω! Για τωρα αυτό ομως! Ευχαριστώ πολυυ ξανα! Ελφηη xx :)

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 11, 2014 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

It is what it is~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora