Priča nije pogodna za mlađe od 12 godina,potencijalno uznemirujući/ nasilni delovi
---------------------------------
Glava IOva priča više nije bez mesta, svi likovi su otišli u svoje gradove, države, pa i kontinente. Jedino su se viđale tog dana, petnaestog juna, sve dok jedna po jedna nisu prestale da dolaze.
Holi je ostala u kontaktu sa devojkama iz Evrope i neko vreme sa Tali, a onda su polako prestale da se javljaju jedna drugoj. U njenom selu bilo je ponovo mirno, osim činjenice da je Holin otac bolestan, ali je zato njen brat malo ojačao te je mogao da joj pomaže.
Posle spasavanja sela bilo je puno ponuda za brak, no ona ih je sve odbijala. Sviđao joj se samo lepi mladić Jan sa drugog kraja sela, ali nije ništa preduzimala da ga osvoji.
Više nije nosila svoju plavu bluzu i braon pantalone već košulju, bordo prsluk, slojevitu suknju nalik na baletansku suknju a ispod su bile crne helanke, i sve to upotpunjeno rajfom sa zlatnom zvezdom i crnim čizmama do kolena. Bodež je odložila u staklenu kutiju, mislila je da joj više neće trebati, ali...Jednoga dana stiglo joj je pismo od Raulovog brata blizanca, Rauna, koji je želeo osvetu. Poručio joj je da ide do svake devojke, pozove ih na njihovo staro mesto i pozove svih jedanaest znakova. Holi pomisli za ovo poslednje da je greška ili tako nešto, a onda nastavi da čita. Pisalo je da njegovi ljudi motre na sve devojke i da će likvidirati svaku koja ne dođe, te se spremi za put i krenu.
Na putu je srela Jana. Jan: ,,Zdravo, Holi, kuda ideš?" Holi: ,,Na put oko sveta." Jan (nasmeja se): ,,Ha, ha, ta ti je dobra!" Holi (ozbiljnim izrazom lica): ,,Stvarno idem. Ne šalim se." Jan: ,,Oh... (pauza)... Mogu li sa tobom? Uzeo bih pare i nekoliko stvari od kuće i..." Holi: ,,Neki drugi put, sada moram sama nešto da sredim." Jan (razočarano): ,,A baš sam hteo bolje da te upoznam." Holi (maše mu): ,,Drugi put." Jan (odlazi prema kući): ,,Eh, pa ne odustajem tako lako..."
Pošto je ionako morala da preko Rumunije ide za Grčku rešila je da prvo ode u Mađarsku, kod Maje, pa u Slovačku kod Džulije. Džulija je i dalje nosila rep na jednoj strani, ali je sada nosila svedenu haljinu do ispod kolena, sa kratkim rukavima, u roze boji. Živela je sama u mirnom kraju.
Maja više nije bila sama- u međuvremenu se udala. Sada je nosila haljinu dugih rukava, ukrašenu cvetovima od čipke, u kosi je takođe nosila ukrase u obliku cveća, a jednu veću pletenicu zamenila je sa dve manje. Holi je krenula ka Erdelju, Rumunija.
Nije primetila da je Jan celo vreme prati. Kada bi ona našla prevoz on bi odmah našao način da je prati, ne gubivši je iz vida. Našli su se ispred
YOU ARE READING
Jarčeva borba 2
FantasyRaulov brat blizanac želi osvetu, te se devojke još jednom okupljaju u borbi. Ovoga puta, zarobljene od strane Rauna, moraju da se bore jedna protiv druge. Da li će se vatra mržnje ponovo upaliti i ko će stradati u borbi? Čije moći su pošle naopako...