Glava II

4 0 0
                                    


Glava II

 Holi i njen potajni pratilac krenuše ka vratima dvorca. Na ulazu ih zaustavi čovek. ,,Ja ne bih tamo ulazio da sam na tvom mestu. Tamo živi duh!Neuhvatljiva je!" Holi: ,,Duh je žensko?" Čovek klimnu glavom. Holi: ,,Stvarno...ne mogu se plašiti onog u šta ne verujem." (uzima bodež u ruke i ulazi)

 Jan se ipak uplaši i ne uđe u dvorac. Holi ostade u čudu- sve u dvorcu se pomeralo! Na sredini prostorije ugleda crnokosu prikazu devojke pantalona pribijenih uz telo, crne majice bez rukava i kratkih rukavica bez prstiju. Holi pođe ka njoj bodežom, a onda se duh okrenu i Holi ispusti bodež...

 Holi (zaneme): ,,Oh,Bože,kako...? Nemoguće! Da li si to stvarno ti, Irina?" Irina: ,,Da.Moja moć je pošla naopako, pošto znaš da osma kuća predstavlja smrt, i tako se moje telo pretvorilo u škorpiju, a ja sam tehnički mrtva. Nije trebalo da se igram moćima." Holi: ,,Dobro, moramo da nađemo tu škorpiju. Postoji li mesto gde nisi tražila?" Irina: ,,Samo u delu gde su tamnice." Holi: ,,Idemo onda tamo."

 U tamnici je bilo mračno te su polako išle, pazeći da ne obore nešto.
,,Eno je!"- povika Holi pokazujući na staru gredu. Irina se pope na nju, uhvati škorpiju, a onda greda puče i Holi se uplaši, ali Irina nije bila povređena jer je bila duh.

 Vratile su se u prvu prostoriju, gde Irina preokrenu moći i ponovo postade ljudsko biće.

 Nakon što su se pozdravile, Holi krene kod Marel. Marel je trenerku zamenila suknjom, ali je zato majicu zamenila gornjim delom trenerke, a frizura joj je ostala ista. Veoma se iznenadila kada je videla Holi pred svojim vratima.

 Nije se dugo zadržala u Atini, već je krenula za Pariz, gde ju je srdačno dočekala Loren. Umesto haljine nosila je majicu bez rukava i usku suknju do kolena, a sve ostalo je i dalje bilo isto. Holi nije ljubitelj srdačnih dočeka ali ipak prihvati Loreninu ponudu da bude gost na ručku. Nakon kraćeg odmora nastavi put ka Britaniji.

Jarčeva borba 2Where stories live. Discover now