Glava IV

2 0 0
                                    


Glava IV

 Noć je pala. Na obali je Holi, nestrpljivo čeka da se pojavi Anja. Smislila je kako će stići do nje- od trske je napravila mrežu i, kada se dovoljno približi, Anjin rep će se zakačiti i neće moći da pobegne.

 To se i desilo, te Holi krenu ka njoj. Anja: ,,Beži, Holi, molim te skloni se, ne želim da te povredim!" Holi (skida mrežu): ,,Hoću da mi ispričaš šta ti se, kog đavola, dogodilo!" Anja: ,,Posle borbe, došla sam iz Moldavije ovde i, pošto sam ušla u vezu sa jednim mladićem, njegova bivša devojka me je proklela da moram dve godine da uveče dolazim na ovu plažu i ubijam svakog kog zateknem na njoj. Juče,kad sam te videla, uplašila sam se i otišla glavom bez obzira. Nisam želela da te povredim, pa čak i ako to znači da više nikad ne hodam po kopnu... Pokušavali su da me uhvate, ali jedino su uspeli da mi odseku kosu, zapravo, kosa mi se zakačila za motor broda i morala sam da je odsečem da se spasim. Ne mogu više da podnesem ovo! Bol, patnja, vrisak svih žrtava i... sva ta krv i plač oko mene... Oh, ja sam ubica!" Holi: ,,Postoji li nešto što mogu da učinim?" Anja: ,,Ne... samo ta devojka može poništiti kletvu. A šta si došla da mi kažeš?" Holi: ,,Raulov brat blizanac, Raun, hoće da dođemo sve na naše mesto,na dvoboj." Anja: ,,Doći ću najbrže što mogu. Ne garantujem da ću stći, ali pokušaću."

 Sada, kada su sve obaveštene, ostalo je samo da dođu na dogovoreno mesto. Holi ponovo uze pismo i pročita ,,svih jedanaest znakova", i tada se seti- Anja nije na listi, što znači da neko prati i nju! Otvorila je četvoro oči da bi našla ko prati nju...

 Ako ste pomislili da je videla tog čoveka i umakla mu, pogrešili ste. Videla je Jana. On se u toku ovog putovanja zaljubio u nju kao što se i ona zaljubila u njega ranije, no sada je njena ljubav bila zamenjena besom jer je mislila da Jan radi za Rauna. Uzalud se on trudio da je razuveri u to, ona je veoma burno reagovala i na kraju mu je udarila i šamar. Nije imao drugi argument zašto ju je pratio osim da je želeo da je upozna, ali to Holi nije bilo dovoljno- bez čvrstog dokaza ona nije mogla da mu poveruje. Zato, on joj je rekao da će se vratiti u selo i oženiti se drugom u inat njoj. S obzirom na celu situaciju njoj je to bilo najmanje bitno. Ubrzo se pokajala- već narednog dana videla je onog ko ju je stvarno pratio sve vreme. Poželela je da se izvini Janu ali je imala dug put pred sobom, te je to ostavila za kasnije.

Jarčeva borba 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora