Glava VI

2 0 0
                                    


Glava VI

 Sutradan ponovo izvedoše devojke pred Rauna. On im reče da će one tog dana trenirati i boriti se jedna protiv druge, a od sutra počinju prave borbe. Beli reče da neće nikakav ,,trening" već da hoće na licu mesta da ubije Holi, na šta Holi odgovori da hoće da zauvek ućutka Beli. Raunu se njihova prepirka dopade, te reče da ih vrate u tamnicu, ali da ih razdvoje da se ne bi pomirile u toku noći.

 U pet različitih dvorana održavale su se borbe.

 U dvorani jedan- Džulija i Elena. Zemlja protiv vazduha, ovo je bila ravnopravna borba. U dvorani dva- Maja i Tali. Maja jeste fizički jača, ali je i ovo bila ravnopravna borba. U trećoj dvorani- Loren i, umesto Anje, Eliza. Loren je bila jača jer vetar raspiruje vatru. U četvrtoj dvorani- Rani i Florel. Rani je balansirala između ,,Želim da pobedim" i ,,Ne želim da se borim!", a Florel nije baš bila vešta sa oružjem, te je ova borba bila nedovršena. U petoj dvorani bilo je žestoko- Marel protiv Irine. Varnice na sve strane, jaka borba. Irina je odnela pobedu zbog jačeg strpljenja, ali je i Marel bila dobra.

 Holi i Beli razgovaraju u tamnici. Beli: ,,Osećam se čudno... ja sam optimistična osoba, ali osećam takvu negativnost u sebi. Ne želim da te ubijem." Holi: ,,Ni ja tebe. Ipak, mora postojati pobednik borbe." Beli: ,,Zašto moramo da se borimo?" Holi: ,,Borićemo se. Ti ćeš pobediti." Beli (šokirano): ,,Kako to misliš?!" Holi (pognu glavu): ,,Kada samuraj izgubi čast, on pribegne jednom rešenju." Beli (zagonetno): ,,Hm... preda se? Odseli se? Šta uradi?" Holi: ,,Sepuku." Beli: ,,Čula sam negde tu reč... gde sam je čula... (šokirano) Čekaj, ti ćeš se ubiti?! Holi, molim te, reci mi da nisi to mislila!" Holi: ,,Jesam. Ako pobediš, reci mojoj porodici da ih volim..." Beli: ,,Ne!  Neću ti dozvoliti da to učiniš..." Holi (zamisli se): ,,Možda je to ipak najpametnija opcija..."

 Ujutru poče njihova borba. I jedna i druga dobiše mač, a onda se desi čudo: na njima se pojavi odeća poput ratnica- Holi je imala haljinu koja je na krajevima imala volane, u tamnoplavoj boji, na jednom ramenu imala je bretelu od velikih bisera, rukavi su bili napola sečeni, imala je širok pojas preko stomaka i iste takve, samo manje, na rukama. Ispod volana nalazila se suknja u crnoj boji.

 Beli je nosila crvenu košulju sa otvorima u obliku deltoida i suknju sa resama, sličnu kao što je i ranije nosila.

 Kameni pod postade zemljan, a oko mesta borbe upali se vatra, simbolišući vatru i zemlju, to jest njihove elemente. Počela je borba. Njihovi mačevi zasijaše, a onda Holi namignu Beli i ona njoj, time stavivši do znanja da rade po planu.

 Holi: ,,Platićeš mi za onaj pokušaj ubistva!" Beli: ,,Ne, ja ću dovršiti ono što što sam započela!" Holi: ,,Ja barem shvatam život ozbiljno." Beli: ,,Ma nemoj, Jarcu jedan!" Holi: ,,A šta si ti, Kentaur, pola čovek, pola konj?" Beli ućuta, krenu mačem na Holi, prošaputa: ,,Nećeš valjda stvarno da se rasporiš kao samuraj? To je malo previše." a zatim viknu: ,,Kada te ubijem, dobiću nagradu, nadam se da će me brzo osloboditi!" Holi (šapuće):,,Neću ići baš toliko daleko, mora samo da me ubije, ne i da mi prospe sve unutrašnje organe po zemlji. (viknu) To ti misliš!"

 Devojke su drhtale, shvativši da ovo nije igra već prava borba. Bilo je dosta uvreda i sa Holine i sa Beline strane. U jednom trenutku krenuše mačem jedna na drugu, htedući da mačem probodu srce, da bi njihov neprijatelj odmah stradao. Na manje od metar razlike, kada je već bilo kasno da će se međusobno poubijati, desilo se nešto neverovatno- sklonile su mačeve jedna od druge,rukovale se a zatim zagrlile. Baš kada su mislile da je borba gotova, ostale devojke počeše da vrište i plaču- Holi je sebi prerezala vrat, a onda je to isto učinila i Beli! Pale su na zemlju, sve vreme krvareći, dok konačno nisu bile mrtve.

 Raun naredi da odvedu potrešene devojke u tamnicu a tela, kada se vatra stišala, da izbace što dalje od zamka.
 
 Raunovi ljudi su tela bacili odmah pored reke, ali su se neprijatno iznenadili kada su se okrenuli- osetiše oštricu mača na vratu. Holi i Beli su žive! Ali... kako?! Saznaćete u sledećoj glavi...

Jarčeva borba 2Where stories live. Discover now