Glava VII

2 0 0
                                    


Glava VII

 Holi i Beli krenuše natrag u Raunov zamak. Uveče, ušunjale su se unutra, sredivši čuvare koji su ih videli.

 U tamnicama se čuo plač. Elena: ,,Kako sad da se borimo? Jedna po jedna ćemo gubiti glave u ovom zamku!" Maja: ,,Izgubili smo dva najjača borca u grupi, nemamo šanse!" Irina: ,,Ako već nemamo izlaza, onda možemo da se kolektivno predamo. Imam neki predosećaj da ovo nije gotovo." Marel: ,,Moram da te razočaram, ali jeste gotovo. One su mrtve!" Tali: ,,Da su neke druge okolnosti u pitanju, možda bismo i mogli da poverujemo da su žive, ali ovako..." Rani: ,,Koji je plan, šta da radimo dalje?" Loren: ,,Da se borimo, pa ko pobedi, neka pobedi." Florel: ,,Ne, ne možemo se boriti, to nije diplomatski!" Eliza: ,,Kasno je za diplomatiju, nema nam spasa!" Holi i Beli (ulaze unutra): ,, (Beli) Kakvo je to prenemaganje, jeste li čule za nadu? (Holi) Stigle smo da vas oslobodimo!" Džulija: ,,Ali... nije moguće... vi.... (onesvesti se)" Elena: ,,Dođavola, Džulija se onesvestila ali evo, dolazi k sebi." Beli (otvara njihovu tamnicu): ,,Hajde, idemo po naše stvari." Holi: ,,Imaš pravo, nedostaje mi moj bodež." Loren: ,,Kako ste preživele?!" Marel: ,,Videle smo da ste iskrvarile i..." Beli: ,,Holina ideja. Sećate se da je preživela kada sam je ustrelila? Plan je bio da samo ona umre, ali sam mislila da je bolje da joj se nađem pri ruci." Holi: ,,Štitila nas je moć zodijaka. Ipak, ne pokušavajte ovo kod kuće." Irina (zapanjeno): ,,Ludo, čoveče!" Rani: ,,Hajde da porazimo Rauna.!"

 Nakon nekoliko pretraženih prostorija našle su svoje stvari. Holi (preturajući po svojim stvarima): ,,Nema mog bodeža!" Raun (iza nje): ,,Ovo tražiš? (pokazuje njen bodež)" Holi (glasno): ,,Vrati mi bodež ili ću te..." Raul (podrugljivo): ,,Šta ćeš? Moli me da ti vratim nožić." Holi (udari Rauna u nogu te ovaj ciknu): ,,Ja ne molim,već se borim! (udari ga u drugu nogu)" Raun pokuša da je ubode, ali ona se pomeri u stranu.

 Njegovi ljudi su napali ostale devojke, no one su našle bar nešto da se odbrane, npr. Florel je prskala parfem u oči neprijateljima te su druge imale vremena da ih udare nečim.

 Holi je već postala slaba, što je Raun iskoristio i krenuo bodežom ka Holi, ali je zato Beli pritekla u pomoć u poslednjem trenutku- gađala je Rauna pravo u čelo svojom strelom te on na mestu pade mrtav.

 Holi: ,,Uh, ovo je gadno." Beli: ,,Juče si sama sebi prerezala vrat, a tada nisi rekla da je to odvratno." Holi (nasmeši se): ,,Imaš pravo. Hajde, potrebna im je pomoć!" Sredile su sluge i, za nekoliko sati, bile su na bezbednom odstojanju od zamka, noseći samo svoje stvari sa sobom.

 Baš kada su htele da se oproste jedna od druge, začu se vrisak iz vode. Neki mornar je već uhvatio Anju kada je već bila blizu zamka da bi se pridružila borbi. Hteo je da je proda i za nju dobije gomilu novca, no devojke su stigle u pravi čas i spasle Anju.

 Anja: ,,Žao mi je što što sam ovoliko zakasnila. Da li sam mnogo propustila?" Florel: ,,Hm, pa... Beli i Holi su se borile, rukovale su se i zagrlile, onda su se ubile mačem, pa su oživele kada su ih odveli daleko od zamka, a onda Beli gađa Rauna strelom u čelo i to je bilo odvratno, ali nije imala mnogo izbora jer se spremao da ubije Holi. Raun nas je terao da se međusobno borimo. Mislim da nisi ništa propustila." Anja (zaprepašteno): ,,Molim?! Ljudi, šta se sve ovde dešavalo?!" Sve se samo kiselo nasmešiše, izbegavajući da ponovo šokiraju Anju.

Jarčeva borba 2Where stories live. Discover now