Glava VIII
Odlučile su da ipak, pre nego što se rastanu, malo popričaju o svemu. Bile su blizu vode jer Anja nije mogla biti dugo van vode.Loren i Tali su zajedno otišle do aeodroma, a zatim je pošla i Florel iz ,,nekih svojih razloga" (<3), a onda i Maja jer ju je suprug čekao. Jedna po jedna, odoše skoro sve: Bliznakinje, Marel, Džulija, Irina, Rani, a ostale su samo Anja, Holi i Beli.
Pričale su još malo, a onda i Anja otpliva natrag ka kući.
Beli: ,,Ponovo se rastajemo. Bilo je ovo nezaboravno iskustvo, zar ne?" Holi: ,,Jeste. Sada moram da se izvinim jednom mladiću koji me je pratio tokom puta, a ja sam ga oterala jer sam mislila da je jedan od Raunovih ljudi." Beli (smešak): ,,Oh, zaljubila si se u nekog! Srećno sa tim i pozdravi oca, brata i sestru. I nemoj biti toliki pesimista, vidiš da stvari uvek ispadnu dobro."
Rastaše se i krenuše svojim putem.
Već na povratku sačekale su je loše vesti; njen otac bio je veoma bolestan, a Jan se ženio devojkom koju ne voli u inat njoj! Sutradan, bez obzira na molbe svog starog oca da ne učini nešto glupo, uzela je pušku i krenula ka Janovoj kući gde su bile pripreme za svečanost. Holi uze pušku u obe ruke, nacilja u Jana, ali se u poslednjem trenu sažali i opali metak iznad njega. Nekoliko ljudi pođe da zgrabi Holi, ali ih Jan zaustavi rečima: ,,Polako, ljudi, dokazala mi je da me voli dovoljno da ne želi da me ima neka druga." Holi (pocrvene): ,,Ne, egoisto, već da ti pokažem da me nerviraš i da... (Jan joj priđe i pogleda je u oči)... da znam za bolje i..." Nije završila rečenicu jer ju je Jan strastveno poljubio i ona mu je uzvratila...Njegovo venčanje je otkazano, a njihovo venčanje je zakazano za petnaesti jun.
Petnaestog juna, sve devojke su se okupile, uključujući i Anju sa koje je kletva u međuvremenu skinuta, čak joj je i kosa porasla i bila iste dužine kao ranije. Florel je došla sa svojim dečkom Manuelom, Loren sa devojčicom koju je usvojila i dala joj ime Lori, Marel i Irina su došle zajedno, Rani takođe sa dečkom... Maja je sve obradovala vešću da čeka blizance, što je bliznakinjama Elizi i Eleni bilo simpatično. Beli i Tali su došle same a Džulija u pratnji svog prijatelja.
U poslednjem trenutku bilo je problema oko venčanice jer nije bila gotova, a venčanje se bližilo. Loren je iz Pariza donela veoma otvoren model venčanice, zaboravljajući da Holi ne voli da nosi odeću koja previše otkriva.
Spas se nalazio u ormanu njene majke.
YOU ARE READING
Jarčeva borba 2
FantasyRaulov brat blizanac želi osvetu, te se devojke još jednom okupljaju u borbi. Ovoga puta, zarobljene od strane Rauna, moraju da se bore jedna protiv druge. Da li će se vatra mržnje ponovo upaliti i ko će stradati u borbi? Čije moći su pošle naopako...