Glava IX
Kada su devojke pitale kako je zamišljala svoju venčanicu, Holi je rekla da nikad nije ni mislila da će se udati. Doseti se: haljina njene majke bi joj stajala kao salivena.
Bila je to prelepa haljina; puna šljokica, dodataka, sa velikim rukavima i imala je veštačko krzno po obodima. Holina majka je štedela godinama, u to vreme je takva haljina vredela čitavo bogatstvo. Bez obzira na godine, haljina nije ni malo požutela, krzno je i dalje bilo mekano... U to se uverila i Holi kada je otvorila orman. Haljina se nalazila u kutiji koju niko nije dirao još od smrti njene majke.
Obukla ju je i izgledala savršeno, kao princeza. Ipak, koliko god da je haljina bila lepa, nije trebalo da je obuče...
Nisu svi bili prijatno iznenađeni kada su videli Holi u venčanici. Njen otac je umalo dobio infarkt kada je ugledao ćerku u haljini u kojoj se njegova žena udala za njega. Nije mogao to da podnese, te je napustio venčanje. Prećutao je sve jer nije želeo da povredi svoju ćerku.
Venčanje je završeno, a onda se veselje nastavilo do kasno u noć.
Ujutru, pred zoru, Holin otac je hitno prebačen u bolnicu. Bio je u jako lošem stanju zbog sna koji je sanjao. Holi ga je upitala šta je to sanjao, a on joj polako, jedva dišući, reče: ,,Pitala me je zašto... zašto sam ti dozvolio da obučeš zu haljinu. Ta haljina je prokleta! Moja majka nije volela snaju jer je bila siromašnija od nas, pa je siktala od ljubomore kada je tvoja majka uspela da kupi venčanicu koja je bila san mnogih mladi. Proklela ju je da umre kada rodi dete. Jedva je preživela kada je tebe rodila, no mislila je da je time kletva nestala. Umrla je na rođenju trećeg deteta, to znaš i sama. Holi, brinem se da ćeš i ti umreti..." Holi: ,,Neće mi se ništa desiti- neću imati decu, odgajiću brata i sestru zajedno sa tobom i Janom. Sve će biti u redu." Otac: ,,Čuvaj ih, molim te..." Nedugo nakon tog razgovora je preminuo.
Veselje zameni tuga. Sutradan Holi ispriča Janu za očev san i šta mu je obećala... Jan (viknuvši): ,,Kako to misliš- nećeš da rodiš decu?! Kako si mislila da budemo u braku bez dece?" Holi: ,,Moram da čuvam svoju sestru i svog brata..." Jan: ,,Oni nisu moja deca, ima da rodiš to dete kako znaš i umeš, a onda možeš i da umreš odmah posle toga..." Holi (iznervira se i uzme bodež): ,,Ti... kako možeš to da mi kažeš?!" Jan: ,,Holi, gde ćeš sa tim nožem? Ne približavaj mi se! (panično izlazi iz sobe i trči ka dvorištu)" Holi: ,,Dođi, Jane, neću ti ništa, samo ću malo da te ubijem!" Jan: ,,Upomoć,juri me moja žena!"
Devojke koje su ostale kod Holi izađoše i držaše Holi, koja je vikala: ,,Idi, briga me je za tebe! Ne znam što li sam pristala na brak sa tobom kada ti ni malo ne poštuješ mene!" Jan: ,,Od svih devojaka ja sam baš tebe našao da oženim. Baš sam bio glup!" Holi: ,,Jesi, ali si pokazao svoje pravo lice. Ako ti je više stalo do potomstva nego do mene onda skupi svoje stvari, a ovu glupost od braka ćemo raskinuti što je pre moguće." Jan (razmisli): ,,Zažalićeš jednog dana. (ode u kuću da se spakuje, izlaze Holini brat i sestra)" Holin brat: ,,Da li je sve u redu? Gde ide Jan?" Holi (pogleda u njih): ,,On nije deo naše porodice. Neću vas napustiti, vi ste moja deca sada i ja ću brinuti o vama. On neka ide gde misli da mu je najbolje."
Kroz nekoliko dana procedura je završena i njihov brak bio je zvanično gotov.
Umesto da uspomena na Rauna i Raula iščezne u vremenu, njihov prijatelj Džon se postarao da se to ne desi već je i on, kao i Raun, hteo da se osveti Holi. Uobraženi bogataš koji se razmetavao novcem se zakleo Raulu da, ukoliko mu se nešto desi, on će se osvetiti onome ko ga je ubio. Pravo iz Vegasa došao je avionom, koji je u njegovom vlasništvu, a onda je nastavio put u svojoj limuzini. Meštani sela su gledali automobil sa čuđenjem jer niko nikada nije prošao kroz selo tako luksuznim automobilom.
YOU ARE READING
Jarčeva borba 2
FantasyRaulov brat blizanac želi osvetu, te se devojke još jednom okupljaju u borbi. Ovoga puta, zarobljene od strane Rauna, moraju da se bore jedna protiv druge. Da li će se vatra mržnje ponovo upaliti i ko će stradati u borbi? Čije moći su pošle naopako...