Glava XI

2 0 0
                                    


Glava XI

 Ulica beše pusta. Ne računajući crni auto, vozača u njemu, Džona i Holi, nikoga ne bejaše napolju. Posle nekoliko minuta ćutanja Holi progovori: ,,Ja nisam ubica. Ne borim se ni sa kim ko nije naoružan. Čak i da si naoružan opet nemam srca da te ubijem. Raula nisam ubila ja niti neka druga devojka, već njegova pohlepa. Rauna, njegovog brata, gađala je strelom Beli da bi me spasla. Ne mogu poginuti od oružja, doduše, ali se ipak računa. Ja imam moć Zodijaka Jarca, tvrdoglava sam, uporna, povučena, ali i poštena, plemenita i hrabra. I moje prijateljice imaju svoje moći Zodijaka, i one imaju svoje vrline i mane. Ti si ovde došao nepotrebno, nemam razloga da se borim sa tobom."

 Holi se okrenu, a Džon, uvređen što je Holi ignorisala njegovu nameru, hteo da je pogodi pištoljem i da ispita da li je istina ono što je rekla. Holi kraičkom oka primeti da je Džon naciljao pištolj ka njoj, ali ona nije ništa uradila jer je htela da dokaže da je govorila istinu. Hitac je krenuo ka njoj, ali je neka nevidljiva sila odgurnu. Kada se Holi podignu, vide jednu životinju koju nije očekivala- stasit, dugih i jakih rogova, beo kao sneg, vatrenog pogleda, pred njom stajaše... Jarac? Pravi pravcati Jarac? Istina je. Džon je odustao jer je uvideo da ovo nisu čista posla, te uđe u automobil koji ubrzo nestade iza horizonta ostavivši sa sobom oblak prašine.

 Holi je i dalje gledala svog velikog belog spasioca, bilo je isuviše neverovatno za nju. To je bio divlji jarac, te je zato bio viši od domaćih jarčeva. Jarac: ,,Izvini ako sam te jako odgurnuo, možda će te malo boleti ali ipak ćeš duže živeti nego da te je upucao." Holi (čudeći se): ,,Znaš da ne mogu umreti od oružja." Jarac: ,,To bi delovalo samo tri puta, a ovo bi bio treći. Budi pažljiva- još jednom li zadobiješ letalnu povredu to je poslednji put da ćeš preživeti. Posle toga je gotovo... (ljudi počeše izlaziti iz kuća) Doći ću večeras u san, ne mogu dozvoliti da me ostali vide." (nestaje)

 Znatiželjni ljudi se okupiše oko Holi, ali ona reče da je sve u redu i ode u kuću. Brat i sestra je zagrliše, a posle nekoliko minuta zazvoni telefon, zvala je Maja. Maja: ,,Holi, desilo mi se nešto neverovatno!" Holi: ,,I meni, ali reci prvo ti." Maja: ,,Zamalo da na mene padne drvo koje je moj muž sekao. Kada sam pomislila da ćemo bebe i ja poginuti, stvorio se Bik i zaštitio me je! On je ostao nepovređen, ali se to ne bi desilo da sam ja bila na njegovom mestu. Da li možeš da poveruješ? Rekao je da će se pojaviti u snu i nestao čim je video da dolazi moj muž." Holi: ,,Mene je spasio Jarac. Zvaću ostale, ovo je veoma sumnjivo!"

 Marel je pala sa terase dok je čistila prozore, ali ju je nežno i mekano runo Zodijaka Ovna spasilo od povreda. Rani se umalo udavila jer joj se noga zakačila za gustu morsku travu dok je ronila, ali je Zodijak Raka svojim kleštima isekao travu. Kada je provalnik hteo da uđe u prostoriju gde su bile Lorenine kreacije da bi ih ukrao i preprodao, Zodijak Lava je upozorio Loren, te je ona pozvala policiju. Zodijak Vodolije je na sličan način pomogao Tali kada je iz firme umalo ukraden veliki novac, polivajući osobu vodom i time skrećući pažnju na uljeza u masi ljudi.

 Zodijak Device, devojka obučena u roze svilu i sa cvetovima na rukama, spasla je Džuliju kada je polica u biblioteci padala pravo na nju. Irina, naša gotik devojka, doživela je šok kada ju je spasla njena omiljena životinja, tj. Zodijak Škorpije.

Jarčeva borba 2Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang