Glava XII
Zajednička stvar za ova priviđanja zodijaka bilo je to da će se pojaviti u snu i tada će dobiti više informacija. Primetili ste da sam izostavila Florel, Elenu i Elizu?
Zodijak Vage, tj. velika pozlaćena vaga, reče Florel da je može pitati ako se dvoumi oko nekih stvari i ona će joj dati rešenje. Elena i Eliza su se okrenule da bi pričale sa Zodijacima Blizanaca, koji su im bili potpuno simpatični, te su se pomerile malo od trotoara u koji je posle udario kamion, time izbegavši povrede.
Dok su Holini brat i sestra spavali, ona se prevrtala po krevetu i pokušavala da zaspi da bi videla Jarca. Okrenuvši se na drugu stranu ugledala ga je iznad svog kreveta.
Holi: ,,Došao si a ja još ne spavam. Zar nisi rekao da ćeš doći u snu?" Jarac (klimnu glavom): ,,Znao sam da nećeš zaspati. Danas si bila suviše uzrujana da bi mogla da zaspiš. Želim da te odvedem na jedno mesto. Ova noć će biti čarobna, kako za tebe,tako i za ostale. Popni se na moja leđa i drži se čvrsto za moje rogove. Ne brini se za brata i sestru, biće dobro."
Holi učini to i onda se na njoj pojavi prelepa plava haljina, sa belim rukavima na kojima su bili plavi rubovi, sa mekanim crnim veštačkim krznom. Haljina je imala blage prevoje, čineći je još glamuroznijom. Na glavi joj je svetlucala traka, kosa talasasta i puštena, oči prekrivene tamno plavom senkom a usne ružem boje kupine. Od nakita tu su bile viseće minđuše, davajući potpuni izgled. Holi reče: ,,Haljina je prelepa! Pre mnogo godina sam zamislila istu takvu, ali nisam verovala da ću ikada videti a kamoli nositi nešto tako lepo!" Jarac: ,,Požuri, neće te celu noć čekati!" Holi (začuđeno): ,,Čekati? Ko me čeka? Zašto sam ovako obučena, da li idemo na bal?" Jarac: ,,Videćeš."
Poleteli su na oblacima u nepoznatom pravcu, a onda je Holi počela da razaznaje mesta: Majino selo, Mađarska, Džulijina kuća, Slovačka, Elenina i Elizina ulica, Velika Britanija, Lorenina vila, Francuska, Marelina zgrada, Grčka, zamak u kome Irina provodi vreme, Rumunija, Anjino more, ostrvo Java, Ranina plaža, Australija, Belina pustinja, Egipat, Florelina škola plesa, Meksiko, Talina kompanija, SAD. A onda, na kraju, mesto na kome je sve počelo. Mesto X, i dalje nepoznato. Približavali su se tom mestu, koje je bilo osvetljeno kao da je neko na njemu.
Bila je iznenađena- tu su bile njene prijateljice, svih preostalih jedanaest znakova, obučenih u divne haljine, sa svojim zodijakom pored sebe. Na kraju reda, kada se devojke razmaknuše, stajao je... Jan?! Ipak, nije došao da se svađa sa bivšom ženom, nego da je moli za oproštaj.
YOU ARE READING
Jarčeva borba 2
FantasyRaulov brat blizanac želi osvetu, te se devojke još jednom okupljaju u borbi. Ovoga puta, zarobljene od strane Rauna, moraju da se bore jedna protiv druge. Da li će se vatra mržnje ponovo upaliti i ko će stradati u borbi? Čije moći su pošle naopako...