Söylemem gerek:
Fethiden;eylem önemli bir şey söyleyeceğini söyledi.ama şu an yüzüme korkuyla bakıyor.
Fethi:hadi ne söyleyeceksen söyle 10 saat oldu.
Eylem:ııı şey diycektim ben şey işte.
Fethi:ne işte.
Eylem:şey
Fethi:eylemm sinirleniyorum bak hadi
Eylem:korkuyodum.belki kızar belki istemez diye çok korkuyodum.kim çocuğu olucak diye kızarki mafya bir adamın kadınıysanız anlarsınız.bana sinirle bakıyodu. yok yapamıycam söyleyemiyeceğim.
Eylem:şey ee ben çok acıktım diycektim.
Fethi:şakamı yapıyosun sen.10 saatir bunumu söylemeye çalışıyosun.
Eylem:evet
Fethi:ben sana demdimmi duş al yemek ye diye.
Eylem:uyuya kalmışım.bagırma hemen.
Fethi:kalk yemek yiyelim hadi.
Eylem:istemiyorum.uyuyacağım ben.
Fethi:hadi naz yapma kalk çok acıktım ben.diyip üstümü giyinmeye başladım.eylem birden ohaa diye bağırdı.
Fethi:ne bağırıyosun be
Eylem:ben burdayım görmüyomusun git başka yerde giyin.
Fethi:saçmalama ben niye çıkıyorum rahatsız olan sensin sen çık.Hem göreceğini gördün sen zaten diyip havluyu indiriyodumki eylem yataktan hızla kalkıp odadan çıktı.
Eylemden:iyice pisleşmiş bu adam.bi sapıklık falan oluşmuş bu aralar bakışlarındanda belli oluyo zaten.neyse ben yemek yiyeyim minik böğürtlenim çok acıktı.bende acıkmış olabilirim .
Fethi:üstümü giyinip merdivenlerden iniyodumki eylemin bağırışlarını duymamla hızla indim aşşağı.
Yardımcı kadınla tartışıyordu.
Fethi:noluyo burda ne bağırıyosunuz siz.
Eylem:bu kadın kim fethi.
Fethi:sesini yükseltme bana iyiki bi iyi davrandık.Bu kadında yeni yardımcılarımızdan biri önceki malum rahmetli oldu.
Eylem:Ben bu kadını bu evde istemiyorum.
Fethi:niyeymiş o?
Eylem:Bu kadın giyinmeyi unutarak geliyo heralde şuna bak eteği bile yok üstünde.sadece bluz giyinip gelmiş.
Fethi:eyleme yaklaşarak benimi kıskanıyosun sen dedim.oda ne alakası var saçmalama falan dedi ama beni kandıramaz.basbaya kıskanıyo beni bu hoşuma gitti ama niye kıskansınki beni.Hayatını mahvettim onun.abisini öldürdüm.o bilmesede köpek gibi pişmanım.ona deliler gibi aşığım ben.
Eylem:yarım saatir fethiye sesleniyorum ama donup kalmış gibi duymuyo beni.fethiii iyimisin şttt fethii.elimi gözünün önünde sallıyorum sonunda duydu beni.
Fethi:he noldu?
(Artık eylemi e ile fethiyide f ile göstericem böyle zor oluyo)
E:yok bi şey daldın gittin bi şeymi oldu?
F:yok bi şey öyle dalmışım. Hadi yemek yiyelim acıktım ben.1 saat sonra fethiden:
Eylemle kavga ediyoduk yardımcı için.ama her zaman o haklı.önceden olsa bagırıp çağırır vurup dökerdim ama şu an eylemi alttan almaktan başka bi şey yapamıyorum.çünkü kadife gülü kokulu kadına aşığım ben.
Ahh ah bide ona söyleyebilsem keşke.
Eylemden:
Bak fethi o kız bu evden gidicek.zehrayla çok iyi anlaşıyoruz biz bu kız nerden çıktı şimdi.
(Zehra evin yardımcısı eyleme çok yardımcı oluyodur)F:tamam
E:ne dedin sen?
F:tamam dedim işte gidicek.istediğin olucak.sabahtan beri dır dır yettin ama buda kafa yani.
E:hamilelikten olsa gerek gözlerim doldu.ama fethinin farketmemesi gerek.
Ben bi lavaboya gideyim.
F:tamam.gözlerimi dolmuştu onun banamı öyle geldi yoksa.ağlanıcak bi şey demedimki.ne oldu durup dururken böyle.
Eylemden:elimi yüzümü yıkayıp aynadan saçımı başımı düzelttim ve odaya döndüm.
Fethi:eylem banyodayken telefon gelmişti.itin birini yakalamışlar ve depoya getirmişler gidip icabına bakmalıyım.Eylemden:banyodan çıktığımda fethi odada yoktu işime geldi aslında beni böyle görmesi iyi olmazdı.bende aşagıya inip biraz tv izliyeyim.merdivenlerden inmeye başladım.tam o sırada pislik yardımcımızı gördüm.o kovulmadımı daha.sinirlenmeye başladım yine.
Yardımcıya bakarak sen daha gitmedinmi diye sordum oda bana gidiyorum merak etme fethi sana kalıcak dedi.biliyodum bu kızın gözü fethideydi yanılmamışım.ama gidiyo hatta şu an bavuluyla merdivenlerden iniyo ohh canıma değsin.Fethiden:adamı hallettikten sonra şirkete geçtim.arada burayada uğramam lazımdı dikkat çekmemek için.daha 2 saat olmadı ama eylemi özledim.ona çok kötü bağlandım ben.ama sevemem onu mafyayım ben katilim üzerim onu haketmiyorum ben onun gibi güzel ve temiz kalpli birini.
Bu saçma şeye son vermem gerek.Eylemden:pislik kadın evden gitmişti onun mutluluğu sardı bedenimi.zehrayla birlikte yemek yapıyoduk.akşam gelirdi fethi acaba bebek mevzusunu söylesemmi ama haketmiyor o.Istemez hem zorla oldu bi kere.kim zorla olan bi çocuk isterki ama kendisi yaptı onun yüzünden oldu.zaten hamile olduğumuda 1hafta önce öğrendim.
Flasbeck:
Eylem:zehra hadi ya nolur.lütfen çok merak ediyorum.
Zehra:eylem anlıyorum ama fethi bey öğrenirse kızabilir bana.kızmaklada kalmaz bunu ikimizde biliyoruz.
Eylem:ya altı üstü bi test alıcaksın allah aşkına.hem hamile olup olmadığımı bilmek benim hakkım değilmi.acıtasyon yapıyodum alsın diye.biraz düşündü ve tamam dedi bende sarıldım ona ertesi gün aldı getirdi banyoda yaptım testi sonucu görünce hem sevindim hem üzüldüm kim çocuğu olucak diye üzülürki.
Flasbeck son
Eylemden:yemek yapmaya devam ediyoduk ama yemek kokusundan midem bulanmaya başladı.zehrada beni bahçeye çıkardı.bahçenin kapısındayken fethiyi gördüm yanıma sinirle gelip koluma yapıştı ve hızlıca içeriye soktu beni.
F:niye bahçeye çıkıyosun kime sordun sen?
E:ya kaçtımmı sanki bahçeye çıktım alt tarafı.
F:bi daha benden habersiz çıkmıyosun.
3 saat sonra: yemeklerimizi yedik ve oturuyoruz şu an fethinin saçma filmlerini izliyoruz.ne anlıyosa bu saçma şeyden ikide bir oflayıp duruyodum ama kimin umrunda filme öyle dalmışki dünyadan kopmuş gibi bir hali var.ayağa kalktım ve fethi nereye diye sordu yatmaya dedim kalktı televizyonun kumandasını alıp kapattı ve önden yürümeye başladı.cidden tam ruh hastası bu adam.neyse merdivenlerden çıktık.kapıyı açtı ve odaya girdi.sonradan bende girdim ve kapıyı kapattım.tam yatağa yattım derken kalkmam bir oldu hemen banyoya koştum bi yandan midemi boşaltıyodum bi yandan saçlarımı tutmaya çalışıyodum.arkadan iki el saçlarımı tuttu şok oldum.kusmam bitince fethi beni ayağa kaldırdı ve elimi yüzümü yıkadı sonrada kucagına alıp yatağa bıraktı.bu gerçemtem fethimiydi yoksa ben rüyamı görüyordum.
F:eylem neyin var senin.
E:yok bi şeyim üşütmüşüm heralde.
F:Ben bir doktor çağırayım.
E:yok yok gerek yok gayet iyiyim ben.
F: olmaz öyle şey doktor gelip bakıcak.bi ilaç falan yazar hiç değilse.
E:hiç gerek yok ben bi duş alayım geçer.
F:tamam ama geçmezse haber ver doktor çagıralım tamammı?
E:tamam.
Eylemden:doktor çağırırsa öğrenebilirdi.ama ben şu an söylemek istemiyorum.daha tam emin değilim.bi gün melek oluyo bi gün azrail en korktuğumda benim azrailim olması. Acaba yaparmı öldürürmü beni.niye yapmasınki öldürmek için kaçırmadımı beni.ölmekten beter etmedimi beni.türlü türlü işkeneer yapmadımı bana abimi öldürmedimi benim.sırf bana yardım etti diye insanları gözünü bile kırpmadan öldürmedimi.beni niye yaşatsınki hamild olduğumu öğrenirse inanmaz belki.belkide çekip vurur beni bide başına belamı edicek beni.Her ne yaparsa yapsın kalbime söz geçiremiyorum ben.anlamıyo dinlemiyo beni. Benim kalbim ama benden bağımsız çalışıyor.her ne olursa seviyorum seni fethi. Keşke bunları yüzünede söyleyebilsem ama olmuyo işte yapamıyorum.bazen çok iyisin bazen aklımın almadığı kadar kötü.biliyorum sen bu değilsin ama kötü olmayı seçmişsin sen bu senin seçimin.gözlerinin en derininde var bu his.iyi biri olduğunun kanıtı gözlerin . Sen kendin bile bilmiyosun ne kadar iyi biri olduğunu ama ben bulucagım içindeki iyi fethiyi ortaya çıkaracağım.sonucunda beni öldüreceğinide bilsem yapıcağım bunu.
Banyoda üstümü giyinip odaya girdim.fethi kitap okuyodu.beni görünce yüzü düştü.Fethiden:kitap okuyodum banyonun kapısı acıldı ve eylem geldi üstünü banyoda giyinip gelmişti yüzüm düştü.yatagın en ucuna oturdu ve uzandı bende belinden tutup kendime çektim sırtı vücuduma deyiyodu bu bile kalbimin heyecanla çarpmasına yetiyordu kadife gülü kokusuyla uykuya daldım
Bölüm sonu
Selammm
Fikirlerinizi yorumlarda belirtin lütfen oy ve yorum sınırı var 60 oy ve 100 yoruma bölüm gelicek.
İnstagram adresimi isteyenler oldu.
a.elif.a burdanda yazabilirsiniz
Iyi geceler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim İçimdeki Sevgiyi Bul
FanficSiyahtan daha karanlık bir adam, beyazdan daha saf bir kadın... Sevmeyi bilmeyen adam, sevginin dibine yaşayan kadın. Bir gece yolları ıssız bir caddede kesişiyor. Adamın siyahına bir damla beyazlık, kadının beyazına bir damla siyahlık karışıyor. ...