.Gardenya.

53 10 1
                                    

Öncelikle ficimi okumaya değer bulduğunuz için hepinize teşekkür ederim. 

Bu fici daha önce bir oneshot olarak ChangKi için yazmıştım ama daha sonra yenilemeye ve çiftini vmin olarak değiştirmeye karar verdim. Bu değiştirme aşamasında fic cidden şekilden şekle girdi önceki versiyondan epey uzaklaştı ve bence böylesi daha iyi oldu.

Anlamayan olduysa diye açıklama ihtiyacı hissediyorum:

Taehyung çiftimizde ilk aşık olan kişiydi ama Rüyalar Jiminin ay dedeye tuttuğu dilekten sonra başlıyor. Bunun en büyük nedeni dileğin o noktadan sonra karşılıklı olması. Tutulan dilekler ne kadar tutkulu ve içten ise o kadar gerçekleşme ihtiimali yükselir ve insanın rüyaları isteklerinin en saf haliyle su yüzüne çıktığı yerdir. Bu yüzden her gece rüyalarında öpüştüklerini gördüler ve bu her seferinde rüyayla sınırlı kalmayıp gerçeğe dönüştü.

Peki neden Gardenya?

Gardenya çiçeği, beyaz bir çiçek açtığı için meleğe benzetilir.

Buda günahsız bir melek anlamına gelirken, hassas çiçeklere de sahip olduğu için, beni unutma ve gerçek aşkımsın gibi anlamları da taşır.

Hassas olan gardenya çiçeği anlamı beni unutma, gerçek aşkımsın anlamındadır. Gizli aşkı simgeler.  

Son olarak;

Bu ficle eş zamanlı olarak After us isimli bir Yoonkook fici yayınladım ve ayrıyetten Combination isimli bir Vmin fici yazıyorum. Umarım onları da beğenirsiniz. 

Tekrar teşekkür ederim.

Night Kisser - VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin