Kuzey, Derin'in gözyaşlarına dayanamayıp sarıldığında ileride onları izleyen Elçin'i görüyor ve birden istemsizce geri çekiliyor. Derin'e bu kısacık sarılma bile çok iyi gelirken Kuzey'in baktığı yöne doğru bakıyor ve Elçin'i görüyor. O an az önceki mutluluğundan eser kalmıyor. Sesini çıkarmıyor ama sinirden içi içini yiyor. Daha sonra hızlı adımlarla odasına girip hıçkırıklara boğuluyor.Kuzey de ne yapacağını şaşırıyor ve Elçin'den gözlerini kaçırıyor. Kendini toparladıktan sonra Elçin'in yanına gidiyor ve onu müştemilata götürüyor. Tepsiyi boş görünce bir şeyler yediğine çok seviniyor ama renk vermiyor yine. Mutlu olunca da, üzgün olunca da yüzündeki ifade hiç değişmediği için Elçin onu bir türlü anlayamıyor. Mutlu mu yoksa üzgün mü, sinirli mi, bir derdi mi var anlaşılmıyor. Ve etrafında sürekli bir şeyler olurken onun bu tepkisizliği hiç de hoşuna gitmiyor.
"Neden böylesin sen?"
"Nasılmışım?"
"Hiç gülmüyorsun mesela. Mutlu musun, üzgün müsün anlayamıyorum. Seni çözmeye çalıştıkça daha da kayboluyorum. Ben seni anlayamıyorum Kuzey."
"Boşver. Beni kimse anlayamadı zaten bu zamana kadar."
"Benimle konuşabilirsin. Anlatabilirsin ne derdin varsa. Beraber bir çözüm buluruz. Hiç olmazsa konuşunca biraz rahatlarsın."
"Çenen düştü yine."
"Nasıl bu kadar duygusuz olmayı başarabiliyorsun? O kız karşında kendini yırtıyor, hıçkırıklara boğuluyor ama sen duvar gibi duruyorsun karşısında. Aman ödün verme kendinden. Kalpsizsin sen, kalpsiz." tam gidecekken duraksayıp kafasını yana çeviriyor ve acı dolu gözlerle bakıyor Elçin'e. O gözlerin altında neler sakladığını, ne acılar yattığını çok merak ediyor.
**
Elçin'in sözleriyle Kuzey nasıl bir adam olduğunu hatırlıyor bir kere daha. Bir süredir aynaya bile bakmayan biri olarak Elçin'in sözleri ona bir ayna tutuyor sanki. Gözlerinden fışkıran acı dolu bir geçmişi kendisi de fark ediyor. Hiçbir şey konuşmazken, anlatmazken gözlerinden her şeyin belli olduğunu anlıyor. Acıyor kendisine. Böyle bir geçmişe sahip olduğu için, günün tadını bile çıkaramadığı ve geleceği kapkaranlık olduğu için acıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masalın Son Şarkısı | TAMAMLANDI
Fiksi PenggemarNe güzel şeydi çocuk olmak... Tozlu yollarda koşmak, oyunlar kurmak, gülmek en saf halinle. Ne güzeldi kirlenen eller, en temiz halimizde. Ne özeldi yaşanan her an, farkında olmadan. Çocukluk hayalleri, kurulan arkadaşlıklar.. Aşık olmak belki de, n...