°41; A Végső Harcok Kezdete°

67 7 2
                                    

A rendőrségen minden a feje tetejére borult. Az asztalon fekvő papírok egytől egyig a földön hevertek, rendőrök tucatjai feküdtek holtan a koszos padlón. Sietve vettük az irányt a kijárat felé, intettünk a csapat többi tagjának is, akik csatlakoztak hozzánk. Az őrültek egyszerre özönlöttek ki az ajtón, hatalmas port kavarva maguk után. Nagyon fáradtnak éreztem magam, már jó ideje nem tudtam rendesen kipihenni magam.
Gyorsan a rejtekhelyünkre siettünk, viszont Jerome szokatlanul egy szót sem szólt egész út alatt. Még soha nem láttam őt ennyire mélyen gondolkozni, szinte nem is hallotta azt, ami körülötte zajlik.
- Cselekednünk kell. - sétált körbe - körbe Jerome a házban, állát dörzsölgetve. - Tudom is, hogy mit kell tennünk. - derült mosolyra a fiú. Kíváncsian néztünk rá, majd hamar megeredt a nyelve. - El kell kapnunk Leet. Jimbo úgyis szereti őt. Ha megvan a nő, vele lehetne zsarolni Gordont.
- És mit tegyünk? - kérdezte érdeklődve Fagy.
- Bulit kell csapnunk, megint. Odacsalogatjuk a zsarukat, és búcsút vehetünk a drága Jimbotól. Most megúszta, de nem sokáig. - mosolygott vérfagyasztóan Jerome.
- Mi lesz, ha balul sül el? - kérdeztem kétségbeesetten, nem tűnt nekem valami biztosnak ez a terv.
- Mindig van menekülő utunk, ne aggódj, kislány. - kacsintott rám Jerome. Volt egy olyan rossz megérzésem, hogy valami nem úgy fog alakulni, ahogy elterveztük, de bíztam Jeromeban. Féltem, hogy valaha még felfog bukkanni Renee és Echo is, ami még nagyobb problémát jelentett volna számunkra, biztosan idegesek lehettek Jeremiah miatt, nem csodáltam, ha a halálunk kívánták és bosszút szerettek volna állni. Aznap pöppet sem tudtam aludni, egész este azon agyaltam, mi fog történni másnap, folyton rémálomként kísértett Jeremiah halott testének látványa, még mindig nem tudtam túl tenni magam rajta, egyszerűen képtelen voltam kiverni a fejemből, akármivel is próbáltam terelni a figyelmemet, folyton folyvást bevillant, akár egy kép, akárhányszor lehunytam a szemem. Úgy érztem soha többet nem szabadulok tőle, és kísérteni fog a látvány életem végéig.

HELLO, MY FRIEND! Where stories live. Discover now