Meg kell mondjam, nem igazán örültek a szüleim a tegnapi harcunknak... Véleményük szerint megérdemeltük a ránk kiszabott büntetést, amit én is belátok. Szebben is végződhetett volna, de mi hagytuk, hogy az agyunk elboruljon. Mondjuk a bünti se lehet annyira rossz, mivel szeretek konyhán munkálkodni, illetőleg csak ma kell. Továbbá a hibáiból tanul az ember.
Emmával egész odaúton azon tárgyaltunk, hogy vajon az osztálytársaink hogy reagálták le ezt az egészet. De véleményem szerint rövidesen megtudhatjuk...
- Kedves vagy, hogy segítesz a konyhán. De mond csak.. hogy képzelted azt, hogy ártalmatlan taslizol?! - jött elém idegesen Aria. Gondoltam, hogy ilyesmi visszajelzésre számíthatunk.
- Aria... alapból ő kezdte az egészet,mert nem hagyott minket békén! Valamint csak kölcsönkenyér visszajár, mert folyamatosan rálépett a lábamra a magas sarkújával! - vágtam neki vissza.
- Értem, de az véletlen volt... És javaslom a konyhán takaríts, ne az ételekkel foglalkozz, mert szerintem a gimiben senki se akarja elkapni a leprás betegségedet! - majd otthagyott. Sóhajtottam egyet, majd órákra siettünk a többiekkel.
- "Jelentem: Blanca Lohan, Ramonah Hill, Renson Becker és Emma Allen azonnal jelenjen meg a konyhán! - hangzott Miss Eva hangja a hangosbemondóba, mikor elérkezett a büntetés ideje.
Így aztán mikor kicsengettek a jelenlegi óránkról, mi négyen megszólalás nélkül indultunk meg a gimi étkezője felé. Ahhoz képest, hogy nem a túl nagy... eléggé szép a konyha.
Bent már mosolygósan várt bennünket Linda a főszakács, a segédjével Christinával.
- Emma és Renson ti segítetek a kaják elkészítésében! Blanca, te takarítani fogsz, Ramonah te pedig segítesz mosogatni! - mondta magabiztosan Linda.
Én gyorsan fogtam a seprűt, a lapátot és elkezdtem a padlót seperni. Én jókedvűen álltam neki a melóhoz, viszont a többiek nem nagyon boldogultak..
- Gyerekek, a mai menü sajtosszendvics egy kis üdítővel! Emma te készíted a szendvicseket, Renson te pedig öntöd a poharakba a fröccsöt! - tájékoztatta őket Christina.
- Ez így nem igazságos, hogy nekem kell az üdítőket önteni.. könnyebb munkát követelek!
- Örülj inkább, hogy nem neked kell több száz kenyeret megkenni! - mondta Linda, majd odavezette az üdítős helyre.
- Linda, ez nekem sem fog menni! Letörhet a műkörmöm, továbbá nem hiszem, hogy ez a mosószeres víz jót tenne a bőrömnek! - rinyált Ramonah is, pedig csak simán tisztogatnia kéne a tegnapról megmaradt mosatlant.
- Nézzétek gyerekek - sóhajtott a főszakács - nem kellene itt lennetek, ha tegnap békésen elrendeztétek volna az ügyeiteket!
- Így van, tehát munkára fel! - emelte fel Christina a csészéjét, majd ők nekiálltak az ebédlőben kávézni.
CZYTASZ
A szenvedély viharában [ÁTÍRÁS ALATT]
RomansBlanca Lohan egy átlagos tinilány, ki általános után maga elé helyezi az Altalor gimnáziumot. Célja a kitűnői iskolaeredmény, valamint mindig a szépre és a jóra törekszik. Ám nem egy tündérmesében él... Az iskola kezdetével olyan dolgok történnek ve...