6. Esrarengiz Not

76 5 59
                                    

Yanına gidip ona merhaba deyince ağzını kocaman açıp:

"HERKESE ADLİYEDEN HELOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO." diye bağırdı.

"Yuh ospik çocuğu sendeki de ne gırtlakmış" deyince, "Ne sandın yarram kürt gırtlağı bu, o kadar saksoya anca surilerin ki bir de bizimki dayanır," dedi.

Gaga Bulutla kaçış planı yapmıştık. O jartiyer giyerek gardiyanı ayartacaktı, ben de anahtarı alıp gardiyanı sikecektim. 

Anahtarı aldığım sırada Gaga gardiyanı Allah yolundan yarrak yoluna sokmuştu. Eğilen gardiyana anahtar soktum, İngiliz anahtarı. Ben İngilizdim ve adım Abdurrahmancan Rıdvan Tembeloğluydu.

Gaga Bulutla koşarken hâlâ çıplaklık ve haşmetlim bacaklarımı tokatlıyordu. Gaga da "istersen bana binebilirsin ben taşırım seni aşkım, haşmetli üşümesin" dedi ve anahtarı kontağa soktum gazlayıp uçmaya başladık.

Lakin çok hız yaptığımız için Survivor Turabi AĞAĞAĞ DİYE BAĞIRIP YANIMIZA GELDİ VE ONA EŞLİK EDEN BOZOK DA MEMELERİNE VURUYORDU. BU YÜZDEN KORKAN BEN YAVAŞLADIM VE YERE ÇAKILDIK.

Tabii o sırada oradan geçen Arda Turan yavşağı bizi çıplak ve yede görünce boyundan büyük bacağıyla aramıza girdi ve hepimizi hamile bıraktı. Ardından biz ona dava açınca onu soğuk olan Silivriye gönderdiler, biz de çocuğumuzu aldırdık. Arda malının soyu devam etmesin diye.

3 ay sonra o büyük yıkımın ardından Hüsnü ve Gagayla aynı anda evlenmiştim. Gaga imam nikahlıydı ve artık evimin erkeğiydim. Düğün esnasında çok esrarengiz bir not aldım ve şaşkınlıktan kağıda bakakaldım.

YARIN SINAVA GİRCEM ŞANS DİLEYİN -kelebek

ACABA NOTTA NE YAZIYOR???????


Üçlü Olsun Güçlü OlsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin