Бутах се в тълпата от танцуващи и пияни хора с цел да стигна до бара. Някъде по средата разбрах, че съм загубила Найл, но в този момент това беше без значение. Единственото, което исках е да се добера до бара. Исках да намеря Хари и да се приберем. Да сме отново двамата в онази малка уютна стая, сгушени един в друг.
Нечия ръка ме дръпна и след секунда се озовах пред добре познатата врата на съблекалните. Усетих как сърцето ми пропуска удар при спомена какви неща са се случвали в този клуб, но ужасните мисли бързо напуснаха ума ми.
- Късметлийка си, че те намерих! - извика, докато се опитваше да отключи.
- Защо се отделяш от Найл, след като знаеш какво се случва тук?! - продължи, когато влязохме в съблекалните. Може би, ако не бях толкова завладяна от мисълта, че нещо лошо се бе случило с Хари нямаше да се осмеля да прекося клуба сама в петък вечер.
- Къде е Хари?
Тъкмо, когато Зейн отвори уста, за да ми отговори, смях се разнесе из коридора. Насочих се към стълбището. Зейн се опитваше да ме убеди да не влизам в стаята за почивка, но не го послушах.
Хари и Найл седяха на добре познатия прашен зелен диван и се смеха, като ирландеца беше почервенял смях.
- Хей - усмихнах се притеснено и се настаних до Хари. Той ме погледна някак шокирано, което ме обърка. Какво му ставаше? Аз ли бях направила нещо? Дали беше заради онова сутринта?
- Тук ли ще стоите? - обади се Зейн. - Защото имам работа и ми писна да го наглеждам!
- Да го наглеждаш? - очите ми шареха, опитвайки се да изкопча нещо от някого, но всички мълчаха. За пореден път погледнах Найл, който беше готов да се разсмее.
Мина едва секунда преди да осъзная каква всъщност беше ситуацията.- Пиян ли си? - засмях се леко, обръщайки се към Хари. Найл избухна в истеричен смях, което накара и къдрокосия да се засмее.
- Де да беше! - каза тихо Зейн, но все пак успях да го чуя.
- Хари? - повдигнах вежди към него, но адекватен отговор не получих. Единственото, което направи бе да се обърне към Найл и да се засмее.
- Надрусан ли е? - попитах Зейн, докато го избутвах извън стаята.
- Не. - отвърна бързо. Присвих, очи срещу него, а той въздъхна.
YOU ARE READING
Was It Me (H.S)
RomanceС навършването на пълнолетието си Джоузи Евънс иска единствено да се забавлява и това, както знаем, не е едно от най-умните решения като за начало, особено когато си обграден с проблеми. Не след дълго Джоузи решава да загърби нощния живот и проблем...