[🐻]
Alhamdulillah dah balik sekolah , betul betul masa saem Han lepaskan aku balik ke kelas .
SAEM HAN !! LU THE BEST
aku melangkah masuk ke kelas yang tak ubah seperti sarang pembiakan tikus .
Kau tahu tak ? aku pon tak rasa kelas aku ni untuk budak pandai . semua perangai macam haram jadah .
aku pergi lalu dikelas 5B . yakni , kelas Hyuna . lagi bersih wei daripada kelas aku . Lagi satu , si anak Park ni dah balik . sengal lah .
' hm , dah alang alang balik lambat ni . baik aku kemas sarang tikus ni . Ergh , aku tahu la macamana aku belajar sebelum ni '
' tahu la pandai . tapi jangan bodoh sangat buang sampah merata , penyapu hilang batang , tong sampah merayap '
Habis aku menjemah sorang sorang dalam kelas erghh !!
jap . baik aku chat abang aku dulu , harini balik pukul 4 papehal . Pastu pukul 5 setengah gerak rumah jungwoo sunbae ( ̄へ ̄)
+++++
______________________________________
⬅ A Very Pabo Oppa 🐻
Online
______________________________________Woi gemuk
Baca la oi
Baca la
Wei , baca la
Nae ?
Mian . tadi oppa tengah masak
Untuk baby oppa
Iew geli la .
WAHAHAHAH TAHU GELI HEH
Alah nanti kau makan jugak en ?
Yelah
Wei , harini amik aku pukul 4 TAU
paham idok ?
Faham la jugak
Walaupon kau type mesej macam
budak noob_______________________________________
+++
Segera aku mematikan telefon bimbit aku . Tak boleh bagi baik sangat kat abang aku tu . Nanti naik lemak .
' oi , yeoja yang tengah termenung tu ' seseorang memanggil dari luar kelas .
' hm ? ' aku mencari kelibat manusia yang takda adab tu .
' kat sini la ' ada tangan melambai lambai dari tingkap belakang kelas aku yang menghadap koridor .
Aku bergerak kesana dengan laju . Malas nak berslow motion .
' BAHH ! ' tahniah , anda telah menjadi orang yang paling pandai keluar pada masa yang salah bila nak terkejutkan orang
' ahhh " jeritan penuh kepura puraan yang nampak sangat tak berminat aku lepaskan .
Lelaki tadi tersengih sengih bagai kerang busuk .
" in fact ,aku tak takut , tak terkejut and nice try . nanti bila bila buat kat orang lain '
' betul orang kata . kau ni jenis yang takde perasaan kan ? ' manusia itu serkap jarang terhadap aku .
' ouh . tu function kau buat bende bongok tadi ? ' aku memeluk tubuh .
' tak la . aku cuma nak tahu , kau buat apa sorang sorang dalam kelas ni ? '
' ouh. Aku buat ape ? Aku tengah tunggu mangsa aku untuk makan petang aku harini ' aku merapati dan tenung mata lelaki tu , penat aku besarkan mata .
' maksudnya ? ' dia membuat muka sumpah takleh blah .
Heish, asal bengap sangat kau ni ?
' heish , aku tipu kau yang aku ni nak makan kau . alah . lembeb la kepala kau ni ' aku menggulikan mata .
' sedap kau je kata aku ni kepalanya lambeb , eh aku ni budak paling pandai tau kat sekolah ni ' marah lelaki itu .
' tch . ada aku kesah ? ' aku tersenyum sinis melihat mamat yang aku anggarkan tingginya lebih 3-4 cm dari aku kot .
' kau kenal aku tak ? ' lelaki itu menghampiri aku .
' huh ? molla . tak kenal kut ' aku jalan lalu pergi masuk kedalam kelas .
Budak lelaki itu mengikuti aku .
' aku ni , Park Jihoon tahu ? ' dia buat muka bangga .
' sapa tu ? ' kata aku sambil menghempas punggung ke kerusi .
' Wanna One la . plus , budak paling pandai kat 5-B ' dia tersenyum sumbing pula .
' ouh yeke ? Aku tak kesah senanya "
" Kau ni memang takda perasaan eh wei ? " tanya dia . Beria benar gamaknya.
" aku ada perasaan apa . Contohnya , perasaan aku sekarang ni stress , nak pilih kau punya komposer yang boleh diharap '
' what do you mean , pilih aku punya komposer yang boleh diharap ? ' tanya Mamat ni .
Heish kau ni pandai ke tak senanya ni ? Asal bendul sangat ni ? Pernah rasa kaki kat muka tak ?
+++
COUNTINUE ?
YOU ARE READING
[OG] Stop it , Childish
فكاهة' nanti nantilah. Ada banyak lagi benda nak fikir ni ' " aku tengah serious ni , kau ingat aku main main ke ? " ' Totally yes. Aku dah jemu kau asyik main main je . Sebab kalau kau dan childish berpisah ? Ia tak mungkin berlaku " ©shedonut , 2017