Tajuk 10

17 0 0
                                    

Hari ini merupakan hari last latihan untuk Hari guru . Seperti biasa waktu pagi kami berkumpul dari sekolah dan bergerak ke taman rekreasi setia indah . Memandangkan hari terakhir , kami memilih untuk pergi buat latihan di luar , dan makan makan di mamak selepas latihan .

Hari ni kami membuat latihan bersungguh sungguh , malah semua sudah pakar dalam lakonan setelah 2 minggu bertungkus lumus jadi tidak menjadi masalah kalau hari ni bau bau malas menghampiri .

Hari ini kebanyakkanya kami bermain taman daripada berlatih , ada masa juga kita perlu bebas , dan jangan terlalu tertekan dengan sesuatu perkara. Pada hari itu nanti pasti akan membuatkan antara kami ketakutan dan berdebaran kerana ramai pelajar dari form 1 - form 5 dan guru guru sesi pagi dan sesi petang menonton persembahan itu nanti.

The best moment ever when you and your friend happy and sad together !
Bagi aku ini ada lah permulaan bagi cerita aku sebagai pelajar menengah , perangai kanak kanak dalam diri aku masih belum diubah .

Semua kawan aku dah aku kenal lebih rapat lagi terutama nya Amry , kadang kadang tanpa pengetahuan kawan kawan yang lain , aku dah mula kenal kehidupan Amry sebenar dan mula mengambil berat terhadapnya dari semasa ke semasa. Nampak macam aku terhegeh hegeh tapi itu realiti bila aku dah jatuh cinta dengan dia. Perasaan ini aku tak share pun kat kawan walaupun dia kawan baik aku. Aku sudah hampir untuk memungkiri janji persahabatan dengan harny , Tasya , Aleeya dan mia pada awal tahun lalu. No boyfriend and No couple !

Ergh boleh tak nak putarkan masa agar aku takde janji apa apa , aku takleh lari dari perasaan ni.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 19, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tuhan Jagakan dia Where stories live. Discover now