Reggelire mentateát ittam, és gyors írtam egy üzenetet Emmának, hogy ma nem tudok menni suliba a betegség jóvoltából. Fájlaltam, hogy nem mehetek suliba. Mások általában örülnének ennek, én viszont nem. Szívesebben lennék a barátaimmal, nem utolsósorban a tananyaggal sem akarok lemaradni, aztán csak pótolni kell.
A szobámon kívül nem igazán voltam máshol, főként az ágyamban lábadoztam. S akkor is, csak akkor léptem át a szobám küszöbét, ha mellékhelyiségbe kellett mennem.
Épp szunnyadtam, mikor két kezet éreztem meg magamon. Biztos csak a szüleim azok.
- Szia Blanca, ébren vagy? - hallottam meg halk hangját. Meglepődtem rajta rendesen, hogy Martin az.
- Most már igen - dörzsöltem meg fáradtan a szemem - Szia Martin, hogy kerülsz ide? Nem a suliban kéne lenned? - tornáztam fel magam ülőhelyzetbe.
- Ott voltam. két óra van, tehát már vége van. Emma elnavigált ide hozzád, hisz gondoltam... - tartott egy kis szünetet - nem szeretnél lemaradni - mosolygott.
- Köszi - csillant fel a szemem, majd táskájából kivéve füzeteit és könyveit, átmásoltam mindent amit ma írtak, az elméletektől kezdve a házikig.
Úgy félóra múlva befejeztük.
- Na és, hogy érzed magad? - kérdezte, miközben vissza rakta holmijait a tatyójába.
- Sajnos eléggé betegnek... nagyon megfáztam - mondtam szomorúan, félrehúzva a szájam szélét.
- Sajnálom... miattam lettél beteg. Nem kellett...
- Ami történt, megtörtént. Ne hibáztasd magad, hisz én is közbejátszottam. Felejtsük el - vigyorogtam az előttem ülő fiúra.
Ebben a pillanatban kopogtattak a szobaajtómon. Martin odapattant, s kinyitotta. Erre nem számítottam.
- Szia Renson, mit akarsz? - kérdezte Martin, talán egy kicsit hanyagul.
- Ó, szia Martin - köszönt vissza meglepetten Renson - Én csak.. hallottam, hogy Blanca beteg.. így gondoltam meglátogatom.
- Aha.. értem. Hát.. gyere be - nyitotta ki tágasabbra az ajtómat, majd a szőke fiú odaült hozzám.
- Szia, Blanca, hogy érzed magad? Sajnálom, hogy beteg lettél.. khmm khm.. - köhintett, majd Martin felé biccentett, ki meglehetősen rosszkedvűnek tűnt.
- Jobban voltam, még nem állítottál be, köszönöm kérdésed. Most, ha megbocsájtasz... pihenni szeretnék.. - fordítottam el tőle a fejemet.
- Rendben, csak szeretnék mondani valamit, amit a suliban nem sikerült. Szóval azt szeretném...
- Renson, hallottad Blancát! Pihenni szeretne, szóval a legkevesebb az lenne, ha békén hagynád! - fogta meg Martin a vállainál, majd kipenderítette.
JE LEEST
A szenvedély viharában [ÁTÍRÁS ALATT]
RomantiekBlanca Lohan egy átlagos tinilány, ki általános után maga elé helyezi az Altalor gimnáziumot. Célja a kitűnői iskolaeredmény, valamint mindig a szépre és a jóra törekszik. Ám nem egy tündérmesében él... Az iskola kezdetével olyan dolgok történnek ve...