A więc ta historia zaczęła się w 2014 roku, był ostatni dzień Luhana w EXO. Byłem wtedy w wieku około 13 lat w ten dzień wyjechałem na koncert EXO tak, widziałem luhana, a pod koniec porozmawiałem z nim po angielsku (bo umiał).
Luhan był miły i zaciągnął mnie na scenę, razem zaśpiewałem z całym EXO wiele piosenek.tak były to piękne chwile... Luhan wraz z EXO zapytali się jak mam na imię. Odpowiedziałem że mam na imię Krzysztof. Po koncercie Sehun i Luhan zaprosili mnie na lody. Bardzo się ucieszyłem i zgodziłem się na ten pomysł. Sehun opowiadał nam wiele żartów a Luhan ze mną śmiał się. EXO uwielbiało mnie dlatego codziennie chodzili do mnie i dawali mi moje ulubione danie, które Baekhyun i Xiumin gotowali a Chanyeol szukał przepisów. Następnego dnia Sehun i Luhan znowu chcieli gdzieś pójść i znowu się zgodziłem. Tym razem Poszliśmy na pizze. Luhan zamówił nam pizze Chili petricanno była dość ostra, ale pyszna. Kolejny dzień był cudowny bo Luhan chciał zaśpiewać ze mną w duecie nową piosenkę powtarzałem ją chyba z 1000 razy oczywiście z Luhanem bo niechciałem wyjść na jakiegoś tępego głupka.Na scenie krzyczeli Luhan Luhan Luhan kogo tam kryjesz ! Luhan Luhan Luhan !!! Aż wreszcie wyszliśmy na scene zaczęły się bardzo głośne krzyki zaczęliśmy piosenke, a nazywała ona się _L K Special version) płytę kupiło ponad 19 mln osób. Tak bardzo się ucieszyłem że aż mnie głowa rozbolała roozpoznawali mnie tysiące a nawet miliony ludzi każdy przybijał mi piątke. To był bardzo piękny dzień.