31. Film?

43 7 3
                                    

Niemand keek naar ons, behalve Meagan, maar ze keek snel weer weg. "Ik wil je wat vragen." Zei Jack. "Oh, en dat is?" Vroeg ik. "Wil je.....

"Wil je samen met mij naar de bioscoop, morgen?" Vroeg Jack toen. "Omg, ja! Natuurlijk!" Zei ik blij. "Ik ga dan wel illegaal doen hoor." Zei Jack. "Huh? Hoe bedoel je? Waarom?" Vroeg ik. "Je mag nooit snacks meenemen naar een bioscoop, maar ik ga het toch doen." Zei Jack terwijl hij mij een knipoog gaf. Ik moest er door lachen, maar ik lachte zo hard dat de rest van de jongens mij door hadden en Jonah naar ons toe liep. "En wat doen deze tortelduifjes hierzo?" Vroeg Jonah. "Jonah!" Zei Jack. "Wat? Ik vraag alleen wat." Zei Jonah lachend. "Ik heb Nancy zojuist gevraagd of ze morgen met mij naar de bioscoop wil, meer niet." Zei Jack. "Oh oké, en wil ze mee? Zou wel leuk zijn hoor, kan je haar meteen vragen of ze je vriendin wilt zijn. Kies trouwens ook een horrorfilm uit, dat is leuk." Zei Jonah. "Uhm, ik weet niet of je het door had hoor, maar ik stond er wel de hele tijd bij, en ik heb alles gehoord hoor Jonah." Zei ik. "Oh Uhm oeps. Ik moet gaan." Zei Jonah, en hij liep haastig weg. "Dus, hoe laat is de film morgen?" Vroeg ik. "Uhm, ik moet nog even kijken." Zei Jack. Hij pakte zijn telefoon en ging naar de bioscoop website. "Kijk Nancy! Morgen om half 9, It!" Zei Jack. "Ik houd niet echt van horror films. Maar met jou er bij is het vast en zeker leuk!" Zei ik. Toen verscheen er een grote glimlach op Jack zijn gezicht. Hij gaf me een knuffel en daarna kuste hij me. Ik ben echt blij dat ik voor Jack heb gekozen. Ik ben überhaupt al blij dat ik hem heb leren kennen.

Pov Meagan
Ik was samen met Shawn Netflix aan het kijken op zijn telefoon, want daniel, corbyn en Zach waren aan het gamen. Jonah was naar Nancy en Jack gegaan. Ik wist niet waarom hij naar ze toe waren gegaan, want volgens mij staan ze niet voor niks apart van de rest. Toen kwam Jonah ineens aan gerend. "Hey Jonah! Waarom zoveel haast?" Vroeg corbyn. "Uhm, ik heb iets gezegd tegen Jack, over Nancy, terwijl ze er bij stond." Zei Jonah. "Het was toch niks ergs he?" Vroeg corbyn. "Nee, gelukkig niet, het waren tips over wat Jack morgen avond kan gaan zeggen of doen." Zei Jonah. "Gaan ze morgen avond wat doen dan? Met z'n tweeën?" Vroeg ik. Ik had half meegeluisterd dus ik wist waar het over ging. "Jep, ze gaan naar de bioscoop." Zei Jonah. "Leuk! Welke film?" Vroeg ik. "Volgens mij gaan ze naar 'It'." Zei Jonah. "Maar Nancy houdt helemaal niet van enge horror films." Zei ik. "Daarom juist, als ze met Jack mee gaat kan ze hem knuffelen als het eng wordt enzo." Zei Jonah. "Oké, dat had ik niet verwacht, maar toch ook weer wel." Zei ik lachend. Toen moest Jonah lachen, en uiteindelijk iedereen. Lachen is best wel aanstekelijk.
"Shawn, hoe lang kunnen we hier nog blijven?" Vroeg ik. "Uhm, we hebben een week vrij, en we zijn hier een dag, dus nog 6 dagen, en dan moeten we echt weg." Zei Shawn. Toen kwamen Nancy en Jack aangelopen. "Waar hadden jullie het over?" Vroeg Jack. "Over hoe lang we nog kunnen blijven hier." Zei Shawn. "En waar hadden jullie het over?" Vroeg ik. "Nou, Uhm, over morgen avond, we gaan naar de bioscoop samen." Zei Nancy. "Oehh, leuk! Welke film?" Vroeg ik. "Uhm, 'It'." Zei Nancy. "Maar je houdt toch helemaal niet van horror films?" Vroeg ik. "Uhm, nee, maar Jack wel en ik wil gewoon graag mee met Jack." Zei Nancy. "Je doet het omdat je dan bij elk eng stuk Jack kan knuffelen he?" Vroeg ik. Nancy knikte. Toen moesten allebei lachen. "Eigenlijk heb je gelijk." Zei Nancy lachend.
"Wat gaan we vanavond eigenlijk nog allemaal doen? Het is pas 9 uur." Zei ik. "Zullen we een film gaan kijken?" Vroeg Nancy. "Jij gaat morgen al film kijken, en ik heb er eigenlijk geen zin in." Zei ik. "Ohja." Zei Nancy lachend. "We kunnen een bordspel gaan doen, als jullie dat hebben." Zei ik. "Wat voor bordspel?" Vroeg Daniel. "Hebben jullie monopoly?" Vroeg ik. "Ja, volgens mij wel, dan moet ik even kijken." Zei Daniel. Hij liep naar boven, en ging een kamer in van iemand. Even later kwam hij terug met een doos. "Gevonden!" Riep Daniel vanaf de trap. Hij liep naar de tafel toen en pakte het uit. Even later waren we aan het spelen. We speelde in teams: Nancy&Jack, Corbyn&Jonah, Zach&Daniel en Shawn&ik. Het was best gezellig. We hebben 3 potjes gespeeld. Eerste keer wonnen Corbyn&Jonah, de tweede keer Zach&Daniel en de laatste keer hadden Shawn en ik gewonnen. "Awww, we hebben niks gewonnen!" Zei Nancy. "Nee inderdaad, jammer. Komt allemaal door jou!" Zei Jack lachend. "Wat heb ik nou weer gedaan?" Vroeg Nancy. "Niks, dat is het probleem nou juist." Zei Jack lachend. "En jij deed niks omdat je niks kan." Zei Nancy lachend. "Ik kan wel wat hoor." Zei Jack. "Ohja? Wat kan je dan?" Vroeg Nancy. Toen begon Jack Nancy te knuffelen en gaf hij haar kusjes. Daarna ging hij weer zitten. "Oké, misschien kan je toch wel iets." Zei Nancy blozend.
"Het is al half 12, en ik ben best moe, dus ik ga maar eens naar bed denk ik." Zei ik. "Wil je deze keer in de logeerkamer? Charlie is er niet meer dus nu kan je daar slapen, en Shawn kan er ook bij eventueel." Zei Jonah. "Oh oké, thx." Zei ik. "Ik ga ook naar bed." Zei Shawn. Ik pakte de trui die ik gisteren avond ook aan had en ik liep naar boven naar de logeerkamer. Shawn liep achter mij aan. Ik had mijn trui aan getrokken en ging in bed liggen. Shawn ging ook in bed liggen. "Meagan, wil je morgen samen met mij ergens naar toe?" Vroeg Shawn. "Uhm ja, natuurlijk! Waar haan we heen?" Vroeg ik. ........

===========================================================================Hey,
Ik wou ff zeggen....
Thx voor de 500+ reads! Omg yeheessss
Ly! ❤️

Coma... (ft. Why don't we & Shawn Mendes)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu