Waarschuwing; dit verhaal bevat erotische thema's en beschrijvingen, als je er hier voor bent, veel lees plezier!
Anna voelde een doordringende kieteling in haar onderbuik toen de persoon voor haar zichzelf langzaam ontblootte. De wollige dikke trui trok aan het lange blonde haar en liet het statisch en warrig overeind staan. Anna giegelde even. Meer door spanning dan humor.
Anna had dit nog niet gedaan, nog niet gevoeld. Deze reactie in haar, van een persoon zo dichtbij.
Het blote bovenlichaam met de statische blonde haren knielend op het bed, keek verontwaardigt terug. Anna verontschuldigde zich en zag de rode kleur terugkeren op het andere gezicht.
Ze bekeek de persoon voor zich, en liet haar ogen naar beneden zakken. Een lichte vorm in de buik, die doorliep naar een plooi in de zij. Een mooie plooi, vond Anna. De plooi liep omhoog, waar het doorsneden werd door een paarse stof. De huid bolde er een beetje omheen. De paarse stof vormde zich tot twee volle rondingen, die ietwat door de greep van de zwaartekracht naar beneden hingen. Het licht van het kamerlampje wierp twee ronde schaduwen over het paars. Anna wist hoe het was om een te strakke bh te dragen, maar was onbekend met het moeten dragen van iets dat meer dan een lichte plooiing in haar shirt vormden.
Vroeger was ze jaloers op meiden met zo'n maat. Later werd ze jaloers op de jongens die hongerige blikken naar de vormingen van sommige klasgenoten wierpen.
En uiteindelijk werd ze jaloers, op het vriendje van een klasgenoot.
Ex vriendje. Een glimlach kroop over haar gezicht omhoog.
'Vind je het leuk?' vroeg de stem.
Anna knikte glimlachend.
Er zat een zenuwachtigheid onder de honende toon van Mariëlle.
Het blonde haar hing weer naar beneden, langs haar zachte gezicht en reikte tot aan haar navel, in haar wat ronde buik. Anna zuchtte even vanbinnen. Een enorme drang kwam opzetten vanuit haar binnenste. Ze wilde haar lippen op Mariëlle's lichte huid zetten. Haar proeven.
Niet vaker had ze deze hunkering gevoeld, voor iemand anders, iemand van haar leeftijd. Iemand met hetzelfde lichaam.
Anna zelf was slank, wat kleiner, haar borsten vormden net aan een B. Een platte buik, en bescheiden billen.
Anna kroop dichterbij, waar Mariëlle knielend, voor haar zat.
Ze voelde de warmte vanaf haar open mond stralen, op haar lippen. Ze kwam dichter, en plaatste een hele lichte, heetkleurige kus, op de open lippen, die vroegen om meer.
Het andere meisje leek verder te duwen, maar Anna trok zich terug.
Het hart bonkte in haar keel. Ze bewaarde zichzelf. Anna boog voorover, en kuste Marielle in haar zij. Precies in die mooie ronde plooi. Haar huid was warm, en zacht, bleker dan de hare. Ze rook de geur van haar kleding en de parfum die er zachtjes om heen leek te hangen. In een opwelling duwde ze haar tong langs haar lippen tegen de huid. Marriele maakte een bijna onhoorbaar geluid. Dit wakkerde iets aan binnen in Anna.
Ze bewoog omhoog, trok een spoor van warme kusjes, en korte aanrakingen van haar tong over Mariele haar zij, raakte de borstkas, en verder omhoog, langs haar oksels, haar onderarm, en naar haar nek. De korte zweem van Marielle's geur die Anna's neus raakte, wondt haar op.
Ze plaatste een diepere kus, in de nek, langs de blonde haren, boven haar sleutelbeen. Mariëlle leek weg te kruipen, en kreunde even. Anna beweegt nog verder omhoog, langs de zachte kaaklijn, achter het oor. Marriele lijkt helemaal slap te worden onder Anna's kussen.
YOU ARE READING
Spannend Verhaal, X III; Anna.
RomanceAnna heeft bepaalde gevoelens voor een bepaald iemand. Hier komt zo per ongeluk en langzamerhand achter, en vindt zichzelf terug, op het hoogtepunt van deze gevoelens. Een ander spannend/erotisch verhaaltje. Dit keer probeer ik het wat langer te ma...