Az előző részből:
Szia Aves!-köszön, majd már annyira közel van, hogy , hogy rálátok az arcára. Szemeim kitágulnak, ajkaim szétválnak annyira megdöbbenek. Nem Ő az!
🖤🖤🖤🖤
-Hogy érted, hogy nem Ő volt?- akadt ki a telefonban Stace.
-Úgy hogy nem Ő volt! Nem Conor Hillel találkoztam a parkban!
-Akkor mégis ki a franc?
-Háát...Visszaelmékezés:
-Aves! Hahó! Minden okés?
-Őőő-térek újból magamhoz-i-igen bocsi, szia Matteo!
-Igazából jó, hogy látlak Aves!
-Igen én is örülök!-mondtam de valójában nem így gondoltam.
-Ha már itt vagy tudunk beszélni egy kicsit?-kérdezett.
-Persze!-"egyébként is ezért jöttem b@sszus! Levéél, vágod Matteo Cleto?!" - zsörtölődöm magamban. "Mindegy, Matt mindig is rendes srác volt, ezt is csak az udvariasság miatt kérdezte."-gondolkodom.
-Aves figyelsz?
-Ja, igen, bocsi, persze! Megismételnéd kérlek mégegyszer?- térek vissza a valóságba.
-Szóval, arról lenne szó, hogy a diáktanács elnöke kérte, hogy szóljak neked, hogy a jövőheti közgyűlésre szerkezd meg az átküldött szöveget.
-Rendben, megcsinálom persze! Köszönöm, hogy szóltál!
-Ennyit szerettem volna, izé... majd még talizunk vagy mi. Szép estét Aves!-köszön el.
Miiii, ezért kellett fejtegetnem egy napig azt a fránya levelet? Aaaaahh az ördög vigye el, komolyan! Néha nem értem az embereket....
-Neked is!-viszonzom szavait.
——————————————————
-Aves, ne idegesíts fel! -szól ingerülten Stace, miután elmesétem neki a történetet- Nem mondod komolyan, hogy Matteo-val találkoztál és nem Conorral!
-Pedig de Stace. Hogy hihettem, hogy pont Conor Hill, a suli legmenőbb fiúja levelet küld a suli lúzerjének, vagyis NEKEM egy titokzatos levelet, amiben randira hív a parkba?!-szomorodom el- Vagyis ahhhhrg! Utálom azt a bugyivadász, tapló, gyökér, tetű, isten verte, undorító... (15 csúnyaszóangolul later) srácot!-kapok magamhoz.
Miután Stacy-vel kitomboltuk magunkat és megszakítottam a hívást, körübelül még negyed óráig járkáltam idegességemben le s fel a szobámban. Azóta lefürödtem és nagyjából sikerült lenyugodnom. Lassacskán elnyom az álom....}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}{}{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{
Név: Matteo Cleto
Kor: 18
Barátim: Jace, Griffin, Carlos
Kapcsolat:-
Leírás: Olaszországból, Lignano-ból érkeztem ide cserediákként.
Beszélt nyelvek: olasz, angol, portugál, francia
Imádom: la família❤️🇮🇹 olasz konyha, kultúra, bármi ami olasz. Szeretek olvasni, néha bulikba is szívesen betévedek.
Utálom: ha egy nem olasz megtudja, hogy olasz vagyok és imitálni szeretné azt, hogy az olaszok hogyan beszélgetnek🤦🏾♂️
Idézet:.........................................
Naaa helloooo puszi drága olvasóim!
A kommentben már leírtam, de itt is leírom, hogy 1000 bocsánat amiért ilyen lusta voltam , és 8(!atyaúristen) hónapig rész nélkül hagytalak titeket!🤧 Viszont most hoztam egy részt, nem túl hosszú, de remélem tetszik!
Kellemes olvasást és sok puszi!❤️
YOU ARE READING
Menő srác és lúzer lány
RomanceAvery Blue a West Wood gimi egyik lúzer diákja. Nem csoda hiszen stréber. Az élete viszont egy hatalmas fordulatot vesz, amiben Conor Hill a suli legmenőbb diákja is segít. ____________________________________ -Te teljesen hülye vagy??-kérdezte tőle...