Ő

4.3K 251 27
                                    

Jackson

–Basszátok meg, olyan rohadt nehéz ez a kicseszett fizika.– káromkodtam haverjaimnak, miközben próbáltunk megoldani egy igazán nehéz feladatot csoportosan, de megjegyzem sikertelenül.

Mindig is utáltam a fizikát, soha nem értettem és szerintem nem is fogom.
Sőt most fáradt is vagyok.
,úgyanis Néra eléggé lefárasztott az éjszaka.
Rohadt kanos voltam, szóval kicsit se bántam meg.

– Jackson mivan? Lefárasztott a barinő?–kérdezi hülye haverom Jace, miközben vigyora egyre jobban szélesedik.
Ez rohadt creepy.

– Kapd be, seggfej.–mutattam be, amin ő csak nevetni tudott.
Édes Istenem,miért is barátkozom én ekkora idiótákkal?

A csengő megváltás volt a számomra, ugyanis rohadt kajás voltam.
A fizika feladatot valahogy kiügyeskedtük.
Hah, jó vicc.
Szar lett, de kurvára.
Mindegy.
Leszaroooom.#swag

Kiérve a teremből siettem az étkező felé. Basszus mennyi ember van ezen a rohadt folyosón.
Kicseszett idegesítő, nem lehet mozogni tőlük. Megállnak beszélgetni, EZ NEM TÁRSALGÓ,MOZOGJATOK BASSZÁTOK MEG.

Morgolódva fordulok le az étkező felé, de hirtelen egy izmos mellkasnak ütközöm és a seggem találkozik a földdel.

– Nem tudsz figyelni bazdmeg?!– mondom kicsit ingerültebben a kelleténél.
Ma nincs jó napom.
Fáradt vagyok, szar jegyeket kaptam, sőt még Néra is elment egy hétre az osztályávál kirándulni.Ilyen hülye projektes valami miatt.
Kurva jó.

– Ne haragudj Jackson, nem akartam.–
Felnézek, és egy gyönyörű szempárral találkozom..vagyis mi?!
Dehogy az!!!!

Basszus Jackson, mi a szaron gondolkodsz?!
De a fiúk is mondhatják egymás szemére, hogy szép ugye?UGYE?

– Legközelebb figyelj.– szólok rá.

– Igenis hercegnő.– Forgatja meg szemét játékosan, miközben felsegít a földről..

– Állj le ezekkel a hülye becenevekkel, férfi vagyok seggfej.– nézek rá szúrós szemekkel.

– Viccelek, te kis hülye.– borzoli fel hajamat..
Az érintése..
Az érintése meglepően jól esik..
NE NE NE..
Megint ilyen dolgokon jár az eszemen!

– Te vagy a hülye.–nyújtom rá a nyelvem.

– Tedd vissza vagy leharapom.– húzogatta szemöldökét fel-le.– Egyébként az étkezőbe indulsz? Veled megyek.Sajnos fogalmam is,hogy merre van, ez a suli valami kicseszett nagy.
Forgatja fejét jobbra-balra.

Ami elég viccesen nézett ki, ezért eleresztettem egy féloldalas mosolyt.

– Hogy lehetsz ennyire vak? Épp afelől jössz.- Nevetem el magam szerencsétlenségén.

– Mi,komoly? Ne nevess már langyikám,inkább mutasd meg merre van.– boxol vállamba játékosan.
Olyan édes ilyenkor, vagyis akarom mondani idióta!!Igen idióta! Ezekkel a gondolatokkal indultam el, megmutatva neki az utat.

Megérkezésünk után, el is indultam az asztalom felé.
Más emberek szerint a "menők" asztala.
Pedig semmi extra nincs benne..
A focicsapatból vagyunk néhányan és pár pompom csaj. Ennyi.

– Császtok– köszöntem,majd bepattantam Jace és Henry közé.

– Csá haver, magaddal hoztad az újfiút is?– ráncolvaa homlokom fordultam hátra, mert nem tudtam miről beszél , és igen.
Nathan mögöttem állt. És nézett. A szemei beleolvadtak az enyéimbe.

– Mit szeretnél Nate?– kérdeztem tőle, megszakítva a szemkontaktust.

– Leülhetek ide?– kérdezte, olyan aranyosan, hogy basszus kész voltam.
Mielőtt bármit is szólhattam volna, lehuppant mellém, és játékosan összeborzolta a hajam..
Basszus, tuti elpirultam egy picit.
MIÉRT KELL MINDIG ILYEN DOLGOKAT CSINÁLNIA?

Több mint barátságDonde viven las historias. Descúbrelo ahora