"Meagan, wil je morgen samen met mij ergens naar toe?" Vroeg Shawn. "Uhm ja, natuurlijk! Waar haan we heen?" Vroeg ik. ........
"Naar het park, er is een bepaald tijdstip, en dan is het zo mooi daar!" Zei Shawn. "Ik wil graag mee, maar nu ga ik slapen, mijn ogen vallen bijna dicht." Zei ik lachend. "Is goed bub, ik ga ook slapen." Zei Shawn. Ik moest nog even lachen omdat Shawn 'bub' zei, dat zegt hij namelijk nooit. Daarna viel ik in slaap.
De volgende ochtend
"Goodmorning." Zei Shawn. "Hrmmm." Mompelde ik. "Ook goedemorgen." Lachte Shawn. "Ik wil blijven slapeeeen." Zei ik. "Sorry, maar we moeten naar het park zometeen." Zei Shawn. "Hoe laat is dat dan?" Vroeg ik. "Over een uur." Zei Shawn, terwijl hij de gordijnen open trok. "Aahhh." Zei ik. "Goeiemorgen vampier." Zei Shawn. "Thanks Shawn, nu ben ik blind." Lachte ik. "Kom nou maar uit bed." Lachte Shawn. Ik stapte uit bed en ging me aankleden. Toen ik klaar was ging ik naar beneden om te ontbijten. "Goodmorningggg!" Zongen de wdw boys in koor. "Goedemorgen!" Zei ik. Het ontbijt stond al klaar en ik kon zo aanschuiven.
Na het ontbijt ging ik met Shawn naar het park. Er stond een parkje op een heuveltje. We gingen op het bankje zitten. Recht tegenover ons maakte de bomen een soort van tunnel in de lucht. "Daar komt de zon straks." Zei Shawn, terwijl hij naar de tunnel wees. "Hoe lang duurt dat nog?" Vroeg ik. "Uhm, nog 2 minuten." Zei Shawn. "Ik blijf kijken!" Zei ik. Ik staarde voor 2 minuten lang naar het tunneltje. Toen gebeurde het, de zon scheen recht door het tunneltje. Het was super mooi om te zien. "Wow, dit is mooi!" Zei ik. "Jep, ik heb dit een paar keer eerder meegemaakt, het komt een keer in de maand voor." Zei Shawn. "Hoe wist jij dat dit hier was?" Vroeg ik. "Door Jonah, hij kwam hier vaker, aangezien dit park dicht bij het wdw huis is." Zei Shawn. "Hoe lang ken jij wdw dan al?" Vroeg ik. "Ik ken ze nu ongeveer anderhalf jaar." Zei Shawn. "Wow, hoe heb je ze ontmoet?" Vroeg ik. "Bij een festival waar we allebei moesten optreden," zei Shawn. "Ik ben nog nooit naar een festival geweest, alleen naar een concert van jou." Zei ik. "Zullen we samen een keer naar een festival? Maar voor zover ik weet hebben we binnenkort geen festivals in de buurt." Zei Shawn. "Da's jammer, maar ik wil wel een keertje mee, lijkt me hartstikke leuk." Zei ik. "Yess." Zei Shawn. "Zullen we nu terug gaan naar de boys en Nancy?" Vroeg Shawn. "Ja is goed, het is toch afgelopen." Zei ik. We liepen het park uit en we gingen terug naar het wdw huis.
Toen we binnen kwamen zag ik dat iedereen aan het gamen was. "Hey iedereen!" Riep ik. "Yoo Meagan, je bent terug! Hoe was het met Shawn?" Vroeg Nancy. "Leuk hoor." Zei ik. "Waar zijn jullie heen geweest?" Vroeg Nancy. "Naar het park." Zei Nancy. "Leuk!" Zei Nancy een beetje ongeïnteresseerd, want ze was druk bezig met gamen. "Ik wil mee doen!" Riep Shawn terwijl hij naar de rest toe rende. "Ik doe ook mee!" Riep ik. Ze waren GTA aan het spelen. Ze waren eigenlijk gewoon aan het klooien. Het was best leuk eigenlijk. Uiteindelijk gingen we met z'n allen racen. "JACK NEE!" Roep Nancy terwijl ze werd weggeduwd door Jack. Jack moest lachen. "Corbyn aan de kant!" Riep ik. Zo ging het de hele tijd. Uiteindelijk was het al half 7. "Jongens, ik krijg honger, zullen we gaan eten?" Vroeg ik. "Hoe laat is het dan?" Vroeg Jack. "Het is half 7." Zei ik. "Jaaaa! Eten!" Zei Daniel. "Hahaha, girafje heeft honger." Zei ik lachend. "Jij hebt echt voor iedereen een bijnaam he?" Vroeg Corbyn. "Uhm ja, eigenlijk wel." Zei ik. "Wat zijn onze bijnamen dan?" Vroeg Daniel. "Uhm, Corbyn is bean, Jack is noodle, Zach is babyface, Daniel is girafje en Jonah is jojo." Zei ik. Toen moest iedereen lachen. "Hoe kom je op die bijnamen? En waarom ben ik babyface?" Vroeg Zach. "Uhm, die bijnamen zijn bijnamen die zo ongeveer elke limelight voor jullie heeft, in ieder geval een paar er van. En Zach, jij bent babyface omdat dat gewoon de waarheid is." Zei ik lachend. "Thx he." Zei Zach. Hij probeerde zijn lach in te houden, wat uiteindelijk niet lukte. Hij schoot in de lach. "Gaat het Zach?" Vroeg ik uiteindelijk. Zach was nog steeds aan het lachen. "Uhm, ja hoor." Zei hij lachend. "En wat is mijn bijnaam eigenlijk?" Vroeg Shawn. "Uhm, ik heb zoveel bijnamen voor jou, angel." Zei ik. Shawn gaf me een knuffel. "En die van mij?" Vroeg ik. "Ik heb er zoveel bub." Zei Shawn. We moesten allebei lachen. "Hebben jullie ook bijnamen voor Nancy, Shawn en mij?" Vroeg ik aan de wdw boys. "Uhm ja, die hebben we." Zei Jonah. "En wat zijn die bijnamen dan?" Vroeg Nancy. "Uhm, voor jou, Nancy, hebben we de bijnaam ninja, en voor Shawn hebben we vineboy, en voor Meagan hebben we niet echt een bijnaam." zei Jonah. "Iedereen heeft een bijnaam, maar ik niet." Zei ik nep-verdrietig. "We verzinnen wel iets voor jou, maar nu wil ik eten." Zei Daniel. "Wat gaan we eten?" Vroeg ik. "We kunnen pizza bestellen." Zei Zach. "Jaaa!" Riep ik blij. Even later hadden we pizza en gingen we eten.Na het eten
Pov Nancy
We waren net klaar met eten. Het was nu kwart voor 8. Over 3 kwartier begint de film waar ik met Jack heen ga. "Jack, hoe laat was je van plan te gaan vertrekken?" Vroeg ik. "Uhm, over een kwartier." Zei Jack. "Oké, dan ga ik me nog even snel omkleden." Zei ik, ik wou net naar boven gaan, toen ik werd tegen gehouden door Jack. "Je hoeft je niet om te kleden, je bent mooi zo." Zei Jack met een lach op zijn gezicht. "Uhm, thx Jack." Zei ik lachend. Ik gaf Jack een knuffel en een kusje. Voordat we weg gingen hebben we nog even muziek geluisterd. Toen was het tijd om te gaan. "Kom Nancy, het is tijd om te gaan." Zei Jack. We liepen naar Jack zijn auto en reden naar de bioscoop. Toen we bij de bioscoop waren kochten we de kaartjes en liepen we naar de zaal, nadat we eten hadden gehaald. Het was heel stil in de zaal, er waren maar 5 andere mensen. Omdat wij als eerste waren in de zaal, waren we nog wat aan het zingen en dansen en toen kwamen er andere mensen. We gingen op onze plek zitten en wachtten totdat de film begon. Uiteindelijk, na 5 minuten begon de film.
Ongeveer een uur later
Het was nu pauze. De film was best wel eng, ik heb Jack nog al veel geknuffeld zegmaar. In de pauze waren wij de enige die nog in de zaal zaten. We hoefden geen eten te kopen, want we hadden nog genoeg om de film te overleven. "Wat vind je van de film?" Vroeg Jack. "Eng, maar ook leuk." Zei ik. Toen was het even stil. "Uhm, Nancy." Zei Jack. "Ja?" Zei ik. "Ik wil je wat vragen." Zei Jack. "Wat wil je vragen?" Vroeg ik nieuwsgierig. "Uhm, wil......
JE LEEST
Coma... (ft. Why don't we & Shawn Mendes)
FanficHallo, ik ben Meagan en ik ben een grote fan van Shawn Mendes. Ik heb hem nog nooit ontmoet, maar na een concert van hem ontmoet ik hem ineens... Sinds niet zo lang geleden heb ik de band why don't we ontdekt, ik ben nu een fan van ze. Ze komen ook...