Tot anirà bé

10 0 0
                                    

Diuen que és el temps qui posa les coses a lloc. Però no crec que sigui aixi de senzill.
Te'n vas anar de la meva vida de la mateixa manera que vas aparèixer; sobtadament, creant un gran buit que ni el temps ni la distància aconsegueixen omplir.
Mai vam tenir una relació fàcil. La típica frase que diu que l'amor no té edat és molt bonica, però a vegades no acaba de ser certa del tot. A tothom total o tangencialment li preocupa el que la gent pensi d'ell, i a mi potser em va importar més del que hauria. I és del que m'en arrepenteixo més.
No em considero una persona perfecta ni tinc intenció d'arribar a ser-ho mai, però et puc assegurar que en cap moment la meva intenció era fer-te mal. Me n'adono tard, i potser estar com estem és el que mereixo, però sé que el que sentiem quan estavem junts va molt més enllà de totes les baralles i discussions absurdes que hem tingut. M'he equivocat molt, i penso que tu també, però estic disposada a fer el que faci falta per recuperar el que teniem. Vas saber esperar-me molt de temps a que estes preparada i a hores d'ara me n'adono que potser no ho he estat mai. Perquè vas ser tu qui em va ensenyar que sovint les coses surten millor si no les penses mil vegades i que el més bonic de la vida passa quan menys t'ho esperes, igual que tu. Que vas entrar en la meva vida quan menys ho esperava. Que vas veure el millor de mi i em vas deixar veure el millor de tu. Em vas demostrar que era estimar i deixar que t'estimin. Vas acceptar els meus defectes i em vas ensenyar a conviure amb ells. Em vas deixar entrar en la teva vida i no vull sortir-hi mai. Perquè he trobat en tu el recolzament que sempre m'ha faltat. Perquè tan sols tu m'has fer sentir especial i perquè he arribat en un punt que et necessito en la meva vida. Perquè no sé estimar-me com feies tu, no sé cuidar-me tant be com tu ni tampoc confiar en mi si no et tinc a tu. Em vas ensenyar a veure el món amb uns altres ulls, i vull sempre poder seguir mirant-lo així, però amb tu al meu costat. Perquè cap dels dos ha fet les coses bé, però no m'importa aguantar el meu orgull i ser jo qui les arregla.
Perquè sé que mereixem una oportunitat, mereixem ser feliços, junts.
Espero no perdre mai l'esperança i algun dia poder-te recuperar. Perquè ets el millor que he tingut i tindré mai, però només per si algun dia llegeixes això, et vull dir que ets el meu primer gran amor i m'encantaria que l'últim, però si no és així, passi el que passi sempre em faltaràs tu.

t'estimo

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 25, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sempre em faltaràs tuWhere stories live. Discover now