Stěhování ?📦📦

26 1 0
                                    

Eleanor
Probouzím se v černém autě a naproti mě sedí 2 chlapy , ano ti co mě chytli u babičky . V tom vidím toho muže co semnou mluvil u babičku na sedadle spolujezdce, otočí se a řekne :" Neboj se my ti neublížíme , ale jedno se musí nechat jsi opravdu krásná , ani se nedivím že tě Bast nemohl najít , si nejen pěkná ale i chytrá . Mimochodem jsem Danek a Bast mě požádal abych tě našel , trvalo mi to dlouho ale našel jsem , mezi náma líp si schovávej deník. Pod posteli ho najde každý . Zavhvilku budeme na místě, tak nic nedělej a v klidu seď ." Já naštvaně řekla :" Tak poslouchej ty Danku nebo jak se jmenuješ já k Bastovi nechci ! Klidně mě vyhoď tady na ulici ale ne k Bastovi a vy dva přestaňte se na mě tak kurevsky dívat . Už mě ta vaše mafie a obchody a další vaše sračky nebaví . Chci žít obyčejný život chápeš to kurva ?!." Danek se jen nevěřícně koukal a pak pronesl :" Moje milá to co chceš nebo ne je nám jedno , já mám obchod a ten dokončím . Takže ne jen hezká , chytrá ale i ostrá noo stebou to Bast nebude mít jednoduché . Ty mu ještě v obchodech zavaříš a teď ? Zavažte ji tu pusu ." Jen se smál a pak si vzal telefon a celou cestu na něm něco dělal. Asi po cca hodině jsme zastavili . No bezva u Bastova domu , vylezli jsme jen já a Danek . Zazvonil a čekal až Bast příjde .

V tom se pridce otevřeli dveře a tam Bast ! Chvilku stál a nemohl uvěřit a pak hned řekl :" Pojďte dovnitř , Danku si výborný počkej mě v pracovně .! " Danek mi sundal pásku s pusy , kývl na Basta a odešel do pracovny . Bast se na mě díval se slzami v očích. Přišel blíž a smutně řekl :" Achhh El , co si mi to udělala , na jednu stranu bych tě chtěl potrestat ani nevíš jak . Ale na druhou stranu jsem rád že jsi zase v mé blízkosti a mám tě pod kontrolou ani nevíš jak sem se kurva bál . Ještě si promluvíme , ale teď musím dořešit Danka . Jdi do ložnice , jo a kdyby si chtěla zase utéct tak pŕed barákem stojí mojí bodygardi , tak už jdi pak příjdu ." Já protočila oči a pomalu šla , když jsme se po chvilce otočila Bast už byl v pracovně. Vracím se zpět a vidím pootevřené dveře od pracovny, jdu tiše tam a začínám poslouchat .
Sebastián
Vcházím do pracovny a vidím Danka sedět u stolu , dojdu za svůj stůl a začnu povídat :" Moc díky Danku , ani nevíš jakou si mi udělal radost . Už jsem nevěděl co mám dělat , jsem ti vděčný a dlužím ti to . Miluju ji , je to moje holka ještě když jsme chodil na střední od té doby spolu chodíme . Řekl si že když mi jí dovedeš dneska bude to o něco dražší , tady máš kufr je vnich 500 tisíc stačí to brácho ?"

Usmál se a já mu podal whisky s ledem a pak pronesl :"  Brácho ty si hustý , překvapil si mě , ale jedno ti musím říct , ta tvoje El je pěkně ostrá , sjela jak mě tak moje dva bodygárdy v autě , jo a jak mi chtěla utéct to bylo taky legrační , ale...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Usmál se a já mu podal whisky s ledem a pak pronesl :" Brácho ty si hustý , překvapil si mě , ale jedno ti musím říct , ta tvoje El je pěkně ostrá , sjela jak mě tak moje dva bodygárdy v autě , jo a jak mi chtěla utéct to bylo taky legrační , ale hlavně je hodně ale hodně chytrá . Jedno ti ale závidím , chtěl bych taky pro někoho tak žít . Co se týka peněz dal si mi až moc chtěl jsem 400 tisíc . 100 ti vrátím . Ale je mic pěkná to se musí nechat , rád jsem tě viděl a zase stebou spolupracoval . Snad se ještě uvidíme a doufám že při jiné situaci ." Zvedá se a já mu hned říkam :" Ne ty peníze jsou tvé , nech si je a díky že si mi jí ochránil."  Podali jsme si ruce a odcházeli ke dveřím .
Eleanor
Jak sem vše vyslechla nemohla jsme uvěřit , viděla jsme že se zvedají a jdou směrem ke mě hned jsem se rozběhla a utíkala po schodech nahoru  do ložnice . 
O 10 .min později
Otevírají se dveře od ložnice a vchází Bast. Vypadá smutně , sedá si ke mě na postel a chytá mě za ruku .

Smutně se koukne a jenom pronese :"  Chci aby ses ke mě nastěhovala a to hned zítra

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Smutně se koukne a jenom pronese :" Chci aby ses ke mě nastěhovala a to hned zítra." Já mu stisknu ruku a ..?
————————
Ahojte dalsí cast snad se bude libit a omlouvam se za chyby

Bojím se, že tě stratím ...Kde žijí příběhy. Začni objevovat