Part 1

499 38 1
                                    

Takže tady je první díl. Je rozjezdový, takže je i kratší. Pokud se bude líbit, tak bude delší. Jsem zvědavá na vaši první reakci a snad se vám bude můj příběh líbit.

„Louisi, zítra přijede ten kamarád, jak jsem ti o něm povídal“ vyrušil ticho kluk sedící po mé levici.

„Myslíš Harryho?“ pozvedl jsem obočí a koukal do zářivých modrých očí.

„Jo jeho. A jen tě chci upozornit, že je trošku problémovější“ naklonil hlavu a sarkasticky se usmál. Což u něho bylo něco nevídaného.

„Trošku problémovější?“ ukousl jsem kousek čokoládového muffinu a čekal na odpověď. Niall si promnul ruce a zhluboka se nadechl. Až pak se na mě podíval.

„Víš‘ ztišil hlas ‚když byl malý, tak ho šikanovali, plus jeho matka umřela a otec je alkoholik. Od té doby se z něj stal grázl a city mu jaksi nic neříkají, takže buď prosím opatrný. Jednou mě i zmlátil a to se známe od školy“ koukal na mě lítostným pohledem a snažil se nerozbrečet. Pravou rukou jsem mu poklepal na rameno a objal ho.

„Neboj Naille, já to zvládnu“ hladil jsem ho na zádech a tisknul si jeho hlavu k mému ramenu.

„Já jen, když u tebe bude spát, tak abys to přežil“ zaslechl jsem jeho smích. Odtáhl jsem si ho od sebe a upřeně mu koukal do očí.

„Nialle, je to jen kluk s problémy. Pochybuji, že mě zabije“ usmál jsem se na něj. Úsměv mi opětoval.

„Já, se ti omlouvám, jen je na tom doopravdy špatně“ promnul si oči a zakousl se do koláče.

Dojedli jsme jídlo a opustili kavárnu. Rozloučili se a každý šel po svých. Já šel domů.

„Ahoj Kitty“ pozdravil jsem bílou kočku sedící u své prázdné misky. Vzal jsem modrý balík a pomalu z něho sypal do misky hnědé granulky pro kočky. Zul jsem si boty a svlékl si kabát. Vešel do koupelny a sundal ze sebe všechno oblečení včetně spodního prádla. Vlezl jsem do sprchy a pustil na sebe teplou vodu. Na ruku jsem si vymáčknul trochu sprchového gelu a roztíral si ho po celém těle. Smyl jsem si bílou pěnu a vypl vodu. Okolo pasu jsem si obmotal bílý ručník a podíval se do zrcadla.

„Jo vypadáš dobře Tomlinsone“ pochválil jsem se a vyšel ze zapařené místnosti. Ocitl jsem se v pokoji s postelí a velkou skříní přes jednu celou stěnu. Otevřel ji a vytáhnul bílé boxerky a šedé tepláky. Otřel jsem se ručníkem a pak to na sebe nandal. Ručník jsem odhodil do koše v rohu místnosti a přešel jsem do kuchyně. Udělal si kávu a sedl si na pohovku proti televizi. Pomocí ovladače jsem jí probudil a naladil filmy. Na nohou se mi mezitím ocitla Kitty. Ignoroval jsem ji a pozoroval nějaký film.

Otevřel jsem oči a zjistil, že je tma. Televize stále běžela a na mě ležela kočka. Shodil jsem jí ze sebe a vypnul televizi. Silně jsem zívl, zvedl se z kožené pohovky. Přešel jsem do pokoje. Svlékl jsem si tepláky a zalezl pod deku. Během deseti minut jsem usnul.

„Crrrrr“ zamručel jsem a vypnul budík. Otevřel jsem oči a posadil se. Uvědomil jsem si, že dneska přijede ten Harry a bude u mě na měsíc. Hodiny ukazovaly deset ráno.

„Sakra“ polekal jsem se a vylétl z postele. Za hodinu má dorazit. I když mám perfektně uklizeno, stejně to musím uklidit. Běhal jsem z mokrým hadrem po bytě a utíral všechen prach. Jsem hrozně přísný, co se týče úklidu. Prošel jsem byt asi třikrát, než jsem mohl říct, že je uklizeno.

Ze skříně jsem si vyhrabal černé džíny a bílé triko s černými rukávy. Z kuchyně zadrnčel telefon. Rychle jsem ho vzal a zvedl hovor ukazujícího Nialla.

„Čau Nialle“ pozdravil jsem.

„Ahoj Louisi, jen ti chci říct, že jsem právě vyzvedl Harryho na letišti a do deseti minut jsme u tebe“

„Dobře, už se nemůžu dočkat“ řekl jsem sarkasticky.

„Buď vážnej, prosím. Zatím čau“

„Čau“ položil jsem hovor a telefon si strčil do kapsy. Vešel jsem na balkon a sledoval co se děje v Londýně.

Spatřil jsem černé auto patřící Niallovy. Zaběhl jsem do bytu a čekal před dveřmi. Tep se mi zrychlil a nemohl jsem skoro dýchat.

Zabzučel vchodový telefon. Zvedl jsem sluchátko a stiskl tlačítko odemknout. Chodil jsem do kolečka a snažil se uklidnit. Je to jenom Niallův kámoš. Nic víc.

„Trnn“ trhl jsem hlavou a chytl kliku od dveří. Otočil jsem klíčem a otevřel je. Objevil se přede mnou Niall a za ním vysoký, hubený kluk s kudrnatými vlasy. Upnutými džíny a černým trikem.

„Pojďte dál“ řekl jsem a ustoupil. Oba vstoupili a Harry odhodil tašky hned za dveře.

„Takže Louisi, tohle je Harry“ ukázal Niall na kluka s cigaretou u pusy.

„Ahoj Harry, těší mně“

„Nazdar Louisi“

What is it life? Larry Stylinson (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat