Din dulap iese acelasi haski gasit de mine ieri.
"Slava cerului !" multumesc tuturor sfintilor in gand, rasufland usurata.
- Ce dragut e ! exclama Sarah entuziasmata pana peste cap, luand catelul si smotocindu-l.
-Da..este.., dar nu imi termin vorba, pentru ca in clipa urmatoare Sarah e zbugheste pe hol ducandu-se urland de fericire dupa mama.
"Acum e acum." imi spun in gand, tragand o gura mare de aer, pregatind scuze plauzibile pentru mama.
-Da!? tresare mama, care era in bucatarie pregatind masa. Mm..si ce bine mirosea.
-Uite! zambeste Sarah in timp ce ii arata mamei catelul. Pot sa-l pastrez,pot,pot? se milogeste mamei scotandu-si buza inferioara in exterior si fluturand frenetic din gene.
-Pai…,spune mama ganditoare,atata timp cat tu si Shelby veti avea grija de el il puteti pastra.
Ajung si eu in bucatarie inarmata cu cateva scuze, care se pare nu mai sunt de folos, pentru ca deja Sarah tipa de bucurie strangand catelul in brate.
-Multumesc mami ! lasa catelul jos si sare in bratele mamei acoperindu-i fata cu pupici.
-Bine-bine.Acum la masa, o da mama jos din brate si pune mancarea pe masa.
Stam la masa,dupa ma pregatesc pentru scoala fara sa ma mai gandesc la nimic altceva. Ma dau jos din masina si incremenesc in timp ce vreau sa inchid portiera.
-Am uitat de Alexander! graiesc socata. Ce va face? Cum va pleca sau scapa de Sarah !? Impacientata imi iau telefonul si ii apelez numarul,dar fara izbanda. Imi bag telefonul in buzunar si incerc sa ma calmez. Va reusi el cumva sa plece.
Orele se termina. Dau sa ies din clasa, dar ma izbesc de ceva, imi ridic capul si intampin un zambet stalucitor ce devin in scurt tip buze tuguiate de se aproprie sa ma sarute, si chiar asta fac.
-Buna iubito ! tipul se desprinde de mine, zambetul revenindu-i pe buze.
-Stai, stai, stai, imi revin din transa sarutului. Deci 1.Imi pare rau ca am uitat de tine,chiar imi pare. 2.Asta nu e camasa tatei ? si 3. IUBITO !? graiesc ultimul punct socata.
-Pai..,incepe Alexander, sa iti raspund pe rand. Scuze acceptate, imi da un pupic pe frunte. Da asta e a tatalui tau, ma pupa pe obraz. Si da iubito! si ma saruta. Dupa ce se deslipeste de mine ma ia de mana si imi zice:
-Azi mergem la ai mei.Nu am venit cu masina asa ca mergem cu a ta, spune totul pe un ton calm ca si cum i-as cunoaste parinti pentru prima data in fiecare zi si ca si cum as afla ca sa te poti metamorfoza e un lucru normal, ceea ce numai "normal" nu este.
-CE ? La ai tai? spun facand ochii cat cepele,el doar incepan sa rada in hotote.
-Mama! Se pare ca azi te uimesc din toate puncetele de vedere, arata spre sine referindu-se inclusiv ca azi dimineata l-am vazut gol.
In urmatoarele momente obrajii imi devin rosii.
***
-Crezi ca e bine? Nu vreau sa fac impresie proasta, ii spun.
-Stai linistita.A da,inca un lucru.Tata si mama sunt si eu teriantropi, graieste apoi da sa coboare din masina.
-Ia stai ! il apuc de brat. Explica-mi cum e cu treaba asta, transformarea. Vreau sa stiu.
Ma priveste o clipa ganditor, apoi spune:
CITEȘTI
The stranger (in curs de super-editare)
Teen FictionMAI BINE NU CITESTI ASTA(POVESTEA). Si ce faci cand in viata ta intra un necunoscut care mai e si chipes? Ai 18-19 ani,o mama care te iubeste,o sora careia ii suporti toate prostioarele,dar tii la ea nespus de mult,un iubit al mamei care iti e ca un...