Part 28

2.9K 100 2
                                    

Amikor beértünk az üzletbe butikról butikra jártunk.Még most sem tudom felfogni,hogy kb.10percel ezelött lettem szingli.Szakított velem egy olyan dologért ami nem is úgy volt.1hónapig sem jártunk.Pontosabban 1hónap lett volna 2nap múlva,de hát én még arra sem vagyok méltó,hogy legalább 1hónapig is legyek valakivel.Csak úgy kavarognak bennem az érzések és tombolnak a hormonok.Ha most nem butikban lennék,akkor biztos össze zúznék mindent olyan ideges vagyok.Félre ismertem Márkot sajnos.Azt hittem teljesen más ember.Akinek saját elképzelései vannak és nem engedi,hogy mások irányítsák.De úgy lászik Törpillának sikerült,minden úgy sült el ahogyan akarta.És megint én maradtam alul.De semmi pánik. Nyugtatom magam persze,de ez nem hat.A lányok aggódva keresnek a szemükkel mindig.Így nem is jó ez a csajos este.Elrontom az egészet.Akkor egy kicsit dobjuk fel.

-Én:Csajok!Neharagudjatok elrontom az egész estét.

-Han:Nem rontod el.Egyszerűen csak fáj,de ez jogos.Legszívesebben Márkot most úgy.....

-Én:Felejtsük el jó?Inkabb menyük el bulizni.Van egy jó hej itt nem messze igyunk beszélgessünk.Csak had felejtsem el ezt a sok szarságot és fájdalmat.

-Bogi:Én benne vagyok,ha ez segít.Nekem is jó lenne egy kis lazulás.

-Elz:Oke...Holnap van már csak úgy is suli.Mindenkire rá fér.

-Én:Akkor ezt megbeszéltük.

És elindultunk egy nevezetes Cyl helyre.Nagy lendülettel mentem be az ajtón mikor megcsapott a pia szag és egyéb más.Oke..érezzük jól magunkat,de ilyen áron?Hat legyen.A ma este a felejtésé.

-Bogi:Azta egy kicsit alul öltözöttek vagyunk nem?

-Han:Szerintem inkabb ők a felűl öltözöttek.(Neveti el magát)

-Én:Szerintem csak keressünk magunknak egy helyet és üljünk le.

-Elz:Nézzétek ott egy üres hely.Az pont jó lesz.

-Én:Rendben akkor menyünk lányok.

Egyre közelettünk a helyünkhöz mikor megpillantottam valakit.Ez nem lehet igaz.Nem zárhatom le nyugottan ezt a napot?Úgy látszik nem.

-Elz:Kereshetünk másik helyet is ám.(Aggódva néz rám)

-Én:Nem kell.Ez a hely tökéletes.Biztos nem hiába kell ideülnünk.

-Han:Ez az csajszi légy erős.

-Bogi:Remélem ebből nem lesz baj.

Én is.De ezt nem mondtam ki hangosan inkabb leültem a helyemre.Csak úgy nézett olyan volt mintha égne az egesz testem.A fiúk úgy latszik mar tudnak szakításunkról hiszen látszik nem tetszésük.Mikor épp állna fel Máté,hogy idejöjjön gondolom kösszöni valakit megpillantok kiszálingozni a mosdóbol.Még jobb ennek is itt kell lennie?

-Elz:Mit keres itt ez a fruska?

-Én:A szamból vetted ki a szót.

-Han:Egyre jobb estének nézünk elébe.

-Én:De még mennyire.

-Bogi:És jön a fruska.

-Én:Cscs.

-Viola:Hat ti mit kerestek itt?Nem arról volt szó hogy soha nem látjatok egymast Márkal?

-Én:Hidd el ha tudom,hogy itt vagytok biztos nem jövök ide.

-Viola:Nagyon vicces vagy.És ezt el is higgyem?Tuti,hogy könyörögni jöttél Márknak,de elfelejtheted már az enyém.

-Én:Igen?(Röhögök)Es ezt ő is tudja?

Bunkó a láthatáron!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora