Chapter 3

396 18 3
                                    

3.dio - "Ja sam student književnosti, umjetnosti i povijesti..."

"Nemoj da te bude sram što te pobijedila žena." rekla mu je malo podrugljivo no on se njoj nasmiješio i izvukao ruku iz njenog čvrstog stiska za ženu.

"Mene nije pobijedila žena nego dostojna protivnica." nije on njoj to rekao bez veze već je on to i mislio ma da ne bi rekao na glas, ali mu je jezik bio brži od mozga. Emmu je iznenadilo njegovo ponašanje i nije znala kako da mu odgovori no na njenu sreću naišao je Niall.

"Mrkvice bila si odlična kao i uvijek no ovako te ni ja nisam vidio da igraš, moraš mi pokazati te trikove." Niall je znao da je došao na vrijeme kada je vidio Emmin izraz olakšanja na licu. Čvrsto ju je zagrlio. Pojava u crnom se malo namrgodila, ali nije ništa rekao već šutke slušao njihov razgovor.

"Možda ti i pokažem ako se tu ne ugušim." rekla mu je hvatajući zrak dok ju je on ispustio iz zagrljaja.

"Hoće mi tko ispričati o kakvoj se okladi radi." Zayn je baš namjeravao odriješito odgovoriti malom ircu na to pitanje tako da se istrese na nekome no Emma mu je rukom pokazala da šuti. Nije znao zašto je šutio, ali je shvatio da je ona netko važan ovdje.

"Hajde idemo u moj ured." rekla je i bez da pričeka potvrdne odgovore od ove dvojice je krenula prema svom uredu. Niall je znao da to nije bilo ni pitanje ni molba već naredba. Glavom je Zaynu pokazao u smjeru gdje je nestajala njena crvena kosa i njih dvojica su se zaputili prema tamo. Sada mu je bilo žao što se ponašao onako prema njoj jer je shvatio da ona posjeduje ovo cijelo mjesto, ali je bio još uvijek ljut i pun bjesa no nije imao na kome da se iskali pa je samom sebi govorio da se smiri.

Kada je Zayn ušao u njen ured, koji se nalazio dostao udaljen od vip prostorije i diska gdje su mladi plesali, bio je ugodno iznenađen. Očekivao je nešta curinsko kao zavjese na prozoru i neke svijetle boje no dobio je sve suprotno. Zidovi su bili oblijepljeni crnim tapetama  dok su lajsne i štokovi bili bijeli, a drveni pod je bio isto u crnoj boji. Crni veliki prozor je zauzimao jednu cijelu stranu zida po dužini i na njemu su bile tamne rolete koje su prigušivale Sunčevu svijetlost. U toj prostoriji bio je jedan veliki crni ormar s četiri, pet polica. Na njima su bile knjige i koja slika iz novina, priznanje i nešto slično. U jednom kutu je vidio veliki akvarij kojem je Emma baš prilazila i hranila svoje ljubimce. Na dnu prostorije bio je veliki crni stol od mahagonija, a ispod njega mali, čupavi, bijeli tepih koji je stvarao kontrast od svega u sobi, zajedno sa malom bijelom noćnom lampom koja se nalazila na njenom radnom stolu skupa s uredno posloženim papirima. Ispred njenog stola stajale su dvije bijele fotelje i mali stakleni stolić.

Niall je sjeo na jednu, a Zayn na drugu. Fotelje su bile udobne i čovjek bi bez problema mogao zaspati u njima. Emma je sijela u svoju veliku crnu stolicu sa kotačićima i rukama se naslonila na ručke te prekrižila noge ostavljajući desnu da se njiše lijevo desno dok je tako visila u zraku. Pogledala je obojicu, nasmiješila im se i rukom uhvatila telefon te stisnula na brzo biranje. Ubrzo se čuo sa druge strane linije promukao glas njenog omiljenog barman-a.

"Izvolite?" rekao je poslovno i distancirano no njihovi međusobni odnosi uopće nisu bili takvi.

"Harry, donesi dva viskija s ledom i jednu votku za Nialla." rekla je brzo, bez puno razmišljanja i da upita ovu dvojicu da li se oni slažu.

"U redu, stiže odmah." rekao je Harry dok se u pozadini moglo čuti kako već nešto toči u čaše i stavlja na pladanj. Emma je bez pozdrava prekinula vezu te spustila slušalicu natrag na njeno mjesto.

Dok su čekali Harry s pićem u tišini su sjedili u njenom uredu svatko zadubljen u svoje misli. Niall je promatrao crnu pojavu ispred sebe upijajući svaki mali detalj o njemu koji je mogao zapamtiti. Najzanimljivije na njemu su zasigurno bile njegove tetovaže koje su se i Emmi svidjele. Prvi put ih je vidio večeras za vrijeme partije biljara dok je taj dečko skinuo svoju kožnu jaknu i ostao u majici kratkih rukava. Mogao je vidjeti zašto je privukao Eminu pažnju, zračio je opasnošću koja se nije mogla vidjeti odmah na prvi pogled, istina nije izgledao kao nevinašce kada ga je vidio prvi put no sada mu djeluje još opasnije.

Love you 'till the end ~ z.m.Where stories live. Discover now