Nek je sa srećom

2.1K 68 1
                                    

Osjećaš se zaštićeno i voljeno pored svog brata. On je taj koji nesebično daje sve sto ima. Čak i kada je ljut na tebe ne povrijedi te, ali biva povrijeđen


Sofija P.O.V
Jutro je sunčano i vedro. Ustala sam jer je vrijeme za faks. Otišla sam do WC-a i razmišljala o sinoć dok sam prala zube. Trljajući oci sam usla u dnevnu sobu gdje sam zatekla najljepši prizor u mom životu. Mog brata. Moju dušu. Zove se Din. Sjedio je s mamom i htio me iznenaditi. Živi u inostranstvu gdje vodi firmu pa se ne viđam skoro uopste. Vrisnula sam i skočila na njega. Snažnim rukama me podigao dok ne ljubio po glavi.

Ja:" jebo te, zgodni, nisam te vidjela 500 godina

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ja:" jebo te, zgodni, nisam te vidjela 500 godina. Otkud ovdje, jesi nas se to sjetio"

Din:" jel mi treba razlog da dođem posjetiti svoju drugu polovinu duše koja mi falis"

Ja:" prevarantu jedan" rekla sam opet snažno
ga grleći.

Sjeli smo, popili kafu i malo pricali. Mnogo sam ga ostala željna. Bez njega, bez tate, nesto mi je nedostajalo. Krenula sam se spremat za faks jer će me Din odvući da se malo ispričamo. Obukla sam se ljepše, našminkala, jer su mi danas predavanja kratka.

Izletili smo iz kuce

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Izletili smo iz kuce. Išli smo maminim autom jer je njegov bio na nekoj popravci. Pricali smo o svemu. Njegovom životu, mom, ljubavi, mami, tati, faksu,poslu. Tako da nisam ni primjetila da smo stigli. Krenuli smo pola sata prije da možemo prošetati malo. Ostavili smo auto na polovini šetališta i nastavili pješke. Šetali smo uživajući u svježem jutarnjem zraku. Sreli smo tada jednu nepoželjnu osobu. Alexu. On mi je izgleda neka karma koja mi se vraća.

Alex:" koga ja to vidim" dovikivao dok smo svakim korakom bili sve bliže i bliže. Uspaničili sam se jer nisam znala sta reci Dinu, ne zato jer se bojim nego mi je neugodno prosto. Približio nam se i taman kad sam se spremila za najveći neugodnjak on je prisao mom bratuuu!

Din:" pa gdje si Alex, faco grada" rekoa je grleći ga.

Alex:" evo me brate moj, otkud ti ovdje?" upućivao mi je provocirajuce, neprimjetne poglede.

Din:" vidiš razlog pored mene. Došao sam da vidim ovo svoje maleno"

Alex:" Ah fino fino. To ti je sestra? Bas licite" rekoa mi je gledajući me pakosno, osvetnički

Din:" da vidiš da smo oboje lijepi"
Alex:" vidim, vidim. Kako si Sofija. Sta ima" rekoa je namjerno!!!

Ja:" ništa, na faks sam krenula, kako si ti
Din:" op sta sam ja ovo propustio? Hmm hmm malena" rekao je gurajući me laktom. Već se lagano crvenim

Ja:" ma ovaj upoznali smo se..." prekinuo me
Alex:" na rođendanu Ivone. I eto tako se sretnemo nekada slučajno i tako"

Din:" fino, fino. Da ne izađe na veliko" rekoa je i prasnuo u smijeh, kao i Alex. Nisam ništa razumjela. Valjda neke muške fore.

Alex:" bio bi ti fin zet Bgm"
Din:" pa ne bih se bunio toliko" opet su se krenuli smijati i tada sam shvatila o čemu pričamo. Bila sam ko onaj rak iz Spužva boba. Htjela sam ih prerezati kljestama onim.

Ja:" a mene se jel ništa ne pita" tad sam se ja nasmijala lagano

Alex:" vidim do sada ti je odgovaralo"
Din:" ohooo onda ja ja Aminam ovo. Nek je sa srećom." pružio mu je ruku i izljubio pa, zatim mene zagrlio. Upravo sam shvatila da je dao Amin( blagoslov) našoj vezi koja Btw ne postoji. Uzas.

Ja:" zakasnit ću na faks, dečki, halo" prevrnula sam ocima

Din:" brate cujemo se, vidimo se. Pijemo kafu dok sam ovdje"

Alex:" vazi, Hajd sretno"
Rastali smo se i ona je krenula peglaaa.

Din:" eh maleno moje da čujem. Znam da se 100% niste upoznali na rođendanu. Da čujem tu ljubavnu pricu" smijao se

Ja:" jel hoćeš, E sad slušaj. Bili smo na Ivoninom rođendanu u klubu mos mislit ja i klub eh tako. Pila sam tamo kolu i bila u društvu ovih s mog faksa nekih. Prisao mi je neki pijan lik i krenuo plesat sa mnom. Nisam to zelila i prisao je Alex. Odradio ga i nastavio plesat samnom. Prisao mi Ugl. Nisma prvo ni znala ko je al nebitno. Eto tako. Kad je pjesma zavrsila opisao mi je moj izgled kako idem na faks i ja sam se začudila, te je potom otišao. Nisam znala kako zna kakva idem na faks nebitno. Bio je na kafi u fucking kuci i to ga mama zvala. Mami se sviđa vise neko fazon meni, a meni se Btw ne sviđa. I eto tako se srećemo slučajno ne znam ni kako ni sta, al eto. Dosta ti"

Din:" Nek je sretno mojoj zgodnoj sestri, fin je on momak pravo, sviđa mi se. Taman doktorica i vlasnik vamo😂. Vjenčate se i živite fazon ko Elizabeta" smijao se, al je bio ozbiljan, znam ga

Ja:" usuti molim te. Prvo moram tebe skrasit pa ću sebe" rekla sma zlobno.
Stigli smo do faksa. Izljubili smo se i izgrlili. On je produžio pravo, a ja na faks. Pokušavala sam izbjegavati Benju na faksu koliko sam god mogla, a ni sama nisam znala zašto. Poslije pauze sam krenula prema sali. Prolazila sam pored jednog čoška gdje me neko uhvatio i rukom mi začepio usta. Prestravila sam se...

Nadam se da vam se svidio ovaj dio, sljedeći još zanimljiviji. Ko je uhvatio Sofiju? Zašto? U nastavku, ljubim vass💕😘

Neodoljiva ponuda(Sezona 1)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang