Pozrela som sa hore, do očí modrejších ako oceán. Daniel mi jemne zotrel slzu, a ďalej ma objímal. Ja som sa k nemu sa tesno prisunula. Jeho objatie som si užívala najviac ako sa dalo. Slzy sa stále valili, nemali konca. A on vedel čo má robiť. Vedel, že keby na mňa teraz začal rozprávať, len to zhorší. Vedel že najlepšie, čo môže spraviť, je byť ticho. Sedela som mu v náručí a pozerala som si Los Angelský západ slnka. A spomínala som. Naňho. Na to, ako sme sa mali radi. Čo všetko sme spolu zažili. Čo všetko sme k sebe cítili. Mysleli sme si, teda aspoň ja som si myslela, že by to tak mohlo zostať navždy. Šťasný až do konca. A žili šťasne až do smrti.
Už bola tma, keď sa Daniel trošku odtiahol, a pomohol mi vstať. Vonku už bolo relatívne zima. ,,Dani?" usmiala som sa naňho ešte stále so zaslzenými očami. ,,Ďakujem ti." Šepla som ešte pred tým, ako sme vošli dovnútra. On sa len usmial. Vnútri hrala hudba, a chalani hrali hry na telke, alebo si robili niečo na mobile. Logan sa na mňa spýtavo pozrel ,,Si vpohode?" kývol na moje uslzené oči. ,,Hej už som." sadli sme si na gauč. zapla som mobil, a uvedomila som si, že už dlho som na instagram nič nedala. V galérii vždy mám fotky, ktoré sú pripravené na vydanie, len som to ešte nespravila.
@terezajakepaul - what you wanna do?🍑💜
,,Čo budeme robiť?" Opýtala som sa už s lepšou náladou. ,,Pozrime si nejakú komédiu." Navrhol hneď Jake. ,,Súhlasím." Povedal Daniel. Tak sme sa väčšina, Zach išiel s Loren niekam preč a Corbyn si v izbe kreslil, sme sa usadili na gauč. ,, Akú komédiu? Máme tu napríklad Blbý a blbší alebo Vo štvorici po opici." Vymenúval Logan, kým si prezeral cédečká. Ja som sa zaškerila ,,Nemáš tu Diktátora?" Log sústredene skenoval šuplík a víťazoslávne vytiahol DVD. ,,Máme!" Ja som sa zasmiala. ,,Idem ešte spraviť pop corn." Ponúkol sa Jonah. ,,Dúfam že ti nezhorí." Rypol doňho Jack. Jonah sa našťastie vrátil o päť minút s nezhorenými pukancami a dvoma fľašami Pepsi. Sedela som vedľa Daniela. Posunula som sa bližšie k nemu. On mi dal ruku cez ramená, takže som sa mohla oprieť o jeho hruď. Jake sa na mňa podozrivo pozeral. ,,Máš nejaký problém brate?" Mierne podráždene som sa ho opýtala. On zdvihol ruky do gesta som nevinný a šomral si ,,Ja nič. Nič."
Celý film sme sa smiali tak, že to muselo byť počuť aj v New Yorku. Keď sa film skončil, popriala som všetkým dobrú noc a odišla som do izby. Dala som si dlhú horúcu sprchu. Zuby som si umývala asi 15 minút, lebo ma to strašne baví. (Ľudia tu autorka, ja to umývanie zubov vážne milujem) Obliekla som si velikánske rozgajdané tričko, čo predstavovalo moje pyžo, a vybrala som sa do rýše snov.Zobudila som sa na to, ako so mnou niekto trasie. Ledva ledva som otvorila oči. Človek čo sa ma opovážil zobudiť bol môj starší- mladší brat. ,,Kurva Jake! Musíš mať zasrane dobrý dôvod prečo si ma zobudil, lebo inak si ma nepraj!" Naštvane som sa naňho pozerala. ,,Terka, ono je to vážnejšie ako vážne." Zdvihla som obočie. On mal na tvári vážny výraz. ,,No? Čo sa stalo?" ,,Je to otázka života a smrti!" Bola som plná očakávaní, čo zase vymyslel. Rýchlo som sa vyhrabala z periny ,,Noo?" ,,Som hladný." Zobrala som vankúš, a začala som ho ním mlátiť ako sa dalo ,,Auuuuu! Teueua pouooooc! Uomieraaam..!!" Kričal a ja som nemala šajnu o čom rozpráva. ,,Prepáč Jake. Nieje ti rozumieť." A začala som mlátiť ešte viacej. Keď som skonštatovala že už má dosť, prestala som. Zahrabala som sa naspäť do periny a hodlala som pokračovať v spánku. ,,Terkaaa. Prosím. Ja naozaj umieram." Myslím že zo sebou mal aj tú jeho vlogovaciu kameru a celé to natáčal. ,,Zalej si cereálie mliekom." Zachrčala som do vankúša, a on asi pochopil, že ma von z postele nedostane.
O nejakej pol dvanástej, keď som sa z nej dostala aj sama, som sa umyla a obliekla. Dnes som chcela ísť do mesta, vybaviť záležitosti s módnymi značkami a s foteniami. Preto som si na seba dala potrhané ryfle, športovú podprsenku a ten taký crop top ktorý sa vpredu končí nad podprdou. K tomu celému som si obula Balenciagi a zobrala som si už len ľadvinku. Zišla som dole. Why don't we boli na skúške a Jake bol niekde preč. Dole sedel a telefonoval len Logan. Pozdravila som ho kývnutím hlavy, zobrala som si mrazené ovocie. Pomixovala som ho, vypila som smoothie. ,,Logan idem do mesta niečo vybaviť, dobre?" On mi len odkývol. Sadla som si do Lamborigini Aventador a mohla som ísť vybavovať.
Z mesta som prišla poobede aj s štyrma novými zmluvami. Pleskla som ich na stôl, a ja som sa hodila na gauč. Bola som v príšernej polohe. Od kolien dole som mala nohy na zemi, ruky som mala neprirodzene poskladané. Zuby sa mi zakusávali do jazyka, vlasy mi podaly do očí. Prsty na nohách ma boleli od topánok. Ale predsa som zaspala.
Po nejakých dvoch hoďkách čo som tam bezvládne ležala, ma zobudil rámus v kuchyni. S veľkou námahou som otvorila jedno oko. V kuchyni bol Logan a zjavne sa snažil niečo navariť. Možno by mu to aj šlo, keby pri tom stále nedržal tú svoju vlogerskú kameru a nerobil blbosti. Vždy keď natáča, spraví strašne veľký bordel ale potom to kto musí upratovať? Predsa ja. Zo všetkých síl som sa zdvihla z gauča a šuchtala som sa do izby. Hodila som na seba čierne šortky a červený crop top. Došla som do kuchyne, kde ešte stále vystrájal Logs. Zapla som si kávovar a spravila som si dvojité esspreso. ,,Nevieš kedy sa vrátia chalani?" Opýtala som sa Logana, a pritom som si chlípala z mojej kávy. ,,Už tu mali byť. Pred pol hodinou." ,,Idem si robiť niečo pod zub. Dáš si aj ty?" Logan len pokrútil hlavou. Ja som sa naňho vystrašene pozerala. ,,Si dnes nejaký divný." Skonštatovala som, a spravila som si hrianku zo zeleninou.
O chvíľu prišli naozaj chalani. Vyčerpane si posadali okolo stola. ,,Ako bolo na skúške?" Chcela by som niekedy vidieť, ako to prebieha. ,,Bolo fajn." ,,Len dlho." ,,A ja som unavený." ,,A ja hladný." ,,Ja by som potreboval masáž." ,,A mne by stačil pohár dobrého kafé." ,,Ja mám chuť na sladké." Sypali sa na mňa požiadavky. Nikto nepovedal, že by som to mala spraviť ja, ale všetkým to bolo nad slnko jasné. Len som si vzdychla a začala som im robiť jedlo. ,,Čo mal znamenať ten vzdych?" Zakričal na mňa z jedálne Corbyn. ,,Chcel by som ťa počuť vzdychať dlhšie a moje meno. A ideálne keby si bola nahá." To bol tentoraz Zach. ,,Ty sa skľudni dobre? Máš predsa priateľku. DOKONALÚ PRIATEĽKU." Odkričala som mu a rýchlo som dorobila jednoduché rizoto. Naservírovala som im ho, a oni sa do toho pustili jak prasce. ,,Okej, takže jesť ste dostali. Idem vám spraviť kafé, a večer môžem spraviť nejaký koláč." Doniesla som Jonahovi a Corbymu kávu. ,,Terez?" Začal na mňa hovoriť Zach s plnými ústami. Jemu vlasne z pusy vypadávala ryža, a keď artikuloval, videla som celú jeho rozžuvanú večeru. ,,No?" ,,Ja potrebujem masáž." Ja som prevrátila očami. ,,Možno keď budem mať lepšiu náladu." Odmietla som ho. Stále ho nechápem. Dopiči. Keď má kurva Loren. Akože ani ja keby som bola chalan tak od Loren utekám, a chcem dostať do postele iné, ale.... Každý deň, majú obidvaja na instagrame na stories že ako sa milujú, že sú pre seba stvorený, a podobné kokotiny. Tak nevidím žiaden dôvod. A potom mi navyše povie, že som štetka. A ani sa mi neospravedlnil. Vlasne sa všetci tvárime, ako by sa nič nestalo. Ale stalo sa.....🌹
CZYTASZ
Why Is So Hard To Say | ZACH HERRON | SK
FanfictionLáska je krutá. Je jej jedno, aký je môj milovaný kokot. Proste si povie ,,Hey bitch, toho miluješ. A ty sa pýtaš prečo? Lebo vyzerá ako anjel. Vnútri je však skoro rovnako skazený ako ty. Má dokonalé oči, lícne kosti, a sama dobre vieš, že aj vták...